Je hebt daar al een tijdje gewerkt he.. maar denk dat jij het lastiger in je hoofd maakt dan dat het is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel kipfilet maar ook kfc en alles van kip eigOok kipnugget
En ja ik weet niet wat ik dan moet schrijven en ik weet het wel maar dan durf ik niet en ben ik te verlegen enzoheel kut, normaal kom ik gewoon niet opdagen maar bij dit werk kan dat eig echt niet.
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt daar al een tijdje gewerkt he.. maar denk dat jij het lastiger in je hoofd maakt dan dat het is.
KFC is dan weer niet gezond![]()
gebraden kip uit de oven
Maar zo is het niet, je keert niemand de rug toe. Je gaat gwn verder met wat anders wat beter is voor jou. En zij gaan het ook niet zo opvatten dat je hen de rug keert.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaar
En ja, jij mag kip braden voor mij
Je rug toe keren is een "briefje" als dit schrijven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ik vind dat moeilijk, het voelt een beetje als iemand de rug toekeren zegmaar
quote:Monday April 29, 2019
I am resigning my position at X Y Z.
My last day will be Friday May 17th.
handtekening
Nee ik weet dat het zo is, maar in mn hoofd werkt het toch anders. Dan toch weer twijfelen en je kent het welquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar zo is het niet, je keert niemand de rug toe. Je gaat gwn verder met wat anders wat beter is voor jou. En zij gaan het ook niet zo opvatten dat je hen de rug keert.
Eerst was het arresteren en nu een kip voor je braden
Morgen ben ik sowieso om 1 uur weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]als ze je niet weer langer houden
Wel zakelijk diequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je rug toe keren is een "briefje" als dit schrijven.
[..]
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het wel, is ook stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar misschien kan je die mail alvast opstellen ? Heb je dat tenminste gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het zo is, maar in mn hoofd werkt het toch anders. Dan toch weer twijfelen en je kent het wel
En misschien arresteren en gebraden kip te eten geven?
Plannen ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen ben ik sowieso om 1 uur weg.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.Gevalletje eindelijk opgerot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn baas was erg blij toen hij dat briefje kreeg.Kwam dat van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mail heb ik opzich wel, heb een standaard mail daarvoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik snap het wel, is ook stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar misschien kan je die mail nu alvast opstellen ? Heb je dat tenminste gedaan
Alleen versturen, ja, moet even kijken nogKrijg er beetje stress van maar dat krijg ik van werk ook
![]()
Iemand anders de mail laten versturen danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kwam dat van jou?
[..]
Mail heb ik opzich wel, heb een standaard mail daarvoor
Alleen versturen, ja, moet even kijken nogKrijg er beetje stress van maar dat krijg ik van werk ook
Moet om 2 uur bij de fysio zijn en wil dan wel nog even douchen en rustig erheen fietsenquote:
Goed dan kunnen ze je ook niet ompraten dus om langer te blijvenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet om 2 uur bij de fysio zijn en wil dan wel nog even douchen en rustig erheen fietsen
Ja maar ik moet daar nog werken hequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iemand anders de mail laten versturen dan
Je moeder dat vast graag voor jou, die wil toch ook al dat je daar stopt
Ahhh Dev baasjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zo'n matig briefje niet schrijven. Maar ik was wel blij het te krijgen
Ja ik kan niet echt face2face doen, heb 6 managers. Niemand is echt de baas zegmaar. Moet mailen en hoofdkantoor handelt dat afquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.
Dat is wel zo netjes ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef JJH het volgende:
Ik zou het ff face to face doen En in dat gesprek zeggen dat de brief volgt. Kun je toch makkelijker jouw kant van 't verhaal uitleggen.
Zit allemaal in je hoofd... en als je scheef wordt aangekeken omdat je ontslag neemt dan klopt er iets bij hen nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet daar nog werken heBen beetje bang om scheef aangekeken te worden ofzo
[..]
Ahhh Dev baasje
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet geluktquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed dan kunnen ze je ook niet ompraten dus om langer te blijven
Jij kan wel gwn nee zeggen als ze je vragen over te werken en met een heel verhaal komen over hoe het zo druk is en ze je echt nodig hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zonder die fysio afspraak was ze dat niet gelukt
Doe je bestquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400
Ik zal niet na je posten dan ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog ff een paar puntjes tot de 2400
thnxxquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal niet na je posten dan ...
Ga je gang CD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |