Ja ik kan niet echt face2face doen, heb 6 managers. Niemand is echt de baas zegmaar. Moet mailen en hoofdkantoor handelt dat afquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.
Dat is wel zo netjes ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.
Zit allemaal in je hoofd... en als je scheef wordt aangekeken omdat je ontslag neemt dan klopt er iets bij hen nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet daar nog werken heBen beetje bang om scheef aangekeken te worden ofzo
[..]
Ahhh Dev baasje
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet geluktquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed dan kunnen ze je ook niet ompraten dus om langer te blijven
Jij kan wel gwn nee zeggen als ze je vragen over te werken en met een heel verhaal komen over hoe het zo druk is en ze je echt nodig hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet gelukt
Doe je bestquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400
Ik zal niet na je posten dan ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400
thnxxquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |