SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Oh, dat ga ik even terugkijken danquote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem toen Sansa binnenkwam.
Ja graagquote:Op maandag 29 april 2019 12:36 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik even terugkijken dan
Aaaaaaaarrggghghbbblblbquote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Geen TT, kon zo snel niks spoilerloos verzinnen.
Ghost heeft het écht niet overleefd hoorquote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Op de wikia staat "Once the Night King was defeated and all the Wights were no longer under his control, Ghost returned back within the walls of Winterfell to group with the remaining survivors of the battle."
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Ghost
Heb net even teruggekeken, maar ik zag het niet voorbij komen.
Hero of the godswood of "Thank you"quote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
quote:
"Blue eyes, you ll shut forever" is misschien wel iets te spoilerigquote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Don't jinx it!quote:Op maandag 29 april 2019 12:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ghost heeft het écht niet overleefd hoor
Dan had de Dothraki dat ook wel gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 12:48 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Don't jinx it!
Hij kan toch gewoon weggerend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Poes. het volgende:
Preview spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef Aristoteless het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What do we say to the god of death?quote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Mollio het volgende:
Wat een bijzonder mooie aflevering. Cinematografisch echt een 10/10,
Dit topic is over een paar uur alweer vol, ik zorg wel dat ik niet de lapo hebquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
What do we say to the god of death?
quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Poes. het volgende:
Preview spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn creativiteit en geheugen verdwijnt altijd als ik de lapo heb.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit topic is over een paar uur alweer vol, ik zorg wel dat ik niet de lapo heb
Ik denk dat de onverwachte wendingen in de vorige seizoenen als gevolg hebben gehad dat er de meest complexe plottheorieën zijn verzonnen, waardoor een wat simpeler plot altijd zou tegenvallen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.
Vooral dit ja!quote:Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef Guanabana het volgende:
Net gekeken, moet alles nog bijlezen (hoewel ik een beetje vrees dat veel mensen erg negatief zullen zijn), maar ik wil alvast zeggen: die muziek
![]()
Not todayquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag even niet Henk.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:Complex twitterde op maandag 29-04-2019 om 04:46:34Arya killing the Night King with Titanic music, y'all are QUICK #GameOfThrones https://t.co/rhlTfdAF8v reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus we zitten al die seizoenen te kijken naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karma is a fucking bitch.
Kan ze Cercei dus ook simpel pakken, serie klaar dus.quote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als ‘faceless man’ was ze ook de enige die ongezien overal tussendoor had kunnen glippen om bij de Night King te komen.
Haar hele plotlijn was juist om op dit punt te komen
quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus we zitten al die seizoenen te kijken naar:Valyrian steel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zou Cersei ook doodgaan als ze Valyrian steel door d'r hart kreeg geboord?quote:Op maandag 29 april 2019 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan ze Cercei dus ook simpel pakken, serie klaar dus.
Ware het niet dat je het niet goed kon volgen omdat het veel te donker wasquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.
Precies dit ja.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik ben nachtblind, moet bij het autorijden ook zo'n geel brilletje opquote:Op maandag 29 april 2019 13:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik snap dat hele het is te donker geklaag niet. Heb ik totaal niet ervaren.
Ja oké, dan heb je een legitieme redenquote:Op maandag 29 april 2019 13:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben nachtblind, moet bij het autorijden ook zo'n geel brilletje op
Ik heb dan wel een HD laptop, maar het was écht heel donker. Dus dank aan Mellisandre dat ik toch nog wat heb kunnen volgenquote:Op maandag 29 april 2019 13:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja oké, dan heb je een legitieme reden
Toen ze al die zwaarden vuur gaf zei ik ook letterlijk: 'hehe, kunnen we wat zien!'quote:Op maandag 29 april 2019 13:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een HD laptop, maar het was écht heel donker. Dus dank aan Mellisandre dat ik toch nog wat heb kunnen volgen
quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Er is vast wel een en ander op aan te merken, maar dat achteloze wegzetten van heel zo'n afleverig als 'matige serie geworden' ofzo, terwijl je net anderhalf uur aan epic en spannende shit gezien hebt.Lijkt me jammer als je nergens meer door geraakt/verbaasd kan worden.
Nu ja, eerlijk gezegd vind ik het inhoudelijk al 4 seizoenen lang n vrij matige serie.quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Er is vast wel een en ander op aan te merken, maar dat achteloze wegzetten van heel zo'n afleverig als 'matige serie geworden' ofzo, terwijl je net anderhalf uur aan epic en spannende shit gezien hebt.Lijkt me jammer als je nergens meer door geraakt/verbaasd kan worden.
Dat zeg ik ook niet. Vond het verhaal en zeker de suspense ook meer dan prima.quote:Op maandag 29 april 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Het verhaal maakt niet uit, als het er maar mooi uit ziet.
Het gaat niet om de theorieen, het gaat meer om de logica van handelen van de characters in de serie.quote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef Poes. het volgende:
Er was niks matigs aan. We hebben gewoon te extreme theorieën bedacht
Shit is niet spannend voor mij als de een na de andere bizarre beslissing wordt genomen. Dan word ik er compleet uit getrokken, omdat iedereen weet dat zulke militaire beslissingen nooit zouden worden genomen, en de show het alleen doet omdat het er goed uitziet. Ook de dood van die ice giant sloeg nergens op. Alleen gedaan om dat vervelende kind een 'stoer einde' te geven.quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Epic spannende shit?quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
quote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Vette onvoldoende voor alle fanboys die nu huilen omdat ze hun eigen theorietjes in rook hebben zien opgaan
Ja precies! Deze aflevering was gewoon standaard Hollywood. Het zag er mooi uit hoor en heb er zeker van genoten, maar het was geen Game of Thrones. De spanning is ook helemaal weg voor mijn gevoel nu Cersei de eindbaas is en verder iedereen nog leeft.quote:Op maandag 29 april 2019 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Epic spannende shit?Welke scène had ik door geraakt moeten worden? Dat Jon bijna van zijn draak valt, maar toch net niet? Dat letterlijk iedereen de bestorming overleeft? Theon, ooglapje en klein meisje that’s it. Al die slow motion ook
Vergelijk deze GTST eens met de Red Wedding. Dat is toch van een ander niveau? Daar kijk je toch GOT voor?
quote:Op maandag 29 april 2019 13:16 schreef MissLuna het volgende:
[..]En dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Pure kunst zoals de lichtjes een voor een uitgingenquote:Op maandag 29 april 2019 14:17 schreef Justevo het volgende:
De defense tactics van Winterfell waren wel echt beneden peil. Paarden vooraan en blind richting de vijand sturen. Trebuchets achter de paarden, infanterie daar weer achter en dan pas de trenches. Heeft nou niemand daar over nagedacht tijdens het filmen?
Ik heb 1 salvo van de trebuchets gezien, de Dothraki werden in no-time weggevaagd maar de infanterie bleef lang overeind.
op de maandag is dit mijn routine de laatste 3 en de komende 3 wekenquote:Op maandag 29 april 2019 09:09 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ah, heerlijk geslapen.
Thee staat op, downloadje gestart, straks lekker kijken.
Zin in
Ik mag alleen wel hopen dat ze met nog een beetje extra backstory komen over de Night King, de White Walkers, de First men, de Children of the Forest en de Three-eyed Raven enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 14:24 schreef DaMart het volgende:
Damn, wat een geweldige aflevering.
Lyanna die met haar laatste adem een ondode reus weer dood maakt.
En dat Arya de Night King doodt. Dat zag ik niet aankomen. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat we na deze aflevering nog niet van hem af zouden zijn.
Ik heb dat vanaf het begin al zo gezien eigenlijk, die hele verhaallijn hadden ze eruit kunnen laten. Maar gaandeweg toch wel steeds meer interesse in het 'web' (vooral na Hodor - hold the door, time is just a loop) van achterliggende shit enzo. Maar dat werkt alleen maar als ze er ook genoeg de tijd voor nemen om dat verhaal qua uitleg uit te werken en het ziet er niet uit alsof ze die nemenquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef EP3 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de verhaallijn van NK&Co uiteindelijk alleen maar in de weg heeft gezeten, mbt de tv-serie.
Als D&D een afgeleide van GoT hadden mogen maken zonder die hele verhaallijn - waarbij er zowel een politieke als fysieke strijd wordt gevoerd door de koninkrijken en mensen onderling - had je inhoudelijk ws toch n sterkere serie gehad.
Maar ms sta ik daar alleen in.
Bronn die Jaime een pijl door zijn hart schiet en zegt "Cersei sends her regards, Ser Sisterfucker"quote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Blij dat het over is; nu door naar de echte strijd
Klinkt als een gemiddeld potje dinsdagavondseks met mij.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te vaak ja, nee en fuck geschreeuwd in 1,5 uur tijd haha.
Bronn vecht voor de winnende kant, Dany heeft nog steeds haar draken. Dus.quote:Op maandag 29 april 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bronn die Jaime een pijl door zijn hart schiet en zegt "Cersei sends her regards, Ser Sisterfucker"
Nee, ik verwacht niet dat er nog heel veel over uitgeweid zal worden. Die hele verhaallijn is met die ene dolksteek waarschijnlijk tot n definitief einde gebracht. - Cersei staat nu op het menu.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Moira. het volgende:
Maar dat werkt alleen maar als ze er ook genoeg de tijd voor nemen om dat verhaal qua uitleg uit te werken en het ziet er niet uit alsof ze die nemen
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de seriequote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht niet dat er nog heel veel over uitgeweid zal worden. Die hele verhaallijn is met die ene dolksteek waarschijnlijk tot n definitief einde gebracht. - Cersei staat nu op het menu.
ik heb die dagger drop en finish meerdere keren bekeken met een biggy smilequote:Op maandag 29 april 2019 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:Complex twitterde op maandag 29-04-2019 om 04:46:34Arya killing the Night King with Titanic music, y'all are QUICK #GameOfThrones https://t.co/rhlTfdAF8v reageer retweet
![]()
Beetje slap allemaal, ja.quote:Op maandag 29 april 2019 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de serie
Ik vond het zombie-gedoe in het begin al kut, maar net nu het de laatste seizoenen iets interessanter begon te worden qua backstory laten ze die hele backstory vallen
wat een baas finish had zequote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Flauwe 6 voor de sterfgevallen, op Lyana na dan (dat kraken van dat kleine lijfje)
F. EM!quote:Vette onvoldoende voor alle fanboys die nu huilen omdat ze hun eigen theorietjes in rook hebben zien opgaan
ik zat de hele tijd. waar de neuk is bran mee bezig? toen arya kwam, ach sooooooquote:
dat was:quote:Op maandag 29 april 2019 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure kunst zoals de lichtjes een voor een uitgingen
Ja, ik verwacht nog wel wat uitleg van Brann en/of Sam.quote:Op maandag 29 april 2019 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mag alleen wel hopen dat ze met nog een beetje extra backstory komen over de Night King, de White Walkers, de First men, de Children of the Forest en de Three-eyed Raven enzo.
terug naar het eeuwige gekibbel van kings/queens bedoel jequote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Blij dat het over is; nu door naar de echte strijd
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?quote:Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Vond het uiteindelijk toch maar een matige aflevering, helaas. Desondanks wel genoten van het visuele aspect, hoewel het soms wel erg donker was. Maar dat hele opbouwen naar die whitewalkers + NK en vervolgens doen die Whitewalkers helemaal niks en de NK wordt ook zonder verdere verklaring met een dolksteekje omgebracht. Ik zat ook maar weinig in spanning omdat ik eigenlijk wel aan zag komen welke personages het wel/niet zouden overleven, met uitzondering dan van Grey Worm. Hopelijk werken ze de strijd tegen Cersei beter uit maar ik vrees het ergste. Waar gaan ze eigenlijk een leger weghalen?
Ik heb de ''niet realistische fantasy'' (dus de direwolfs en draken buiten beschouwing latendquote:Op maandag 29 april 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
terug naar het eeuwige gekibbel van kings/queens bedoel je
Van mij mag ze als eerste dat verschrikkelijke stripkarakter Euron de keel doorsnijden.quote:Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?
meerdere waarschijnlijk. 1 zal wel drogon en dany whackenquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Moira. het volgende:
Die mega-draken-kruisboog van Qyburn is er ook nog toch? Komt ook nog in de intro voor, dus die zullen we wel te zien krijgen als Dany naar King's Landing komt en Cersei 'm op d'r draakjes probeert af te vuren.
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.quote:Op maandag 29 april 2019 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de serie
Ik vond het zombie-gedoe in het begin al kut, maar net nu het de laatste seizoenen iets interessanter begon te worden qua backstory laten ze die hele backstory vallen
En twee vliegende vuurspuwers.quote:Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?
Maar Sam had toch ook allemaal boeken uit de restricted section van de Citadel meegenomen over de Long Night enzo. Daar moet toch vast ook nog wel wat mee gedaan worden?quote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.
Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?quote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.
Aan de ene kant lijkt het of bran de toekomst kan zien enzo. Maar als ze niet dat briljante idee hadden om een wight mee te nemen van achter de wall om zo cersei te overtuigen om tegen de NK te vechten, dan had de NK nooit een draak gehad en had de NK ook nooit de wall kunnen vernietigen. Had Bran misschien ook wel kunnen weten
Mwa, niets zou ik niet zeggen. Het heeft 'Fire and Ice' bij elkaar gebracht, als dat nog enigsinds van belang gaat worden.quote:Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.
Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo.
Jawel, Cersei heeft nu vrij spel omdat vrouwtje draak haar legers kwijt is geraakt, precies zoals ze zelf al had bekokstooft.quote:Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.
Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo.
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.quote:Op maandag 29 april 2019 15:15 schreef EP3 het volgende:
[..]
Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?
Aan de andere kant van de muur, dus. Met hemzelf dienend als lokaas.
Ja, ik ga verder ook geen hopeloze pogingen ondernemen om van n volstrekt onlogisch verhaal n sluitend geheel te maken. Maar ik denk wel dat die gehandicapte heksenmeester al die tijd min of meer wist wat 'de bedoeling' was.quote:Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Naja, tis een beetje een copout natuurlijk, maar in de boeken is er een voorwerp dat ergens north van de muur is verborgen waarvan iedereen denkt dat het de muur neer kan halen. Mance doet ook alsof hij dat voorwerp heeft wanneer hij met zijn leger aanvalt. Dat hele verhaallijn is binnen de serie nooit voorgekomen, maar die muur moet natuurlijk op een of andere manier neer.quote:Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Ik ook. En bij iedereen die in beeld kwam; 'Oh, fuckkk die gaat dood! Echt hoor!'quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te vaak ja, nee en fuck geschreeuwd in 1,5 uur tijd haha.
Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen kunnen hier gaan klagen en zeuren, maar ik vond het een prima, intensieve aflevering.
Dit gevoel heerste na de aflevering hier thuis wel jaquote:Op maandag 29 april 2019 15:47 schreef EP3 het volgende:
Finally, after 8 painful years of slow and steady build up, the Night King makes his move into the spotlight and we’ll finally learn about the shows biggest, most mysterious villain and... oh wait, he got stabbed. Nevermind.
!! YT comments zijn soms echt hilarisch.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een overzichtje wie dood, levend en/of (kortstondig) WW werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef Schroevendraaier het volgende:
+ Melisandre die ervoor zorgt dat wij überhaupt nog iets kunnen zien.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Dat is intens is, maakt iets geen goede aflevering.quote:Op maandag 29 april 2019 16:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen.
Ik vond het toch wel een epische strijd hoor, en precies volgens de prophecy. Het kon ook haast niet anders dan dat het afgelopen was op het moment dat iedereen met z'n laatste adem bezig was, anders waren er geen personages meer over voor de laatste drie afleveringen.
Inmiddels zijn toch de eerste emoties gezaktquote:Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef Funzel het volgende:
Jezus, dat was de Night King dus. Niks geen interessant background story, gewoon een simpele badguy die alleen maar dood en verderf wilde. Wat kut zeg. En dan wordt hij ook nog na 1 gevecht al verslagen.
Aflevering was verder wel vet hoor, maar hoe ze dit nu met de Night King en de Walkers gedaan hebben, wát een anti climax zeg. Je had zoveel met de NK kunnen doen en dan maak je er gewoon een simpel personage van zonder enig motief voor zijn daden.
Nooit de kracht van feminisme onderschatten, Driz.quote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over het algemeen een aardige aflevering, zag soms amper wat, einde van de Night King was me veel te snelMeneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya
Dat moment met Jon en undead dragon deed me trouwens heel erg aan Mass Effect 3 denken, met "Leaving Earth" dat speelt wanneer Shepard als een malle weg moet/probeert te komen, slow motion, vernietiging, alles
quote:Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit de kracht van feminisme onderschatten, Driz.
Snel? Heeft ruim een uur geduurd!quote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
einde van de Night King was me veel te snelMeneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya
Meneer is gecreëerd door (children of the Forrest) magic en kan alleen vernietigd worden door (children of the Forrest) magic?quote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya
Tegen zo'n overmacht? Net zo snel. Dit was alleen leuker voor het effect dat de rest eerst nog een keertje hoop kreeg en we nu leuke beelden hadden.quote:Op maandag 29 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
Wat had eigenlijk het plan geweest met die front line dothraki als Melissandra niet hun zwaardjes in de fik had gezet(wat als verassing kwam)? Waren ze dan in 10 seconde gedood ipv 15?
De schrijvers denken slechts in "stoere scenes" in plaats van in logica.quote:Op maandag 29 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
Wat had eigenlijk het plan geweest met die front line dothraki als Melissandra niet hun zwaardjes in de fik had gezet(wat als verassing kwam)? Waren ze dan in 10 seconde gedood ipv 15?
Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.quote:Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Tegen zo'n overmacht? Net zo snel. Dit was alleen leuker voor het effect dat de rest eerst nog een keertje hoop kreeg en we nu leuke beelden hadden.
De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.quote:Op maandag 29 april 2019 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.
Alles was kansloos aan de hele situatie. Het niet wegsturen van mensen die niet kunnen vechten, weken de tijd en dan slechts 1 fucking trench, slechts 1 volley van de artillerie, de opstelling van het leger, ach ja, niet te veel bij nadenken en genieten van de beeldenquote:Op maandag 29 april 2019 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.
Verassingquote:
Ja dat snap ik ook. Maar niemand die aanwezig was bij het maken van de battle plan wist dat melissandra uit de hoge hoed getoverd ging worden om die zwaarden in de fik te steken.quote:Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.
Daar was dan niet veel van terug te zien.quote:Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.
Als je een veldslag aflevering doet, is dat toch juist waar je naar kijkt?quote:Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Alles was kansloos aan de hele situatie. Het niet wegsturen van mensen die niet kunnen vechten, weken de tijd en dan slechts 1 fucking trench, slechts 1 volley van de artillerie, de opstelling van het leger, ach ja, niet te veel bij nadenken en genieten van de beelden
Ja, dat zou je denken, maar D&D dus niet.quote:Op maandag 29 april 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een veldslag aflevering doet, is dat toch juist waar je naar kijkt?
Helemaal bij GoT, dat was waar het zich in onderscheidde. Nu is het slechts generieke Hollywood troep.
Het gehele Dothraki leger?quote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Twee keer gekeken ondertussen, maar wie zijn er nu ook alweer dood?
Theon, Jorah, Edd en Beric?
Niemand die er toe doet.quote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
De neit is foel of tewwor!quote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]Oh niet op gelet eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga er van uit dat ze allemaal dood zijn.
Dat idee kreeg ik ook tijdens de laatste beelden.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh niet op gelet eerlijk gezegd.
Maar ik ga er van uit dat ze allemaal dood zijn.
Versplinterden nu alleen de WW's en NK? Of ook alle wights?quote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook tijdens de laatste beelden.
Nee, alleen de WW en NK versplinterden. De rest viel gewoon als lappenpop neer.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Versplinterden nu alleen de WW's en NK? Of ook alle wights?
Neem aan dat Vyserion een WW was.
Pfoe, mooie begrafenis wordt dat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nee, alleen de WW en NK versplinterden. De rest viel gewoon als lappenpop neer.
''Burn the dead'' gaat ook niet meer op.quote:Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ja, ga dat maar eens aan vegen! Wat een rommel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D&D hebben het nogal gehad met de show (hebben ze zelf ook aangegeven) en dat is er wel goed aan te zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joppiez op 29-04-2019 18:46:30 ]
Als ze dat niet doen gaat de rest alsnog dood.quote:Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Burn the dead'' gaat ook niet meer op.
Door de ratten?quote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen gaat de rest alsnog dood.
Helm's Deep was ook donker, maar daar zag je aanzienlijk meer..quote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus dat was niet te doen zo donker allemaal, monitor op 100 en nog heel slecht te volgen.
Ik weet niet of ik nog een keer anderhalf uur naar bewegende schaduwen ga zitten kijken hoor.
2 maanden filmen en zijn ze vergeten de lampen aan te zettenquote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus dat was niet te doen zo donker allemaal, monitor op 100 en nog heel slecht te volgen.
Ik weet niet of ik nog een keer anderhalf uur naar bewegende schaduwen ga zitten kijken hoor.
Met je eens, al moet ik zeggen dat na het lezen van dit ik er iets minder geïrriteerd door ben:quote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over het algemeen een aardige aflevering, zag soms amper wat, einde van de Night King was me veel te snelMeneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya
Dat moment met Jon en undead dragon deed me trouwens heel erg aan Mass Effect 3 denken, met "Leaving Earth" dat speelt wanneer Shepard als een malle weg moet/probeert te komen, slow motion, vernietiging, alles
Zo gaat dat nu drie afleveringen op rijquote:Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het eigenlijk een blamage die hele aflevering en met terugwerkende kracht ook de serie wel een beetje.
Was dit het nou?
Aflevering van de gemiste kansen, gewoon afgeraffeld.
Onzin.quote:Op maandag 29 april 2019 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu drie afleveringen op rij
quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]Dany heeft gewoon niet alle legers meegenomen. Dat was eigenlijk meteen duidelijk toen je de legers zag staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat in de volgende aflevering iets meer duidelijk wordt wat hij heeft gedaan/gezien, hij zei nu wel heel opvallend van joee ik ben even weg. Als het niks blijkt te zijn vind ik dat echt mega suf in ieder geval.quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat was Bran de hele aflevering aan het doen? Hij had op zijn minst een draak kunnen wargen. Dit sloeg nergens op.
Erg realistisch ook, dat ze zo snel is en zo ver kan springenquote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat lokje haar als Arya langsstiert ! Geniaal !
I'm hurtquote:Op maandag 29 april 2019 18:39 schreef Funzel het volgende:
Stiekem moest ik wel bijna een traantje weg pinken toen Jorah eraan ging.Terwijl ik normaal nooit echt zoveel emotie heb tijdens het kijken gebeurde het hier toch wel om een of andere reden.
Het is een serie met draken en magic en jij begint over realistischquote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Erg realistisch ook, dat ze zo snel is en zo ver kan springen
quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Heel veel risico dat ik hier kom:
Nou heb ik een vodafone account gekoppeld aan mn ziggo en heb ik het pakket Series and Movies L.
Hierbij zou ook Game of Thrones moeten zitten maar vervolgens staat er dat ik dan Series and Movies XL nodig moet hebben.
Terwijl de rest van alle series gewoon met de “L” kunnen (ook alle andere HBO series).
RAAAGEEEE![]()
![]()
VPN + Torrent. Stuk goedkoper dan die onzin.quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Heel veel risico dat ik hier kom:
Nou heb ik een vodafone account gekoppeld aan mn ziggo en heb ik het pakket Series and Movies L.
Hierbij zou ook Game of Thrones moeten zitten maar vervolgens staat er dat ik dan Series and Movies XL nodig moet hebben.
Terwijl de rest van alle series gewoon met de “L” kunnen (ook alle andere HBO series).
RAAAGEEEE![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat was Bran de hele aflevering aan het doen? Hij had op zijn minst een draak kunnen wargen. Dit sloeg nergens op.
Kon drie uur geleden nog geen ep3 vindenquote:Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef Justevo het volgende:
[..]
VPN + Torrent. Stuk goedkoper dan die onzin.
Dan nog zijn er dingen die 'realistisch' binnen het GoT universum passenquote:Op maandag 29 april 2019 19:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het is een serie met draken en magic en jij begint over realistisch
quote:Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 19:26 schreef Cattivo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik de boeken gaan lezen.
Get to writing, fat fuck, want dit was echt om te janken zo slecht.
quote:Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]Ik mag hopen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik de boeken gaan lezen.
Get to writing, fat fuck, want dit was echt om te janken zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wat gaat vertellen.
Na een paar uur staat er een 1080p DDP5.1 online hoor.. Echt op alle torrentsites. Meestal betere kwaliteit dan wat Ziggo online zet. Als je het écht niet kan vinden moet je DM'en.quote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kon drie uur geleden nog geen ep3 vinden
Heb wel VPN maar dan is er nog geen goede kwaliteit dus nu moet ik nóg een dag of twee spoilers vermijden
quote:Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]Dat het verhaal/boek erg diepgaand is creëert voor de fans een voedingsbodem voor teleurstelling merk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet ik de boeken gaan lezen.
Get to writing, fat fuck, want dit was echt om te janken zo slecht.Dat zie je ook aan de relevante reddits en yt channels. Zo ook de voorspellingen op deze aflevering, nogal wat complexe oorlogsstrategieën zag ik langskomen en ben goed op de hoogte nu van de oorlogsgeschiedenis en tactieken door de Mongolen (doordat men de Dothraki er mee vergelijkt)
![]()
Alles wordt veel te veel over geanalyseerd. Trap er ook steeds weer in. Op tv is er veel minder ruimte voor creativiteit, je moet het beetje simpel houden (helaas).
Dit is sowieso een trend de laatste tijd, het moet ook te begrijpen zijn voor Henk en Ingrid die kijken met bakje chips en smartphone in de hand terwijl ze kijken.quote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Alles wordt veel te veel over geanalyseerd. Trap er ook steeds weer in. Op tv is er veel minder ruimte voor creativiteit, je moet het beetje simpel houden (helaas).
Maar dan nog moet er ruimte blijven voor logica. Er gebeurden zoveel dingen tijdens dat gevecht die echt gewoon niet logisch waren. Deze mannen hebben zoveel ervaring met oorlogsvoering en gevechten en dan zulke oerdomme dingen doen, omdat het er leuk uit ziet op tv.quote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat het verhaal/boek erg diepgaand is creëert voor de fans een voedingsbodem voor teleurstelling merk ikDat zie je ook aan de relevante reddits en yt channels. Zo ook de voorspellingen op deze aflevering, nogal wat complexe oorlogsstrategieën zag ik langskomen en ben goed op de hoogte nu van de oorlogsgeschiedenis en tactieken door de Mongolen (doordat men de Dothraki er mee vergelijkt)
![]()
Dat zal er ook wel mee te maken hebben, ja. De simpletons moeten ook vermaakt worden.quote:Op maandag 29 april 2019 19:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit is sowieso een trend de laatste tijd, het moet ook te begrijpen zijn voor Henk en Ingrid die kijken met bakje chips en smartphone in de hand terwijl ze kijken.
Zo kun je wel bezig blijven.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Die kraaien zullen wel een doel moeten hebben gehad.quote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef EP3 het volgende:
[..]
[ [url=https://res.cloudinary.com/mysterytacklebox/image/fetch/q_auto,f_auto/w_656,h_492,c_limit/https://karls.azureedge.n(...)04a_2.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef lord_bono het volgende:
Holy shit
Misschien wel de beste aflevering tot nu toe van Game of Thrones.
quote:Op maandag 29 april 2019 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb jij al de extended edition gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij maait Jorah alles neer en steekt zij er drie neer die met hem bezig zijn.
Hoezo? Er komen honderdduizend zombies aan. Dan gebruik je alles wat je kan gebruiken lijkt mij.quote:Op maandag 29 april 2019 19:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Denk nog even na hoe ik het onrealistische gebruik van Trebuchet’s als verdedigingswapens moet verantwoorden..
Maar die zet je niet op je frontliniequote:Op maandag 29 april 2019 19:54 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hoezo? Er komen honderdduizend zombies aan. Dan gebruik je alles wat je kan gebruiken lijkt mij.
Ik verwacht dat GRRM dit boek nooit meer gaat schrijvenquote:Op maandag 29 april 2019 19:39 schreef Momo... het volgende:
Sommige reageren wel heel dramatisch.
Maar ik verwacht dat in de boeken niet Arya de gene is die night king vermoord.
Sowieso de hele profecy Azor Ahai born amongst salt and smoke gaat nu niet meer op.
En verwacht ook dat Bran wel meer kan als 3 eyed raven.
Maarja is duidelijk dat ze zo snel mogelijk naar een einde wouden (D&D + acteurs).
Wat is trouwens het nut van Bran nog nu in de nieuwe wereld?
Hij kan nu niet terug naar het leven van een gewone (crippled) jongeman.
Dit zal wel gebeuren jaquote:Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef Poes. het volgende:
Ik verwacht dat Bran het één en ander nog gaat uitleggen
Dat stukje met Dany en Jorahquote:
Stond vanochtend om 3:06 uur al in 1080p onlinequote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kon drie uur geleden nog geen ep3 vinden
Heb wel VPN maar dan is er nog geen goede kwaliteit dus nu moet ik nóg een dag of twee spoilers vermijden
Dat vroeg ik me nog af, hoe lang ze eigenlijk de tijd hadden om zich voor te bereiden. Caesar deed er bij Alesia 3 weken over om een volledige circumvallatielinie te bouwen met uiteraard vele greppels (ditches, niet trenches).quote:Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Alles was kansloos aan de hele situatie. Het niet wegsturen van mensen die niet kunnen vechten, weken de tijd en dan slechts 1 fucking trench, slechts 1 volley van de artillerie, de opstelling van het leger, ach ja, niet te veel bij nadenken en genieten van de beelden
Lijkt me sterk, toen was de aflevering pas net begonnen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond vanochtend om 3:06 uur al in 1080p online
Nee, die dingen hadden meteen moeten beginnen en achter die trench moeten staan. Slechts één salvo was inderdaad.., nou jaquote:Op maandag 29 april 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die zet je niet op je frontlinie
En vuur je dan niet maar 1 keer.
Downloaden via HBO Go ofzo? Geen idee hoe ze dat doen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, toen was de aflevering pas net begonnen.
Hmmmmquote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef Justevo het volgende:
[..]
Na een paar uur staat er een 1080p DDP5.1 online hoor.. Echt op alle torrentsites. Meestal betere kwaliteit dan wat Ziggo online zet. Als je het écht niet kan vinden moet je DM'en.
quote:Op maandag 29 april 2019 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, toen was de aflevering pas net begonnen.
Ze zullen inderdaad wel wat teveel hooi op de vork genomen hebben qua verhaallijnen. Qua oorlogsstrategieën is hollywood vrijwel altijd een drama helaas, men kan toch in ieder geval een aantal basisprincipes toepassen lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat het verhaal/boek erg diepgaand is creëert voor de fans een voedingsbodem voor teleurstelling merk ikDat zie je ook aan de relevante reddits en yt channels. Zo ook de voorspellingen op deze aflevering, nogal wat complexe oorlogsstrategieën zag ik langskomen en ben goed op de hoogte nu van de oorlogsgeschiedenis en tactieken door de Mongolen (doordat men de Dothraki er mee vergelijkt)
![]()
Zolang het er maar leuk uitziet voor Henk en Ingrid is het goed.quote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze zullen inderdaad wel wat teveel hooi op de vork genomen hebben qua verhaallijnen. Qua oorlogsstrategieën is hollywood vrijwel altijd een drama helaas, men kan toch in ieder geval een aantal basisprincipes toepassen lijkt me.
De NK zo dood zien gaan is wel echt kansloosquote:Op maandag 29 april 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
Waarom die teleurstelling? Men was nu toch voorbereid, en ook al ging het niet als gehoopt, ik vind niet dat het een gevalletje *poef* weg is.
Waarom? Zo is hij ook gemaakt.quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De NK zo dood zien gaan is wel echt kansloos
dit was de enige manier zoals het er naar uitzag. valerian steel of dragon glass. eerder zagen we dat vuur hen niks deed. alleen dragon fire was nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
volgens mij zat ze al een tijden in die boom boven Bran te wachten op de NK. ze sprong dus gewoon naar beneden.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Omdat het op een deus ex machina manier is gegaan. Een volledig onlogische en onbevredigende manier.quote:Op maandag 29 april 2019 20:23 schreef Poes. het volgende:
Waarom die teleurstelling? Men was nu toch voorbereid, en ook al ging het niet als gehoopt, ik vind niet dat het een gevalletje *poef* weg is.
Ook niet. Er is genoeg forshadowing geweest richting Arya en de dolk.quote:Op maandag 29 april 2019 20:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat het op een deus ex machina manier is gegaan. Een volledig onlogische en onbevredigende manier.
Was die dolk nou hetzelfde als toen de NK gemaakt werd?quote:Op maandag 29 april 2019 20:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook niet. Er is genoeg forshadowing geweest richting Arya en de dolk.
Wat ik vanmorgen al zei; in de hallen van het kasteel kon ze ook iedereen ontwijken. Geleerd van Syrio ''not today'' F, sluipen als een kat.
Hetzelfde materiaal sowiesoquote:Op maandag 29 april 2019 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was die dolk nou hetzelfde als toen de NK gemaakt werd?
Zo stil dat ze door een een heel leger van wights, die druppels bloed horen vallen, en nog een groep Others heen kan sluipen. Belachelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 20:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook niet. Er is genoeg forshadowing geweest richting Arya en de dolk.
Wat ik vanmorgen al zei; in de hallen van het kasteel kon ze ook iedereen ontwijken. Geleerd van Syrio ''not today'' F, sluipen als een kat.
Dit was toch voor mij al lang duidelijk dat dit de manier was om de white walkers te verslaan. Het dode leger kun je namelijk niet verslaan, een handbeweging van de NK en ze staan weer op. Het enige dat effectief was is een white walker te doden, en NK zou alles oplossen. Maar het hele punt was juist dat hij het doden legen gebruikten (en een sneeuwstorm) als 'levend'schild. Hij laat je niet in zijn buurt komen. Bran als lokaas was dus toch een goed plan. Dan is het dus alsnog bijzonder lastig om hem neer te steken, hij zag veel aankomen. Maar niet Arya's vaardigheden. En ja dan is één dolksteek genoeg.quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je bent een Faceless (wo)Man of je bent het niet.quote:Op maandag 29 april 2019 20:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zo stil dat ze door een een heel leger van wights, die druppels bloed horen vallen, en nog een groep Others heen kan sluipen. Belachelijk.
quote:Op maandag 29 april 2019 19:59 schreef Skwish het volgende:
Dothraki meteen als eerste op de vijand afsturen
Nee. De night king is door een magische dragon glass dolk gemaakt en de dolk van Arya is van Valarian steel.quote:Op maandag 29 april 2019 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hetzelfde materiaal sowiesoEn ze stak hem in z'n hart, zo werd hij ook gemaakt.
34.56 in die Game Revealed video dan hebben ze het erover. Maar goed : "Figure it out for yourself"quote:Op maandag 29 april 2019 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hetzelfde materiaal sowiesoEn ze stak hem in z'n hart, zo werd hij ook gemaakt.
Het was met name wat donker.quote:
Dan heeft Weiss het niet helemaal doorquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee. De night king is door een magische dragon glass dolk gemaakt en de dolk van Arya is van Valarian steel.
https://vignette.wikia.no(...)st?cb=20170723083605
Nope.quote:Op maandag 29 april 2019 20:31 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
volgens mij zat ze al een tijden in die boom boven Bran te wachten op de NK. ze sprong dus gewoon naar beneden.
Één groot CGI-fest geïnspireerd door door Uwe Boll.quote:Op maandag 29 april 2019 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien was de hoop dat je dan al die idiote keuzes en hollywood-crap niet zou zien.
Nou en? Dat valaryan steel ww's kan doden wisten we al. Dat faceless men onnatuurlijke dingen doen weten we al veel langer.quote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee. De night king is door een magische dragon glass dolk gemaakt en de dolk van Arya is van Valarian steel.
https://vignette.wikia.no(...)st?cb=20170723083605
Ja. Duizend keer ja. Ik had willen zien dat Winterfell compleet werd verwoest, Jon, Dany, Arya en... nou laten we zeggen Tyrion voor de humor het overleven en dat we de laatste 3 afleveringen toewerken naar de siege van King's Landing waarbij de val voor NK en Arya's grote moment bewaard werden voor het allerlaatst. Nu is de hele dreiging waar seizoen 8 om hoorde te draaien al na 3 afleveringen overwonnen...quote:Op maandag 29 april 2019 20:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom? Zo is hij ook gemaakt.
En dood moest hij toch, had je liever gezien dat alles en iedereen werd uitgeroeid?
coole theorie. tevens aannemelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 20:38 schreef Poes. het volgende:
Er gaan al theorieën rond dat toen Bran uitchekte hij in o.a. Melissandre wargde, om Arya het laatste setje te geven. O.a. met de ''not today'' dus.
Lees de post die citeer dan man. Het is NIET hetzelfde materiaal.quote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou en? Dat valaryan steel ww's kan doden wisten we al. Dat faceless men onnatuurlijke dingen doen weten we al veel langer.
Alsof Arya zo langs zijn hele WW leger kan...quote:Op maandag 29 april 2019 20:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit was de enige manier zoals het er naar uitzag. valerian steel of dragon glass. eerder zagen we dat vuur hen niks deed. alleen dragon fire was nog niet geprobeerd.
Ik vind het ook jammer dat hij nu al dood is ja, maar tegelijkertijd maakt het me ook nieuwsgieriger naar wat er gaat komenquote:Op maandag 29 april 2019 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja. Duizend keer ja. Ik had willen zien dat Winterfell compleet werd verwoest, Jon, Dany, Arya en... nou laten we zeggen Tyrion voor de humor het overleven en dat we de laatste 3 afleveringen toewerken naar de siege van King's Landing waarbij de val voor NK en Arya's grote moment bewaard werden voor het allerlaatst. Nu is de hele dreiging waar seizoen 8 om hoorde te draaien al na 3 afleveringen overwonnen...
Echt, ik ben het met iedereen eens dat dit op alle vlakken echt de beste aflevering tot op heden was, maar verhaal technisch was het echt een gigantische fout om het White Walker verhaal hier na 1 groot gevecht te laten stoppen en alle focus weer op de Iron Throne te gooien waar iedereen inmiddels ook een beetje moe van is. En zeker aangezien er deze aflevering 0 belangrijke personages dood zijn gegaan ben ik heel bang dat ze toch richting een happy ending met Jon en/of Dany gaan. En dat zou echt totaal niet bij GoT passen.
Omdat ik naar de aflevering heb gekeken?quote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
en dat weet jij zo stellig omdat...?
Want dat is ook echt de overheersende mening die hier in dit topic hangt.quote:Op maandag 29 april 2019 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja. Duizend keer ja. Ik had willen zien dat Winterfell compleet werd verwoest, Jon, Dany, Arya en... nou laten we zeggen Tyrion voor de humor het overleven en dat we de laatste 3 afleveringen toewerken naar de siege van King's Landing waarbij de val voor NK en Arya's grote moment bewaard werden voor het allerlaatst. Nu is de hele dreiging waar seizoen 8 om hoorde te draaien al na 3 afleveringen overwonnen...
Echt, ik ben het met iedereen eens dat dit op alle vlakken echt de beste aflevering tot op heden was, maar verhaal technisch was het echt een gigantische fout om het White Walker verhaal hier na 1 groot gevecht te laten stoppen en alle focus weer op de Iron Throne te gooien waar iedereen inmiddels ook een beetje moe van is. En zeker aangezien er deze aflevering 0 belangrijke personages dood zijn gegaan ben ik heel bang dat ze toch richting een happy ending met Jon en/of Dany gaan. En dat zou echt totaal niet bij GoT passen.
ze kent dat hele kasteel zo goed als haar broekzak, dus waarom niet?quote:Op maandag 29 april 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof Arya zo langs zijn hele WW leger kan...
Omdat mensen dan meer story willen zien. Nu bouwen ze op om zo simpel te sterven.quote:Op maandag 29 april 2019 20:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom? Zo is hij ook gemaakt.
En dood moest hij toch, had je liever gezien dat alles en iedereen werd uitgeroeid? De NK is anders vrij onverslaanbaar, handjes omhoog en hij heeft er weer een paar duizend soldaten bij.
https://www.addic7ed.com/quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat is er met die opensubtitles aan de hand.
Kan nergens de juiste ondertiteling downen daar.
Iemand een idee waar ik elders op ondertitelingen kan zoeken? (Ondertitel.com werkt ook niet want die verwijzen ook naar die pauper Opensubtitles).
en waar heb jij dan gezien dat ze over de White Walkers heen springt?quote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Omdat ik naar de aflevering heb gekeken?
https://www.addic7ed.com/quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Iemand een idee waar ik elders op ondertitelingen kan zoeken? (Ondertitel.com werkt ook niet want die verwijzen ook naar die pauper Opensubtitles).
VLC heeft ingebouwde ondertitelsquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Nergens. Waarom zou ik dat moeten zien?quote:Op maandag 29 april 2019 20:58 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
en waar heb jij dan gezien dat ze over de White Walkers heen springt?
omdat je nogal stellig bent in je aannamesquote:Op maandag 29 april 2019 21:06 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nergens. Waarom zou ik dat moeten zien?
Ja dat,tot nu is de laatste serie langdradig, jammer.quote:
Sam, die heeft zo'n dikke vetlaag die overleeft wel die messtekenquote:Op maandag 29 april 2019 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
En alle hoofdrolspelers die overleven is ook niet des GOT, maar dat is al zo sinds seizoen 5. Sam als dieptepunt.
Eens. Paar jaar geleden had je echt niet kunnen bedenken dat een serie zo los zou kunnen gaanquote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het net gekeken. Kippenvel... Wat je ook vind van hoe het verhaal verliep, het was een streling voor de ogen en oren. Wat een kwaliteit!
Wat voor plot dan?quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens. Paar jaar geleden had je echt niet kunnen bedenken dat een serie zo los zou kunnen gaan. En het feit dat de NK nu uit de weg is geeft ook nog ruimte voor een heleboel plot naar het eind toe.
om er hier over te zeuren?quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb de laatste topics gelezen en ik vraag me af waarom sommigen de serie nog volgen.
Omdat ik nu zoveel tijd heb geïnvesteerd dat ik wil weten hoe het afloopt.quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb de laatste topics gelezen en ik vraag me af waarom sommigen de serie nog volgen.
Wat wil je met cavalerie doen binnen de muren?quote:Op maandag 29 april 2019 19:59 schreef Skwish het volgende:
Ja, dat was écht dom.quote:Op maandag 29 april 2019 19:59 schreef Skwish het volgende:
Ik zou niet meer kijken danquote:Op maandag 29 april 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor plot dan?
Er zijn 2 plotjes over. Cersei afhandelen, en Cleganebowl.
En Cersei kun je kennelijk vermoorden met supermoordenaar Arya. En Cleganebowl is niet boeiend meer omdat de Mountain niks meer heeft gedaan sinds Oberyn.
Het zou grappig zijn als Cersei Arya vermoordt.quote:Op maandag 29 april 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor plot dan?
Er zijn 2 plotjes over. Cersei afhandelen, en Cleganebowl.
En Cersei kun je kennelijk vermoorden met supermoordenaar Arya. En Cleganebowl is niet boeiend meer omdat de Mountain niks meer heeft gedaan sinds Oberyn.
Er zijn eigenlijk maar twee releases die er toe doen, GoT of Memento. En daar zitten de subtitles gewoon bij.quote:Op maandag 29 april 2019 21:06 schreef RickoKun het volgende:
Thanks toppers! Zal addicted site proberen!
Heb ook al via podnapsi eentje gestrikt!
Morgen erg vroeg mijn nest uit, dus ik probeer nog een dagje spoilers te ontwijken!nogmaals bedankt!
Had afgelopen 2 seizoenen niet gezien tot dit weekend.quote:
Het zou grappiger zijn als we boekcersei zouden hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als Cersei Arya vermoordt.
I like this one!quote:Op maandag 29 april 2019 20:42 schreef Poes. het volgende:
Hier nog meer leuke theorieën
https://www.reddit.com/r/(...)_of_light_theory_is/
Vooral die donkere wazige actiescenes!!quote:Op maandag 29 april 2019 21:23 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het net gekeken. Kippenvel... Wat je ook vind van hoe het verhaal verliep, het was een streling voor de ogen en oren. Wat een kwaliteit!
Ik moet de Nederlandsche hebben, zodat mijn vriendin ook alles begrijpt (quote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar twee releases die er toe doen, GoT of Memento. En daar zitten de subtitles gewoon bij.
8-jarigen datenquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet de Nederlandsche hebben, zodat mijn vriendin ook alles begrijpt ()
Check dat stukje van die game revealed video ook eens danquote:Op maandag 29 april 2019 20:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lees de post die citeer dan man. Het is NIET hetzelfde materiaal.
Zorg dan ook dat je het bij de bron vandaan haaltquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef RickoKun het volgende:
Zeiken en zuur doen is toch veel leuker onlinequote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Morrigan het volgende:
Eh ja, want zoals ik al zei heb ik de aflevering gezien. En aannames? Nee, jij moet eerst eens even langs de Pearl en dan dat stuk nog eens terugkijken als je echt denkt dat ze uit de boom springt. Ze springt voorwaarts en omhoog en het stukje daarvoor met het bewegende haar van die WW die daardoor opzij keek is overduidelijk gelinkt aan Arya die voorbij komt.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
omdat je nogal stellig bent in je aannames
wtf is deze dan weerquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet de Nederlandsche hebben, zodat mijn vriendin ook alles begrijpt ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |