Gewoon een beetje met de code spelen.quote:
Oke oke, mag je hebben.quote:
Moeten we stemmen?quote:
Die denkt dat het vandaag Koninginnedag is.quote:
Ja daarom ook hequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja.. en je moet stoppen met daar werken, niet nog meer werken
Denk pas over twee/drie weken weer.quote:
Ow je hebt nog wel even dus.. ben je van plan wat leuks te doen in die tussentijd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Denk pas over twee/drie weken weer.
Nee ik doe even rustig aan, moet eerst onslag nemen maar zit nog beetje te tobben hoe.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je al voor wat anders gekeken ?
Ja zo aardappelbolletjes maar echt vies, heb de helf weggegooidquote:
Als ik wat meer duidelijkheid heb ga ik misschien nog een weekje wegquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow je hebt nog wel even dus.. ben je van plan wat leuks te doen in die tussentijd?
Nog wel wat anders gegeten dan? Kipquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik doe even rustig aan, moet eerst onslag nemen maar zit nog beetje te tobben hoe.
[..]
Ja zo aardappelbolletjes maar echt vies, heb de helf weggegooid
Ja vanmiddag kip op en dalijk weer kip eten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog wel wat anders gegeten dan? Kip![]()
Gwn netjes laten weten dat je even wat anders wil gaan doen qua werk. Ze verwachten toch niet dat je daar altijd blijft werken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |