Ja echt heel lelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd met kinderkleding, vind dat ook hatelijk. Vooral minions ja, die moeten echt kapot.
Rijd voorzichtigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Ga je aber ophalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiphol rijden gvd kutleven
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebookquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan die facebookplaatjes met minions met zo'n blije tekst maar moeilijk verteren
Ah oke, ja verschrikkelijk is datquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik vind het oprecht lelijk. Juist andere kinderen die in printjes en plaatjes en minions en "MINI BOSS" "DUDE" en weet ik het wat rondlopen.
Die ziet ze wel vliegen jaquote:
Over 3 kwartier pas, rustigquote:
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Überhaupt al Hyvesplaatjes op Facebook
Yesquote:
En nu heb je nog 10 facebook vrienden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn vooral die kortgeknipte Ria's die dat doen.
Heb m'n vriendenlijst laatst opgeschoond, dus geen last meer van
Fase van 5 jaar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Myrr het volgende:
Wees beetje lief voor dr joh ze heeft gewoon even een fase.
Ik ga wel helemaal dede als ik van die kleine chino's ofzo ziequote:
Ja, lekker rustigquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En nu heb je nog 10 facebook vrienden?
Met Jake gillenheil ofzo baaasquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet. Misschien wel. Daar komen we zo achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |