Heel goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb voor mn neefje een trui gekocht van 40 euro wat hij ongeveer vier maanden kan dragen
Dat doen alle vrouwen zonder kinderen als ze op een zekere leeftijd nog single en kinderloos zijn, dus daar is niet zo veel bijzonders aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb voor mn neefje een trui gekocht van 40 euro wat hij ongeveer vier maanden kan dragen
Ik bedank tegenwoordig gewoon iedereen die mij bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het aanslaat haha
Wow :s :s :squote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen zonder kinderen als ze op een zekere leeftijd nog single en kinderloos zijn, dus daar is niet zo veel bijzonders aan.
Ja. Gingen een keer zwemmen en toen zagen we dus 1 iemand met down, dachten we. Toen we beter keken waren het er ruim 20 en zijn we weg gegaan. Zo gaan die dingen. 1 mongool is wel te handelen maar 6 van jullie en I'm out.quote:
Sowquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen zonder kinderen als ze op een zekere leeftijd nog single en kinderloos zijn, dus daar is niet zo veel bijzonders aan.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Gingen een keer zwemmen en toen zagen we dus 1 iemand met down, dachten we. Toen we beter keken waren het er ruim 20 en zijn we weg gegaan. Zo gaan die dingen. 1 mongool is wel te handelen maar 6 van jullie en I'm out.
Ja leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Gingen een keer zwemmen en toen zagen we dus 1 iemand met down, dachten we. Toen we beter keken waren het er ruim 20 en zijn we weg gegaan. Zo gaan die dingen. 1 mongool is wel te handelen maar 6 van jullie en I'm out.
Grappig, omdat je daardoor juist het verouderingsproces een handje helpt ;pquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat mensen al niet doen om zich geforceerd jong te voelen
deze manquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja leukga nou maar weg je bent saai
Was gewoon toffe truiquote:
Enig femquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Krijg morgen een petje binnen van 30 euro voor kind.
Zijn vans waren 40 dus valt mee, maar ook nog een speelding van 45 en een broek van 20 en nieuw beddengoed voor 36 en dat allemaal bij elkaar ja. Hij moet ook nog een extra jasje en nieuwe t-shirts.
Tja nog maar een keer je kontje verkopen achter het station dan hequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Zijn vans waren 40 dus valt mee, maar ook nog een speelding van 45 en een broek van 20 en nieuw beddengoed voor 36 en dat allemaal bij elkaar ja. Hij moet ook nog een extra jasje en nieuwe t-shirts.
Haha probeer je nou je woede op mij af te reagerenquote:
Chloro is gewoon lieve tantequote:
stop met roken en drugsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Geef dat kind gewoon een mooi uniformpje in plaats van die pop culture zooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Zijn vans waren 40 dus valt mee, maar ook nog een spreiding van 45 en een broek van 20 en nieuw beddengoed voor 36 en dat allemaal bij elkaar ja. Hij moet ook nog een extra jasje en nieuwe t-shirts.
Kom jij danquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja nog maar een keer je kontje verkopen achter het station dan he
Nee hoor, ik mag jou wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha probeer je nou je woede op mij af te reageren
Is normaal hoor, zelfs heel goedkoop als ik het vergelijk met wat mijn zussen allemaal voor hun kinderen kopen... kinderen zijn dure dingen nooit aan beginnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Zijn vans waren 40 dus valt mee, maar ook nog een spreiding van 45 en een broek van 20 en nieuw beddengoed voor 36 en dat allemaal bij elkaar ja. Hij moet ook nog een extra jasje en nieuwe t-shirts.
Exact. Zo'n facebookmoeder die haar 'kleine' ook helemaal in merkkleding stopt. Eindigen snel kort en pittigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, omdat je daardoor juist het verouderingsproces een handje helpt ;p
gewoon zorgen dat je genoeg geld hebt en dat je kinderen ook veel geld gaan verdienen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is normaal hoor, zelfs heel goedkoop als ik het vergelijk met wat mijn zussen allemaal voor hun kinderen kopen... kinderen zijn dure dingen nooit aan beginnen
Ik probeer dat nog steeds bij mn moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
Moet eigenlijk mijn zus inschakelen voor kleding idd. Gewoon print screen van OMG KIJK NOOOOUUUUU ZO SCHATTIG DIT je weet mn adres kthnxbye
Of gewoon zorgen dat je geen kinderen krijgt en gaan leven als een koninginquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je genoeg geld hebt en dat je kinderen ook veel geld gaan verdienen.
Ik weet dat dit normaal is. Dit zijn uitgaven voor 1 week. Die krengen zijn duur en hij vreet ook veel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is normaal hoor, zelfs heel goedkoop als ik het vergelijk met wat mijn zussen allemaal voor hun kinderen kopen... kinderen zijn dure dingen nooit aan beginnen
Zonde van 't geldquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
Ahw lief. Overigens klopt het wel deels ja, maar is meer omdat ik gewoon de leukste neefjes hebquote:
gewoon zorgen dat je een goede baan hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je geen kinderen krijgt en gaan leven als een koningin
quote:
Ik probeer hele andere dingen bij je moederquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg WR en PZ in een topic wat een topavond
Hou wel van dikke kindjes, vooral als ze van die dikke handjes en wangetjes hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet dat dit normaal is. Dit zijn uitgaven voor 1 week. Die krengen zijn duur en hij vreet ook veel.
Ik ben er ook hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg SE en NG in een topic wat een topavond
Ik ga zo zodiac kijken op netflixquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg SE en NG in een topic wat een topavond
Dat is alleen schattig tot ze net kunnen lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hou wel van dikke kindjes, vooral als ze van die dikke handjes en wangetjes hebben
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaarquote:
JE MOEDERRR YAYYquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaar
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaar
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik probeer hele andere dingen bij je moeder
Oh ik ook is dit waargebeurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga zo zodiac kijken op netflix
Ik hou van seriemoordenaars
Open hekquote:
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"quote:
Hahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Giggityquote:
Haha nice, dat doet de mijne bij haar manquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Luisteren naar dat gezeik van je?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Ah ja oké, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Ja en dat superkonijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genieten he die kleine Argentijn
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nice, dat doet de mijne bij haar man
Bang voor de mening van anderen dan toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.
Ik ga hem extra sos voeren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendin
Oké flamaquote:
Nice, brbquote:
Contactgegevens fixenquote:
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bang voor de mening van anderen dan toch?
Vind jou echt fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind het altijd fijn als wij weer iets kunnen delen met elkaar
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?quote:
37 met rijst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Ik hoef al die legerprints en plaatjes niet.
Gewoon een effen zwatt t-shirt is bijna onmogelijk om te vinden.
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
En met kerstquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzo
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verterenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Ja dat wordt teveelquote:
Ja echt heel lelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Rijd voorzichtigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Ga je aber ophalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebookquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verteren
Ah oke, ja verschrikkelijk is datquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.
Die ziet ze wel vliegen jaquote:
Over 3 kwartier pas, rustigquote:
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebook
Yesquote:
En nu heb je nog 10 facebook vrienden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.
Heb m'n vriendenlijst laatst opgeschoond, dus geen last meer van
Fase van 5 jaar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Myrr het volgende:
Wees beetje lief voor dr joh ze heeft gewoon even een fase.
Ik ga wel helemaal dede als ik van die kleine chino's ofzo ziequote:
Ja, lekker rustigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En nu heb je nog 10 facebook vrienden?
Met Jake gillenheil ofzo baaasquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet. Misschien wel. Daar komen we zo achter.
Ja is fakking schattig maar ze zitten nooit echt hoe ze moeten zittenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga wel helemaal dede als ik van die kleine chino's ofzo zie
Goed gedaan jochiequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.
Heb m'n vriendenlijst laatst opgeschoond, dus geen last meer van
Bedankt voor je input, ga nu maar weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Goed dat jullie dat kliekje keihard negeren hier.
Stel kneuzen dat et zijn
Mag gewoon 130 op de A12 hoorquote:
Nee komt door die luierkontquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is fakking schattig maar ze zitten nooit echt hoe ze moeten zitten
Ja jonge je weet toch wie ik bedoel engnekquote:
Dat was de slimste zet die ik ooit in mijn leven gedaan hebquote:
quote:
Best sad hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was de slimste zet die ik ooit in mijn leven gedaan heb
story of my lifequote:
Bij Utrecht pasquote:
Er zijn in Nederland ook meerdere seriemoordenaars geweest hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel fucked up dat mensen gewoon zomaar je moeder of dochter om kunnen leggen maar is gelukkig in Amerika altijd.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge je weet toch wie ik bedoel engnek
Ik ga 'm morgen aantrekken zonder luier.quote:
Geeft niks toch, is juist mooi als dit de grootste tegenslag in je leven was en je je hier toch mooi doorheen hebt geslagenquote:
Ja geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ook meerdere seriemoordenaars geweest hoor.
Nee je kunt idd beter via de a50quote:
Ik ben nu gelukkiger dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks toch, is juist mooi als dit de grootste tegenslag in je leven was en je je hier toch mooi doorheen hebt geslagen
ghostquote:
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen aantrekken zonder luier.
En dan gaat 'ie er in zeiken puur omdat 'ie schijt aan me heeft en spelen dan belangrijker vind dan naar de wc gaan.
Die waar jij naar kijkt op Netflix zijn ook niet meer actief hoor... En wie weet wat er op dit moment gebeurd...quote:
😏quote:
Zeker welquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij het nog waarderen
Nee joh gekquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Momenteel ben je binnen een dag in het vizier en word je ingerekend.
Moeilijke zaken worden vrijwel niet opgelost, bijna alle moordzaken zijn super simpel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Vind dat best wel badass de Technische Recherche hier.
Dat is fijnquote:
3 en 4 maanden. Hij is wel zo goed als zindelijk hoor, maar hij kijkt me deze week soms wel aan en dan zie ik aan zijn hoofd + wat had je dan blik dat ie in zijn broek aan het zeiken is.quote:
Was gewoon grappig hoor, zuurpruimquote:
Kind van zn moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
3 en 4 maanden. Hij is wel zo goed als zindelijk hoor, maar hij kijkt me deze week soms wel aan en dan zie ik aan zijn hoofd + wat had je dan blik dat ie in zijn broek aan het zeiken is.
Nee je bent een snoezepoesquote:
Oh best onhandig dat ie niet meer kakt ahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
Schijten doet ie gelukkig niet meerdas echt goor.
haha zal wel dik worden nu hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh best onhandig dat ie niet meer kakt ahaha
Haha of nooit meer etenquote:
Ja ontzettend, ze kwamen er echt totaal niet aan te pasquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel groot kwaliteitsverschil he
Nacho'squote:
Doe normaal Jimquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, wat een giller. Ik zie het al helemaal voor me. Arme drommel
Lekker met een kaasdipjequote:
Moest lachenquote:
Ja hij is super knap echt 10/10quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Krijg je daardoor een warm gevoel van binnen?
Met zo'n zakje texmex en avocadoquote:
iPhone?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het idee dat mijn telefoon niet eens meer een dag meekan qua batterijduur
krijg meestal een warmer gevoel wanneer hzaw in mij zitquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Krijg je daardoor een warm gevoel van binnen?
Avocado, crème fraiche en chilisaus, geloof me, je gaat van me houdenquote:
Volgens mij kan je dat vrij nauwkeurig nagaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het idee dat mijn telefoon niet eens meer een dag meekan qua batterijduur
Hoezo zijn pik is toch ook gewoon 37,6 graden? Raar ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
krijg meestal een warmer gevoel wanneer hzaw in mij zit
Dat brengt je toch niet op rare ideeën?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Snap dat gegeil op seriemoordenaars overigens totaal niet. Zijn vrijwel altijd pathetische kneusjes. Maar ja, vrouwen houden nu eenmaal van gewelddadige mannen.
Is toch fascinerendquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Snap dat gegeil op seriemoordenaars overigens totaal niet. Zijn vrijwel altijd pathetische kneusjes. Maar ja, vrouwen houden nu eenmaal van gewelddadige mannen.
Dat zou ik inderdaad kunnen doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat vrij nauwkeurig nagaan.
Wat specifiekquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo zijn pik is toch ook gewoon 37,6 graden? Raar dit
Wanneer gebeurde dat?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot ik in de spiegel keek en mezelf zag
Nee, ik heb een toekomst.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat brengt je toch niet op rare ideeën?
Mijn maximum capaciteit is nog 87% na anderhalf jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja na een half jaar gaat batterij kut doen en zit je Phone vaker wel aan die lader dan niet
Joran is ook ondertussen getrouwd met kindquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga dit srs morgen proberenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Avocado, crème fraiche en chilisaus, geloof me, je gaat van me houden
Hij is geen seriemoordenaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Joran is ook ondertussen getrouwd met kind
Tja...
Dat is wel laag, zou bij 80% batterij vervangenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn maximum capaciteit is nog 87% na anderhalf jaar
Hoe lang heb je mquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Het idee erachter, wat drijft zo'n psycho om een spoor van lijken achter te latenquote:
Als ik ergens verstand van heb, dan is het eten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga dit srs morgen proberen
Er moet wel heel veel gebeuren wil ik van je houden
Zelf vervangen of naar zo’n winkel brengen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is wel laag, zou bij 80% batterij vervangen
#goalsquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je met 30 nog vrijgezel bent niet meer zei je laatst nog
Klopt, maar ik heb nog zat tijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je met 30 nog vrijgezel bent niet meer zei je laatst nog
Een frisse jongen is hij anders ook niet, Natalee is nooit aangetroffen, dus nooit bewezenquote:
Winkel brengen, is 60¤ ofzo dacht ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zelf vervangen of naar zo’n winkel brengen?
Hij is een tweevoudige moordenaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een frisse jongen is hij anders ook niet, Natalee is nooit aangetroffen, dus nooit bewezen
Oh okéquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Winkel brengen, is 60¤ ofzo dacht ik
Mmmmm O chloro ga doorquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ergens verstand van heb, dan is het eten.
Nacho's met kaas even in de oven, en dan al die shit erop hnnng nu ook zin in
Omdat hij nu vast zit.quote:
Voel me vies nu, Noelquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmmmm O chloro ga door
Beetje gehakt dr overheen pfoee
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de tijd gaat sneller dan je denkt ....
Diep hoorquote:
Dat ben ik nog niet gelukkig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat snel hoor, ben je zo aan als je eenmaal 25 bent geweest.
Ja ging te verquote:
Re to the fucking TWEETquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat snel hoor, ben je zo aan als je eenmaal 25 bent geweest.
Gelukkig, dank je wel downiequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ging te ver
Kutwijf, karbonkel, teringhoer
Karbonkelquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ging te ver
Kutwijf, karbonkel, teringhoer
Op je 28ste ontmoet je allemaal desperate meisjes die zich graag door jou laten bezwangeren dus maak je maar geen zorgenquote:
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
Ik besef me ineens dat Chloro bijna jarig is
Jij hebt een man en kind, dus dat zit wel goed. Zijn er zat hier die ook die leeftijd aangetikt hebben die in hun eentje in een appartement zitten.quote:
31 alweerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
Ik besef me ineens dat Chloro bijna jarig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |