quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg WR en PZ in een topic wat een topavond
Hou wel van dikke kindjes, vooral als ze van die dikke handjes en wangetjes hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet dat dit normaal is. Dit zijn uitgaven voor 1 week. Die krengen zijn duur en hij vreet ook veel.
Ik ben er ook hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg SE en NG in een topic wat een topavond
Ik ga zo zodiac kijken op netflixquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Flamarande het volgende:
Omg SE en NG in een topic wat een topavond
Dat is alleen schattig tot ze net kunnen lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hou wel van dikke kindjes, vooral als ze van die dikke handjes en wangetjes hebben
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaarquote:
JE MOEDERRR YAYYquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaar
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En de prijs voor moeder van het jaar 2019 gaat niet naaaaaar
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik probeer hele andere dingen bij je moeder
Oh ik ook is dit waargebeurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga zo zodiac kijken op netflix
Ik hou van seriemoordenaars
Open hekquote:
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"quote:
Hahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Giggityquote:
Haha nice, dat doet de mijne bij haar manquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder trapt daar niet meer in, die stuurt mij nu dingen met "kijk wat een leuke ketting"
Poeh ja, is 4 minuten te lang idd. Daarna omdraaien en in slaap vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Luisteren naar dat gezeik van je?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk echt dat ie het hooguit 8 minuten gaat volhouden.
Ah ja oké, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Haal ook wel Zeeman maar die hebben gewoon vrijwel nooit iets waarin ik hem rond wil laten lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof lijst aan kleding wat myrr voor haar kleine heeft gekocht
Ja en dat superkonijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genieten he die kleine Argentijn
Werkt het? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nice, dat doet de mijne bij haar man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |