terug naar je zolderkamer. Ik begrijp hetquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat zal tegenvallen.
Potentieel ga ik gewoon naar huis
Moet niet te sociaal worden immers
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finalequote:
Dit is de blauwe power ranger.quote:
ik vroeg me al af wie het was, bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Ik dacht dat iedereen die zo'n pak aantrok homofiel was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Wel vaak Spanje die Europees wint.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finale
Ben benieuwd hoe @Caland naar deze situatie kijktquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje lijkt nu toch wat door het ijs te zakken.
Ik blijf dit even volgen in het Feyenoord topic.
@:GGMM @:KingRoland
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ondanks de verschrikkelijke Will Smith casting heb ik best zin in deze film.
Sodemieter op met je kop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey, zijn jullie Vollenhoven kwijt toevallig, want ik heb 'm gevonden hoor
Donder op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Opflikkeren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |