Geeft niks toch, is juist mooi als dit de grootste tegenslag in je leven was en je je hier toch mooi doorheen hebt geslagenquote:
Ja geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland ook meerdere seriemoordenaars geweest hoor.
Nee je kunt idd beter via de a50quote:
Ik ben nu gelukkiger dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niks toch, is juist mooi als dit de grootste tegenslag in je leven was en je je hier toch mooi doorheen hebt geslagen
ghostquote:
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen aantrekken zonder luier.
En dan gaat 'ie er in zeiken puur omdat 'ie schijt aan me heeft en spelen dan belangrijker vind dan naar de wc gaan.
Die waar jij naar kijkt op Netflix zijn ook niet meer actief hoor... En wie weet wat er op dit moment gebeurd...quote:
😏quote:
Zeker welquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij het nog waarderen
Nee joh gekquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Momenteel ben je binnen een dag in het vizier en word je ingerekend.
Moeilijke zaken worden vrijwel niet opgelost, bijna alle moordzaken zijn super simpel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Vind dat best wel badass de Technische Recherche hier.
Dat is fijnquote:
3 en 4 maanden. Hij is wel zo goed als zindelijk hoor, maar hij kijkt me deze week soms wel aan en dan zie ik aan zijn hoofd + wat had je dan blik dat ie in zijn broek aan het zeiken is.quote:
Was gewoon grappig hoor, zuurpruimquote:
Kind van zn moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
3 en 4 maanden. Hij is wel zo goed als zindelijk hoor, maar hij kijkt me deze week soms wel aan en dan zie ik aan zijn hoofd + wat had je dan blik dat ie in zijn broek aan het zeiken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |