Oh ik ook is dit waargebeurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga zo zodiac kijken op netflix
Ik hou van seriemoordenaars
Open hekquote:
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"quote:
Hahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Giggityquote:
Haha nice, dat doet de mijne bij haar manquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Luisteren naar dat gezeik van je?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Ah ja oké, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Ja en dat superkonijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genieten he die kleine Argentijn
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nice, dat doet de mijne bij haar man
Bang voor de mening van anderen dan toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.
Ik ga hem extra sos voeren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendin
Oké flamaquote:
Nice, brbquote:
Contactgegevens fixenquote:
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bang voor de mening van anderen dan toch?
Vind jou echt fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind het altijd fijn als wij weer iets kunnen delen met elkaar
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?quote:
37 met rijst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Ik hoef al die legerprints en plaatjes niet.
Gewoon een effen zwatt t-shirt is bijna onmogelijk om te vinden.
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
En met kerstquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzo
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verterenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Ja dat wordt teveelquote:
Ja echt heel lelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Rijd voorzichtigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Ga je aber ophalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebookquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verteren
Ah oke, ja verschrikkelijk is datquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.
Die ziet ze wel vliegen jaquote:
Over 3 kwartier pas, rustigquote:
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |