Krim = Ruslandquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:32 schreef JanPawelII het volgende:
In Oekraïne hebben ze praktisch iedereen vrij gelaten uit de gevangenis buiten de langgestrafte.
En bijna alle bewakers ontslagen
Wat een anarchie
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekostquote:
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
De vrouw van mijn neef daar heeft een neef die 28 jaar heeft lol.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
Ligt eraan of je betaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.
'quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Je vader zit er ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:40 schreef Doublepain het volgende:
Befbekje lijkt me iemand die op de dark web zit
zal hij wel een lekker kontje hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even in de war.
ONZ / [ONZ-SC #1774] VBL-SC
kut haags
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even in de war.
ONZ / [ONZ-SC #1774] VBL-SC
kut haags
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De tijd van een pakje Smarties aan een vishaakje is voorbij.
Ik slaap er nog even een nachtje over om dat duidelijk voor mezelf te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?
Je moet 'm wel hebben vandaag. Heeft hij je iets aangedaan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?
Hij steekt graag messen in iemands rugquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet 'm wel hebben vandaag. Heeft hij je iets aangedaan?
Rot toch opquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje maakt inhoudelijk korte metten met @:Scrummie2.0 in het Feyenoord topic.
@:GGMM @:KingRoland
wat heb je een enge uiquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje maakt inhoudelijk korte metten met @:Scrummie2.0 in het Feyenoord topic.
Nou wat een prestatie zegquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Woest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rot toch op
Dat wijf gaat lopen janken omdat er een jeugdspeler een contract tekent. Wat een debiel.
Beter sloop je hem met FIFAquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rot toch op
Dat wijf gaat lopen janken omdat er een jeugdspeler een contract tekent. Wat een debiel.
kquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan mengt zich nu in de strijd.
Dit gaat een interessante wending nemen.
Misschien gaat Feyenoord beter spelen als er alleen maar hollanders in spelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan mengt zich nu in de strijd.
Dit gaat een interessante wending nemen.
terug naar je zolderkamer. Ik begrijp hetquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat zal tegenvallen.
Potentieel ga ik gewoon naar huis
Moet niet te sociaal worden immers
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finalequote:
Dit is de blauwe power ranger.quote:
ik vroeg me al af wie het was, bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Ik dacht dat iedereen die zo'n pak aantrok homofiel was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Wel vaak Spanje die Europees wint.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finale
Ben benieuwd hoe @Caland naar deze situatie kijktquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje lijkt nu toch wat door het ijs te zakken.
Ik blijf dit even volgen in het Feyenoord topic.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ondanks de verschrikkelijke Will Smith casting heb ik best zin in deze film.
Sodemieter op met je kop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey, zijn jullie Vollenhoven kwijt toevallig, want ik heb 'm gevonden hoor
Donder op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Opflikkeren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doetquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yep, ik zit weer in de VBL SC...
Als ze geneukt wil worden stuurt ze maar een DM.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Rustig aan met chloro jongens, ze heeft liefdesverdriet.
Je moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doet
Ha Don, vanavond een portret van Anil Ramdas op de Nederlandse televisie. De eerste Surinaams-Nederlandse Hindoestaan die intellectueel deed en een held was in die kringen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yep, ik zit weer in de VBL SC...
Was een aardige kerel, wel een beetje mensenschuw in het echt. Daardoor dachten veel mensen dat het een arrogant eikeltje was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ha Don, vanavond een portret van Anil Ramdas op de Nederlandse televisie. De eerste Surinaams-Nederlandse Hindoestaan die intellectueel deed en een held was in die kringen.
Voor het geval je interesse hebt.
Ik ga dit weekend wel even terugkijken. Aan de drank en zijn eigen merkwaardige ambities ten onder te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was een aardige kerel, wel een beetje mensenschuw in het echt. Daardoor dachten veel mensen dat het een arrogant eikeltje was.
Rot op, debiel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er met Skysherrif?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doet
Och och.quote:
Jouw manier van modereren in een notendop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och och.
Deze post voelt toch een beetje als de politie aan het einde van de actiefilm als de held alles en iedereen al heeft gered.
POwwwwwww!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw manier van modereren in een notendop.
In je hoofd klonk dit vast heel grappigquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw manier van modereren in een notendop.
Heyquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze geneukt wil worden stuurt ze maar een DM.
Zelfdoding op z'n verjaardag dacht ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even terugkijken. Aan de drank en zijn eigen merkwaardige ambities ten onder te gaan.
Ja, klopt. 2012.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfdoding op z'n verjaardag dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |