Bang voor de mening van anderen dan toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.
Ik ga hem extra sos voeren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendin
Oké flamaquote:
Nice, brbquote:
Contactgegevens fixenquote:
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bang voor de mening van anderen dan toch?
Vind jou echt fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind het altijd fijn als wij weer iets kunnen delen met elkaar
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?quote:
37 met rijst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Ik hoef al die legerprints en plaatjes niet.
Gewoon een effen zwatt t-shirt is bijna onmogelijk om te vinden.
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Wil je haar nummer?
En met kerstquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, awkward op verjaardagen enzo
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verterenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |