Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoezo bellen ze je ? Heb je al ontslag genomenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
M'n werk heeft me al 4x gebeld maar ik vergeet telkens op te nemen hela![]()
Nee nog niet maar wss hebben ze invaller nodig. Daar heb ik de tijd niet voorquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoezo bellen ze je ? Heb je al ontslag genomen![]()
Ow ja.. en je moet stoppen met daar werken, niet nog meer werkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wss hebben ze invaller nodig. Daar heb ik de tijd niet voor![]()
![]()
blokGlibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
ik zie dat mijn 2000 punten nog niet gedoneerd zijn.Glibber links, glibber rechts
Ik heb me verplaatst naar een eilandje in het zuiden, net boven Langkawiquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hey NOOOOOOODGANG![]()
Ben je nog in Bangkok of heb je je verplaatst?
Het is geen straf hier![]()
Hoe lang nog vakantie ??quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb me verplaatst naar een eilandje in het zuiden, net boven Langkawi
Het is geen straf hier
En ehpics !!!
![]()
Bolk!Glibber links, glibber rechts
Douchegenot is weer afgelopenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed om te weten, waar woon je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is geen straf hierGlibber links, glibber rechts
Ik wou Nood zijn adres weten, zorg ik even voor zijn spullen.Glibber links, glibber rechts
Kan ik me voorstellen. Keer paar dagen op Langkawi geweest, was ook prachtig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is geen straf hierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
Glibber links, glibber rechts
Even opgezocht op Google.. ziet er idd mooi uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Keer paar dagen op Langkawi geweest, was ook prachtig.![]()
Dat kan hier pas Om half achtquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even opgezocht op Google.. ziet er idd mooi uitGlibber links, glibber rechts
Koningsdag is al geweest.Glibber links, glibber rechts
Vergistoerist gespotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zeker zeker, ben je zo blij met de koning?quote:Glibber links, glibber rechts
Een toerist die zich vergist.quote:Glibber links, glibber rechts
Je verwacht het niet.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
He motortje, ga je in mei voor de winst?quote:Glibber links, glibber rechts
Valt tegenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:17 schreef wadslak het volgende:
[..]
Zeker zeker, ben je zo blij met de koning?![]()
He slak... Sowieso. Jij?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef wadslak het volgende:
[..]
He motortje, ga je in mei voor de winst?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee. Heb wel meer te doen dan bolkenquote:
Doe zelfquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:20 schreef wadslak het volgende:
[..]
Nee. Heb wel meer te doen dan bolken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met een tolk aan de bolkquote:Glibber links, glibber rechts
Ga voor de winst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef devzero het volgende:
Wie mag ik volgende maand eens dwars gaan zitten?Glibber links, glibber rechts
Mei mij mei mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef devzero het volgende:
Wie mag ik volgende maand eens dwars gaan zitten?![]()
Mei maand mijn maand.Glibber links, glibber rechts
Gewoon een beetje met de code spelen.quote:Glibber links, glibber rechts
Oke oke, mag je hebben.quote:Glibber links, glibber rechts
Moeten we stemmen?quote:Glibber links, glibber rechts
Die denkt dat het vandaag Koninginnedag is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja daarom ook hequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja.. en je moet stoppen met daar werken, niet nog meer werken![]()
![]()
Denk pas over twee/drie weken weer.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ow je hebt nog wel even dus.. ben je van plan wat leuks te doen in die tussentijd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk pas over twee/drie weken weer.![]()
Nee ik doe even rustig aan, moet eerst onslag nemen maar zit nog beetje te tobben hoe.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je al voor wat anders gekeken ?Ja zo aardappelbolletjes maar echt vies, heb de helf weggegooidquote:![]()
Als ik wat meer duidelijkheid heb ga ik misschien nog een weekje wegquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow je hebt nog wel even dus.. ben je van plan wat leuks te doen in die tussentijd?en verder m'n pa helpen bij de bouw van hun huis als ze vooruit kunnen.
Nog wel wat anders gegeten dan? Kipquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik doe even rustig aan, moet eerst onslag nemen maar zit nog beetje te tobben hoe.
[..]
Ja zo aardappelbolletjes maar echt vies, heb de helf weggegooid![]()
Gwn netjes laten weten dat je even wat anders wil gaan doen qua werk. Ze verwachten toch niet dat je daar altijd blijft werken ofzo.![]()
Ja vanmiddag kip op en dalijk weer kip eten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog wel wat anders gegeten dan? Kip![]()
Gwn netjes laten weten dat je even wat anders wil gaan doen qua werk. Ze verwachten toch niet dat je daar altijd blijft werken ofzo.
En ja ik denk dat ik een mailtje stuur na het weekend, dan zit er 5 dagen tussen voor ik weer moet werken ofzo![]()
Oke.. al een bepaalde vakantiebestemming in gedachte? Ergens warm met mooie stranden gok ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik wat meer duidelijkheid heb ga ik misschien nog een weekje wegen verder m'n pa helpen bij de bouw van hun huis als ze vooruit kunnen.
Dat is wel aardig om mee te helpen. Ben je zo een handige klusser ?![]()
Eindelijk thuis na goede 13 uur werken.![]()
Wel beetje moe nu
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rustig aan met die kip hequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag kip op en dalijk weer kip eten.
En ja ik denk dat ik een mailtje stuur na het weekend, dan zit er 5 dagen tussen voor ik weer moet werken ofzo![]()
Je moet het ontslag nemen niet uitstellen.. wordt anders alleen moeilijker![]()
Had je overgewerkt ? Je was toch om 15uur al klaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
Wel beetje moe nu![]()
Ik hou van kipquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rustig aan met die kip he![]()
Je moet het ontslag nemen niet uitstellen.. wordt anders alleen moeilijker
En ja ik weet niet, maar ik durf niet ofzo![]()
![]()
Yes. Al gegeten en al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook klaar met werken en lekker thuis ?![]()
Kan ik me voorstellen.....lekker lui op de bank dan vanavond!quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
Wel beetje moe nu![]()
Kip is lekker ja maar jij eet het wel heel veelquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hou van kip
En ja ik weet niet, maar ik durf niet ofzo![]()
Eet je dan bv alleen kipfilet ?
Ja is beetje eng, maar ze gaan het heus wel snappen. En als ze je vragen of je wat langer kan blijven tot ze een vervanger hebben gevonden moet je wel echt NEEEEE zeggen!
Je zit daar anders zo maanden langer dan gepland![]()
Ja, maar heb tot 18:30 door moeten werken want drukte.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je overgewerkt ? Je was toch om 15uur al klaarOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat dacht ik vorig jaar ook hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die denkt dat het vandaag Koninginnedag is.![]()
![]()
Morgen weer werken ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar heb tot 18:30 door moeten werken want drukte.![]()
Er moet eerst nog weer wat uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu even voetjes op de bank en genieten van je avondMaar zo wel ja.
![]()
Roemeniëquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke.. al een bepaalde vakantiebestemming in gedachte? Ergens warm met mooie stranden gok ik
Dat is wel aardig om mee te helpen. Ben je zo een handige klusser ?
Nee valt wel mee maar is heel veel simpel werk ook
Veel kipfilet maar ook kfc en alles van kip eigquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kip is lekker ja maar jij eet het wel heel veel![]()
Eet je dan bv alleen kipfilet ?
Ja is beetje eng, maar ze gaan het heus wel snappen. En als ze je vragen of je wat langer kan blijven tot ze een vervanger hebben gevonden moet je wel echt NEEEEE zeggen!
Je zit daar anders zo maanden langer dan geplandOok kipnugget
En ja ik weet niet wat ik dan moet schrijven en ik weet het wel maar dan durf ik niet en ben ik te verlegen enzoheel kut, normaal kom ik gewoon niet opdagen maar bij dit werk kan dat eig echt niet.
![]()
Volgens mij heb ik jou gezien op de damquote:![]()
Was jij niet op 28 mei daar helemaal in het oranje aan het rondlopen en “lang leve de koning” aan het schreeuwen![]()
Je blijft in oost Europa met werk en vakantiequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Roemenië
Nee valt wel mee maar is heel veel simpel werk ook![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gezien op de dam![]()
Was jij niet op 28 mei daar helemaal in het oranje aan het rondlopen en “lang leve de koning” aan het schreeuwen![]()
Ik ga in ieder geval niet meer sporten vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.....lekker lui op de bank dan vanavond!
Watjequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet meer sporten vandaag![]()
![]()
Jep, van 6 tot 12 in de ochtend.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt daar al een tijdje gewerkt he.. maar denk dat jij het lastiger in je hoofd maakt dan dat het is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel kipfilet maar ook kfc en alles van kip eigOok kipnugget
En ja ik weet niet wat ik dan moet schrijven en ik weet het wel maar dan durf ik niet en ben ik te verlegen enzoheel kut, normaal kom ik gewoon niet opdagen maar bij dit werk kan dat eig echt niet.
KFC is dan weer niet gezond![]()
gebraden kip uit de oven![]()
![]()
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt daar al een tijdje gewerkt he.. maar denk dat jij het lastiger in je hoofd maakt dan dat het is.
KFC is dan weer niet gezond![]()
gebraden kip uit de oven
En ja, jij mag kip braden voor mij![]()
![]()
Maar zo is het niet, je keert niemand de rug toe. Je gaat gwn verder met wat anders wat beter is voor jou. En zij gaan het ook niet zo opvatten dat je hen de rug keert.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaar
En ja, jij mag kip braden voor mij
Eerst was het arresteren en nu een kip voor je braden![]()
![]()
Je rug toe keren is een "briefje" als dit schrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaarquote:Monday April 29, 2019
I am resigning my position at X Y Z.
My last day will be Friday May 17th.
handtekening![]()
Nee ik weet dat het zo is, maar in mn hoofd werkt het toch anders. Dan toch weer twijfelen en je kent het welquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar zo is het niet, je keert niemand de rug toe. Je gaat gwn verder met wat anders wat beter is voor jou. En zij gaan het ook niet zo opvatten dat je hen de rug keert.
Eerst was het arresteren en nu een kip voor je braden
En misschien arresteren en gebraden kip te eten geven?![]()
![]()
Morgen ben ik sowieso om 1 uur weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]als ze je niet weer langer houden
Over 26 minuten dinergenotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel zakelijk diequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je rug toe keren is een "briefje" als dit schrijven.
[..]![]()
![]()
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HongurrrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik snap het wel, is ook stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar misschien kan je die mail alvast opstellen ? Heb je dat tenminste gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het zo is, maar in mn hoofd werkt het toch anders. Dan toch weer twijfelen en je kent het wel
En misschien arresteren en gebraden kip te eten geven?![]()
Plannen ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen ben ik sowieso om 1 uur weg.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.Gevalletje eindelijk opgerot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik moet zorgen dat ik morgen op tijd wakker ben...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.Kwam dat van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mail heb ik opzich wel, heb een standaard mail daarvoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik snap het wel, is ook stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar misschien kan je die mail nu alvast opstellen ? Heb je dat tenminste gedaan
Alleen versturen, ja, moet even kijken nogKrijg er beetje stress van maar dat krijg ik van werk ook
![]()
![]()
Iemand anders de mail laten versturen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kwam dat van jou?
[..]
Mail heb ik opzich wel, heb een standaard mail daarvoor
Alleen versturen, ja, moet even kijken nogKrijg er beetje stress van maar dat krijg ik van werk ook
Je moeder dat vast graag voor jou, die wil toch ook al dat je daar stopt![]()
Moet om 2 uur bij de fysio zijn en wil dan wel nog even douchen en rustig erheen fietsenquote:
Goed dan kunnen ze je ook niet ompraten dus om langer te blijvenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet om 2 uur bij de fysio zijn en wil dan wel nog even douchen en rustig erheen fietsen![]()
Ja maar ik moet daar nog werken hequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iemand anders de mail laten versturen dan
Je moeder dat vast graag voor jou, die wil toch ook al dat je daar stoptBen beetje bang om scheef aangekeken te worden ofzo
Ahhh Dev baasjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zo'n matig briefje niet schrijven. Maar ik was wel blij het te krijgen![]()
![]()
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.![]()
Ja ik kan niet echt face2face doen, heb 6 managers. Niemand is echt de baas zegmaar. Moet mailen en hoofdkantoor handelt dat afquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.![]()
Dat is wel zo netjes ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Zit allemaal in je hoofd... en als je scheef wordt aangekeken omdat je ontslag neemt dan klopt er iets bij hen nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet daar nog werken heBen beetje bang om scheef aangekeken te worden ofzo
[..]
Ahhh Dev baasje![]()
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet geluktquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed dan kunnen ze je ook niet ompraten dus om langer te blijven
Jij kan wel gwn nee zeggen als ze je vragen over te werken en met een heel verhaal komen over hoe het zo druk is en ze je echt nodig hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet gelukt![]()
Doe je bestquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400![]()
![]()
Ik zal niet na je posten dan ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400
Ga je gang CD![]()
thnxxquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD![]()
Ja klopt, maar het gaat lastig uit mn hoofdquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit allemaal in je hoofd... en als je scheef wordt aangekeken omdat je ontslag neemt dan klopt er iets bij hen nietMoet me er even overheen zetten.
![]()
Ik zeg jawelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
1-2En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb net kip met gestoofde groenten en zoetzure saus op.quote:Ja precies, heb al vaak genoeg over gewerkt. Wel lekker voor mijn salaris, maar heb onderhand ook weer genoeg vakantie uren opgebouwd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij kan wel gwn nee zeggen als ze je vragen over te werken en met een heel verhaal komen over hoe het zo druk is en ze je echt nodig hebbenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Altijd lekker kipquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net kip met gestoofde groenten en zoetzure saus op.
[..]
Ja precies, heb al vaak genoeg over gewerkt. Wel lekker voor mijn salaris, maar heb onderhand ook weer genoeg vakantie uren opgebouwd.![]()
![]()
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef JJH het volgende:
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees. Kip!![]()
Wees welkomquote:
Goeie tip wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan ik je aanraden om komende maand mee te strijden voor de winst![]()
Welke winst?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan ik je aanraden om komende maand mee te strijden voor de winst![]()
Er is hier recent 1 geopend nou 3x raden wie er vaste klant is!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:39 schreef JJH het volgende:
Deze zomer word de KFC hier in de stad geopend.![]()
keihard werken inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je wil winnen moet je ff doorzetten. Dus veel posten idd![]()
![]()
Waarom ook niet hé..quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dank je. Zullen we een gesprek starten?
Waarover?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jijquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er is hier recent 1 geopend nou 3x raden wie er vaste klant is!
Tevens ook een bk en een Laplace en een febo drivethrough![]()
Dat wordt lekker smullen wel danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij
Tevens ook een bk en een Laplace en een febo drivethrough![]()
![]()
Nooit meer kokenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij
Tevens ook een bk en een Laplace en een febo drivethrough
Vast wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wordt lekker smullen wel dan
Langzaam groeien we dicht.![]()
![]()
Nog nooit geweest. Hebben ze hier niet volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die KFC niet lekker vind?![]()
Prachtig he.quote:
Nee, er is wel betere fried chicken te krijgen dan KFCquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik de enige die KFC niet lekker vind?![]()
Hier hebben we volgens mij alle soorten van dat soort zaken....quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Hebben ze hier niet volgens mij.![]()
Een andere sport wel okay?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Behalve voetbal.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Voetbal is dan ook geen sportquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Behalve voetbal.![]()
Chinese boys dan?quote:
Jeahquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:45 schreef JJH het volgende:
Je hebt er volgens de op nu precies 2400 cin.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaa! Maar alleen over die ene, de rest interesseert mij niet
Zag er op die tweede foto trouwens wel een stuk beter uit dan die 1e.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
In de serie nog veel béter. Daar ziet hij er niet uit als een homo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zag er op die tweede foto trouwens wel een stuk beter uit dan die 1e.![]()
![]()
niet zo moeilijk tochquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik moet een selfie maken voor studenten OV![]()
Geen probleem tochquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik moet een selfie maken voor studenten OV
@devzero kan je wel tips geven over het maken van de perfecte selfie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de serie nog veel béter. Daar ziet hij er niet uit als een homo.![]()
wat voor serie is dat dan?
Overigens zijn Chinese meiden ook best leuk
Poppetjes zijn dat 🤗quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Overigens zijn Chinese meiden ook best leuk![]()
Meteor Garden. Staat op Netflix. In de serie ook een paar mooie Chinese meisjes. Zij hebben geen spleetogen. Niet alle Chinezen hebben spleetogenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Overigens zijn Chinese meiden ook best leuk![]()
![]()
Jawel, moet ik mn haar helemaal opnieuw doen.quote:Ik wacht?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen probleem toch
@:devzero kan je wel tips geven over het maken van de perfecte selfie![]()
![]()
Je haar opnieuw doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, moet ik mn haar helemaal opnieuw doen.
[..]
Ik wacht?![]()
![]()
![]()
Waar is moemoe geblevenquote:Op zondag 28 april 2019 03:51 schreef moemoe het volgende:
Ik log uit, FOK! is te verleidelijk.
Toedels.
![]()
![]()
uren werk zeker?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb beetje veel haar dus dan moet ik het weer met gel kammen enzo![]()
Hey mapimaquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef Fancy2 het volgende:
Dankzij die serie ken ik nu een paar chinese woorden. Sama? Dat betekent wat is er?
![]()
Heyquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef Fancy2 het volgende:
Dankzij die serie ken ik nu een paar chinese woorden. Sama? Dat betekent wat is er?
![]()
Heb hem even geapptquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, moet ik mn haar helemaal opnieuw doen.
[..]
Ik wacht?![]()
![]()
Lol nee klopt. Ligt misschien ook aan de regio in China vanwaar ze komen. Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Meteor Garden. Staat op Netflix. In de serie ook een paar mooie Chinese meisjes. Zij hebben geen spleetogen. Niet alle Chinezen hebben spleetogenZou zomaar kunnen. Ma maakt van een zin een vraag in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef Fancy2 het volgende:
Mijn zusje heeft er zelfs een video over gemaakt!quote:
https://www.dailymail.co.(...)-perfect-selfie.html![]()
Hoe wat is ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Ben wel benieuwd hoe dat is.![]()
Ken jij chinees?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol nee klopt. Ligt misschien ook aan de regio in China vanwaar ze komen. Geen idee eigenlijk.
[..]
Zou zomaar kunnen. Ma maakt van een zin een vraag in ieder geval.![]()
nog steeds ja?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou dat ene.
Het is wel duidelijk waar ik met m'n gedachten zit vandaag.![]()
![]()
Dat ook weer niet maar ken wel aardig wat basis dingetjes.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb je een chinese gedatetquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet maar ken wel aardig wat basis dingetjes.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou dat ene.
Het is wel duidelijk waar ik met m'n gedachten zit vandaag.![]()
![]()
Mijn plaats in de top 20 is ook wel zeker dacht ik zo
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Zo goed als zeker jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn plaats in de top 20 is ook wel zeker dacht ik zo![]()
Alles onder nattekat telt niet mee helaas.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
goed zusje die moet ik ook nog eens proberenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er zelfs een video over gemaakt!
https://www.dailymail.co.(...)-perfect-selfie.htmlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor mij ook wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
![]()
Dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles onder nattekat telt niet mee helaas.~FEYENOORD~
We volgen het wel op pornhub instagram.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed zusje die moet ik ook nog eens proberen![]()
Straks voetbal kijken. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes ermee dan........oh en thnxx!![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie OP oh iemand heeft dat er uitgehaald![]()
~FEYENOORD~
Jaquote:
Ik maak mij niet zo druk om katersquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje zelfrespect
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: