Hoe lang heb je mquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het idee dat mijn telefoon niet eens meer een dag meekan qua batterijduur
Het idee erachter, wat drijft zo'n psycho om een spoor van lijken achter te latenquote:
Als ik ergens verstand van heb, dan is het eten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga dit srs morgen proberen
Er moet wel heel veel gebeuren wil ik van je houden
Zelf vervangen of naar zo’n winkel brengen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is wel laag, zou bij 80% batterij vervangen
#goalsquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je met 30 nog vrijgezel bent niet meer zei je laatst nog
Klopt, maar ik heb nog zat tijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je met 30 nog vrijgezel bent niet meer zei je laatst nog
Een frisse jongen is hij anders ook niet, Natalee is nooit aangetroffen, dus nooit bewezenquote:
Winkel brengen, is 60¤ ofzo dacht ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zelf vervangen of naar zo’n winkel brengen?
Hij is een tweevoudige moordenaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een frisse jongen is hij anders ook niet, Natalee is nooit aangetroffen, dus nooit bewezen
Oh okéquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Winkel brengen, is 60¤ ofzo dacht ik
Mmmmm O chloro ga doorquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik ergens verstand van heb, dan is het eten.
Nacho's met kaas even in de oven, en dan al die shit erop hnnng nu ook zin in
Omdat hij nu vast zit.quote:
Voel me vies nu, Noelquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mmmmm O chloro ga door
Beetje gehakt dr overheen pfoee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |