krijg meestal een warmer gevoel wanneer hzaw in mij zitquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Krijg je daardoor een warm gevoel van binnen?
Avocado, crème fraiche en chilisaus, geloof me, je gaat van me houdenquote:
Volgens mij kan je dat vrij nauwkeurig nagaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
Ik heb het idee dat mijn telefoon niet eens meer een dag meekan qua batterijduur
Hoezo zijn pik is toch ook gewoon 37,6 graden? Raar ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
krijg meestal een warmer gevoel wanneer hzaw in mij zit
Dat brengt je toch niet op rare ideeën?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Snap dat gegeil op seriemoordenaars overigens totaal niet. Zijn vrijwel altijd pathetische kneusjes. Maar ja, vrouwen houden nu eenmaal van gewelddadige mannen.
Is toch fascinerendquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Snap dat gegeil op seriemoordenaars overigens totaal niet. Zijn vrijwel altijd pathetische kneusjes. Maar ja, vrouwen houden nu eenmaal van gewelddadige mannen.
Dat zou ik inderdaad kunnen doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat vrij nauwkeurig nagaan.
Wat specifiekquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo zijn pik is toch ook gewoon 37,6 graden? Raar dit
Wanneer gebeurde dat?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot ik in de spiegel keek en mezelf zag
Nee, ik heb een toekomst.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat brengt je toch niet op rare ideeën?
Mijn maximum capaciteit is nog 87% na anderhalf jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja na een half jaar gaat batterij kut doen en zit je Phone vaker wel aan die lader dan niet
Joran is ook ondertussen getrouwd met kindquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga dit srs morgen proberenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Avocado, crème fraiche en chilisaus, geloof me, je gaat van me houden
Hij is geen seriemoordenaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Joran is ook ondertussen getrouwd met kind
Tja...
Dat is wel laag, zou bij 80% batterij vervangenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn maximum capaciteit is nog 87% na anderhalf jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |