abonnement Unibet Coolblue
pi_186497097
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.

Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  PR en moderator maandag 29 april 2019 @ 15:13:34 #102
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186497127
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:

[..]

Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.
Maar Sam had toch ook allemaal boeken uit de restricted section van de Citadel meegenomen over de Long Night enzo. Daar moet toch vast ook nog wel wat mee gedaan worden?
Hoop ik :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 29 april 2019 @ 15:15:29 #103
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186497149
Beetje vertrouwen mensen, dat er nog wat van gemaakt wordt. Neem aan dat er nog wel iets komt over Bran/The Night King/etc. Zo nee, en het seizoen is afgelopen, dán klaag ik met jullie mee.

Oja ik was weg hier. ;)
Koel en donker bewaren
  maandag 29 april 2019 @ 15:15:45 #104
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186497152
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:

[..]

Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.

Aan de ene kant lijkt het of bran de toekomst kan zien enzo. Maar als ze niet dat briljante idee hadden om een wight mee te nemen van achter de wall om zo cersei te overtuigen om tegen de NK te vechten, dan had de NK nooit een draak gehad en had de NK ook nooit de wall kunnen vernietigen. Had Bran misschien ook wel kunnen weten
Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?
Aan de andere kant van de muur, dus. Met hemzelf dienend als lokaas.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186497165
lady mormont _O_

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186497170
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.

Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo. :{
Mwa, niets zou ik niet zeggen. Het heeft 'Fire and Ice' bij elkaar gebracht, als dat nog enigsinds van belang gaat worden. _O-
  Grootste filosoof 2022 maandag 29 april 2019 @ 15:18:13 #107
442397 UitStraling
pi_186497186
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.

Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo. :{
Jawel, Cersei heeft nu vrij spel omdat vrouwtje draak haar legers kwijt is geraakt, precies zoals ze zelf al had bekokstooft.
pi_186497241
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:15 schreef EP3 het volgende:

[..]

Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?
Aan de andere kant van de muur, dus. Met hemzelf dienend als lokaas.
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
  maandag 29 april 2019 @ 15:27:58 #109
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186497323
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Ja, ik ga verder ook geen hopeloze pogingen ondernemen om van n volstrekt onlogisch verhaal n sluitend geheel te maken. Maar ik denk wel dat die gehandicapte heksenmeester al die tijd min of meer wist wat 'de bedoeling' was.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186497334
Jezus, dat was de Night King dus. Niks geen interessant background story, gewoon een simpele badguy die alleen maar dood en verderf wilde. Wat kut zeg. En dan wordt hij ook nog na 1 gevecht al verslagen.
Aflevering was verder wel vet hoor, maar hoe ze dit nu met de Night King en de Walkers gedaan hebben, wát een anti climax zeg. Je had zoveel met de NK kunnen doen en dan maak je er gewoon een simpel personage van zonder enig motief voor zijn daden.
pi_186497455
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Naja, tis een beetje een copout natuurlijk, maar in de boeken is er een voorwerp dat ergens north van de muur is verborgen waarvan iedereen denkt dat het de muur neer kan halen. Mance doet ook alsof hij dat voorwerp heeft wanneer hij met zijn leger aanvalt. Dat hele verhaallijn is binnen de serie nooit voorgekomen, maar die muur moet natuurlijk op een of andere manier neer.

Dat is het beetje het nadeel van hoe ze alle draadjes aan elkaar moeten reigen terwijl ze er zoveel hebben weggelaten. Beetje hetzelfde met de backstory van de NK, dat zal wss pas in die prequel tijdens de Long Night naar voren komen die ze aan het maken zijn, sinds dat zo'n beetje het enige verhaallijntje is wat nog naar voren komt in GoT zelf.
  maandag 29 april 2019 @ 15:47:08 #112
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186497627
Finally, after 8 painful years of slow and steady build up, the Night King makes his move into the spotlight and we’ll finally learn about the shows biggest, most mysterious villain and... oh wait, he got stabbed. Nevermind.

_O- !! YT comments zijn soms echt hilarisch.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186497716
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te vaak ja, nee en fuck geschreeuwd in 1,5 uur tijd haha. :')
Ik ook. En bij iedereen die in beeld kwam; 'Oh, fuckkk die gaat dood! Echt hoor!' :').
Karma is a fucking bitch.
  maandag 29 april 2019 @ 15:58:17 #114
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186497766
10 jaar de tijd om een einde te schrijven, en dit is waar ze mee komen?

:')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186497768
Mensen kunnen hier gaan klagen en zeuren, maar ik vond het een prima, intensieve aflevering.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:00:51 #116
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186497812
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen kunnen hier gaan klagen en zeuren, maar ik vond het een prima, intensieve aflevering.
Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen. :+

Ik vond het toch wel een epische strijd hoor, en precies volgens de prophecy. Het kon ook haast niet anders dan dat het afgelopen was op het moment dat iedereen met z'n laatste adem bezig was, anders waren er geen personages meer over voor de laatste drie afleveringen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_186498084
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 15:47 schreef EP3 het volgende:
Finally, after 8 painful years of slow and steady build up, the Night King makes his move into the spotlight and we’ll finally learn about the shows biggest, most mysterious villain and... oh wait, he got stabbed. Nevermind.

_O- !! YT comments zijn soms echt hilarisch.
Dit gevoel heerste na de aflevering hier thuis wel ja
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_186498094
Heeft iemand een overzichtje wie dood, levend en/of (kortstondig) WW werd?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 april 2019 @ 16:22:42 #119
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186498217
+ Wat een sfeer. Vooral de spanning aan het begin en de Dothraki lichtjes die langzaam uitgaan. De hele tijd in spanning gezeten.
+ Muziek is perfect.
+ Hoewel het Arya gedeelde misschien niet echt uit te leggen is i.c.m. dat Azor Ahai gebeuren, vind ik dit wel een leuke twist. Azor Ahai kwam denk ik ook meer in de boeken voor i.p.v. de show. En volgens mij kwam de Night King überhaupt niet eens in de boeken voor. No one could defeat the Night King.
+ Dat moment dat Greyworm het moeilijke beslissing moest maken: zijn Unsullied broeders aan hun lot overlaten om de trenches op tijd te kunnen aansteken.
+ Melisandre die ervoor zorgt dat wij überhaupt nog iets kunnen zien.

- Ik snap dat ze de verlichting vooral natuurlijk willen houden, maar dat is prima als je IETS kunt zien. Dit is gewoon overdreven donker, kan haast net zo goed een audioboek zijn...
- Gevoelsmatig hadden wel erg veel characters plot armor. 60k(?) aan manschappen en de enige overblijvers zijn bijna alle main characters, ook al werden ze door tig zombies geknuffeld.
- Wat een strategie: eventjes de Dothraki opofferen en de trebuchets vooraan zetten. Was misschien zelfs nog logischer geweest als alles precies andersom stond...
- Had misschien meer in de Night King en co gezeten, vooral na zoveel buildup... Maarja aan de andere kant kun je zeggen dat de focus op de Iron Throne moet liggen.

7.5 pointy ends out of 10.
pi_186498232
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een overzichtje wie dood, levend en/of (kortstondig) WW werd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_186498271
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef Schroevendraaier het volgende:

+ Melisandre die ervoor zorgt dat wij überhaupt nog iets kunnen zien.

:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:26:45 #122
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186498294
Ik zag op tv ook amper iets, maar vreemd genoeg op m'n monitor alles. Het leek wel of iemand het licht aangedaan had daar. :P Gelukkig na 5 minuten al geswitcht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 29 april 2019 @ 16:27:44 #123
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186498312
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
  maandag 29 april 2019 @ 16:28:20 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186498323
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen. :+

Ik vond het toch wel een epische strijd hoor, en precies volgens de prophecy. Het kon ook haast niet anders dan dat het afgelopen was op het moment dat iedereen met z'n laatste adem bezig was, anders waren er geen personages meer over voor de laatste drie afleveringen.
Dat is intens is, maakt iets geen goede aflevering.
Sterker nog, als je hem stil hebt moeten zetten, had de opbouw van de aflevering beter gemoeten.
Ik heb hem ook stilgezet, maar dat was omdat ik af en toe even naar de wc moest, wat moest eten etc.
Het greep mij iig niet aan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186498448
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186498766
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef Funzel het volgende:
Jezus, dat was de Night King dus. Niks geen interessant background story, gewoon een simpele badguy die alleen maar dood en verderf wilde. Wat kut zeg. En dan wordt hij ook nog na 1 gevecht al verslagen.
Aflevering was verder wel vet hoor, maar hoe ze dit nu met de Night King en de Walkers gedaan hebben, wát een anti climax zeg. Je had zoveel met de NK kunnen doen en dan maak je er gewoon een simpel personage van zonder enig motief voor zijn daden.
Inmiddels zijn toch de eerste emoties gezakt :+

Blijf wel bij mijn mening hierover, maar heb verder wel genoten van de aflevering, vooral op visueel en muzikaal vlak. Daarin zal GoT natuurlijk ook altijd fantastisch in blijven. Hopelijk nog iets meer info over de NK en anders hoop ik maar dat de rest van het verhaal wat beter wordt afgesloten.
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 17:00:11 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186498850
Over het algemeen een aardige aflevering, zag soms amper wat, einde van de Night King was me veel te snel :{ Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya :')

Dat moment met Jon en undead dragon deed me trouwens heel erg aan Mass Effect 3 denken, met "Leaving Earth" dat speelt wanneer Shepard als een malle weg moet/probeert te komen, slow motion, vernietiging, alles :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 29 april 2019 @ 17:08:12 #128
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186498958
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over het algemeen een aardige aflevering, zag soms amper wat, einde van de Night King was me veel te snel :{ Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya :')

Dat moment met Jon en undead dragon deed me trouwens heel erg aan Mass Effect 3 denken, met "Leaving Earth" dat speelt wanneer Shepard als een malle weg moet/probeert te komen, slow motion, vernietiging, alles :D
Nooit de kracht van feminisme onderschatten, Driz.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 17:12:43 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186499037
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nooit de kracht van feminisme onderschatten, Driz.
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 29 april 2019 @ 17:16:03 #130
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186499091
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
einde van de Night King was me veel te snel :{ Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya :')
Snel? Heeft ruim een uur geduurd!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186499100
No-one can kill the Night King
pi_186499101
Wat had eigenlijk het plan geweest met die front line dothraki als Melissandra niet hun zwaardjes in de fik had gezet(wat als verrassing kwam)? Waren ze dan in 10 seconde gedood ipv 15?

[ Bericht 0% gewijzigd door opreis op 29-04-2019 17:26:01 ]
pi_186499117
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya :')
Meneer is gecreëerd door (children of the Forrest) magic en kan alleen vernietigd worden door (children of the Forrest) magic?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186499129
Ik verwacht dat Bran het één en ander nog gaat uitleggen :Y
pi_186499130
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
Wat had eigenlijk het plan geweest met die front line dothraki als Melissandra niet hun zwaardjes in de fik had gezet(wat als verassing kwam)? Waren ze dan in 10 seconde gedood ipv 15?
Tegen zo'n overmacht? Net zo snel. Dit was alleen leuker voor het effect dat de rest eerst nog een keertje hoop kreeg en we nu leuke beelden hadden.
  maandag 29 april 2019 @ 17:19:06 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186499143
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
Wat had eigenlijk het plan geweest met die front line dothraki als Melissandra niet hun zwaardjes in de fik had gezet(wat als verassing kwam)? Waren ze dan in 10 seconde gedood ipv 15?
De schrijvers denken slechts in "stoere scenes" in plaats van in logica.
Dit was daar een voorbeeld van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186499160
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Tegen zo'n overmacht? Net zo snel. Dit was alleen leuker voor het effect dat de rest eerst nog een keertje hoop kreeg en we nu leuke beelden hadden.
Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.
  maandag 29 april 2019 @ 17:23:16 #138
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186499192
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.
De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 29 april 2019 @ 17:23:17 #139
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_186499193
Zijn we allemaal niet heel voorbarig met de conclusies? :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_186499199
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja maar ze wisten dat ze alleen met dragon glass en valerian steel konden vechten. Had er dan iig nog suicide bombers van gemaakt ofzo. Dit was bij voorbaad al kansloos.
Alles was kansloos aan de hele situatie. Het niet wegsturen van mensen die niet kunnen vechten, weken de tijd en dan slechts 1 fucking trench, slechts 1 volley van de artillerie, de opstelling van het leger, ach ja, niet te veel bij nadenken en genieten van de beelden ;)
  maandag 29 april 2019 @ 17:24:32 #141
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186499209
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
verassing
Verassing :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186499218
quote:
6s.gif Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.
Ja dat snap ik ook. Maar niemand die aanwezig was bij het maken van de battle plan wist dat melissandra uit de hoge hoed getoverd ging worden om die zwaarden in de fik te steken.
  maandag 29 april 2019 @ 17:28:40 #143
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186499262
quote:
6s.gif Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De beste manier om een wight te vermoorden is juist met vuur volgens mij, vandaar die branden zwaarden.
Daar was dan niet veel van terug te zien.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 29 april 2019 @ 17:29:13 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186499269
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Alles was kansloos aan de hele situatie. Het niet wegsturen van mensen die niet kunnen vechten, weken de tijd en dan slechts 1 fucking trench, slechts 1 volley van de artillerie, de opstelling van het leger, ach ja, niet te veel bij nadenken en genieten van de beelden ;)
Als je een veldslag aflevering doet, is dat toch juist waar je naar kijkt?
Helemaal bij GoT, dat was waar het zich in onderscheidde. Nu is het slechts generieke Hollywood troep.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186499372
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je een veldslag aflevering doet, is dat toch juist waar je naar kijkt?
Helemaal bij GoT, dat was waar het zich in onderscheidde. Nu is het slechts generieke Hollywood troep.
Ja, dat zou je denken, maar D&D dus niet.
Vraag me af wat er nu dus nog meer gaat komen, want zulke dingen halen mij wel uit de hele ervaring.
pi_186499459
Twee keer gekeken ondertussen, maar wie zijn er nu ook alweer dood? :')
Theon, Jorah, Edd en Beric?
pi_186499472
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Twee keer gekeken ondertussen, maar wie zijn er nu ook alweer dood? :')
Theon, Jorah, Edd en Beric?
Het gehele Dothraki leger? :'(

En Baby Bear.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 17:46:51 ]
  maandag 29 april 2019 @ 17:45:01 #149
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186499498
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Twee keer gekeken ondertussen, maar wie zijn er nu ook alweer dood? :')
Theon, Jorah, Edd en Beric?
Niemand die er toe doet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 29 april 2019 @ 17:45:22 #150
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186499505
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Twee keer gekeken ondertussen, maar wie zijn er nu ook alweer dood? :')
Theon, Jorah, Edd en Beric?
De neit is foel of tewwor!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 29 april 2019 @ 17:46:41 #151
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186499525
Oja, en die gozert met blauwe oogjes.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186499534
quote:
3s.gif Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef EP3 het volgende:
Oja, en die gozert met blauwe oogjes.
Ja wie was dat ook alweer?
pi_186499537
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:43 schreef Poes. het volgende:

[..]

Het gehele Dothraki leger? :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186499554
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh niet op gelet eerlijk gezegd.
Maar ik ga er van uit dat ze allemaal dood zijn.
pi_186499580
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Oh niet op gelet eerlijk gezegd.
Maar ik ga er van uit dat ze allemaal dood zijn.
Dat idee kreeg ik ook tijdens de laatste beelden.
pi_186499592
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat idee kreeg ik ook tijdens de laatste beelden.
Versplinterden nu alleen de WW's en NK? Of ook alle wights?
Neem aan dat Vyserion een WW was.
pi_186499620
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:

[..]

Versplinterden nu alleen de WW's en NK? Of ook alle wights?
Neem aan dat Vyserion een WW was.
Nee, alleen de WW en NK versplinterden. De rest viel gewoon als lappenpop neer.
pi_186499626
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, alleen de WW en NK versplinterden. De rest viel gewoon als lappenpop neer.
Pfoe, mooie begrafenis wordt dat.
pi_186499700
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef Poes. het volgende:

[..]

Pfoe, mooie begrafenis wordt dat.
Ja, ga dat maar eens aan vegen! Wat een rommel.
pi_186499710
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ja, ga dat maar eens aan vegen! Wat een rommel.
''Burn the dead'' gaat ook niet meer op.
pi_186499944
Mooi gefilmd maar ik vind dat ze een hoop kansen hebben laten liggen.

Het begon heel erg goed maar toen Jorah terug wist te komen dacht ik echt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D&D hebben het nogal gehad met de show (hebben ze zelf ook aangegeven) en dat is er wel goed aan te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joppiez op 29-04-2019 18:46:30 ]
  maandag 29 april 2019 @ 18:14:16 #162
1234 HiZ
Istanbullu
pi_186499948
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef Poes. het volgende:

[..]

''Burn the dead'' gaat ook niet meer op.
Als ze dat niet doen gaat de rest alsnog dood.
pi_186499993
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als ze dat niet doen gaat de rest alsnog dood.
Door de ratten?
pi_186500051
Als in de crypts de whights ook tot "leven" kwamen moeten daar dus ook bekende personages tussen hebben gezeten.. alleen niet gezien denk ik?
  maandag 29 april 2019 @ 18:23:47 #165
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186500075
Jezus dat was niet te doen zo donker allemaal, monitor op 100 en nog heel slecht te volgen.
Ik weet niet of ik nog een keer anderhalf uur naar bewegende schaduwen ga zitten kijken hoor.
pi_186500118
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus dat was niet te doen zo donker allemaal, monitor op 100 en nog heel slecht te volgen.
Ik weet niet of ik nog een keer anderhalf uur naar bewegende schaduwen ga zitten kijken hoor.
Helm's Deep was ook donker, maar daar zag je aanzienlijk meer..

Ik ga het vanavond laat nog een keer kijken, dat hielp vorige episode ook. En beetje spelen met de kleuren en opties deed vandaag overdag ook al veel.
pi_186500153
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus dat was niet te doen zo donker allemaal, monitor op 100 en nog heel slecht te volgen.
Ik weet niet of ik nog een keer anderhalf uur naar bewegende schaduwen ga zitten kijken hoor.
2 maanden filmen en zijn ze vergeten de lampen aan te zetten :@ iedereen leeft ook nog, john die rondhuppelt maar ook maar niks doet. Die scenes met de draak op einde sloegen ook nergens op haha. Nee GoT killed niemand off! behalve Carice dan en sad Theon.

Verder zeker wel vermakelijk en go Arya!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 29 april 2019 @ 18:36:32 #168
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186500245
Ik vind het eigenlijk een blamage die hele aflevering en met terugwerkende kracht ook de serie wel een beetje.
Was dit het nou?
Aflevering van de gemiste kansen, gewoon afgeraffeld.
pi_186500294
Stiekem moest ik wel bijna een traantje weg pinken toen Jorah eraan ging. :@ Terwijl ik normaal nooit echt zoveel emotie heb tijdens het kijken gebeurde het hier toch wel om een of andere reden.
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 18:48:41 #170
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186500449
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186500529
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over het algemeen een aardige aflevering, zag soms amper wat, einde van de Night King was me veel te snel :{ Meneer flikkert weet ik het hoe ver van z'n draak: niks aan de hand. Dracaryc: niks aan de hand, geen schrammetje. En dan wel ff dood door de dolk van Arya :')

Dat moment met Jon en undead dragon deed me trouwens heel erg aan Mass Effect 3 denken, met "Leaving Earth" dat speelt wanneer Shepard als een malle weg moet/probeert te komen, slow motion, vernietiging, alles :D
Met je eens, al moet ik zeggen dat na het lezen van dit ik er iets minder geïrriteerd door ben:
https://meaww.com/is-arya(...)interfell-melisandre
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_186500583
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186500644
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het eigenlijk een blamage die hele aflevering en met terugwerkende kracht ook de serie wel een beetje.
Was dit het nou?
Aflevering van de gemiste kansen, gewoon afgeraffeld.
Zo gaat dat nu drie afleveringen op rij
  maandag 29 april 2019 @ 19:01:33 #176
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186500728
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zo gaat dat nu drie afleveringen op rij
Onzin.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186500733
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef Slayage het volgende:
lady mormont _O_

[ afbeelding ]
MVP!
pi_186500746
Vond het wel een aardige aflevering, maar inderdaad veel te donker. Had ook wel eens echt weer een main character uitgemogen, toch een beetje landjes zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186500758
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2019 19:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Onzin.
Nee, slechtste seizoen tot nu toe.
  maandag 29 april 2019 @ 19:04:11 #180
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186500794
Op naar het zuiden, hopelijk wordt het verhaal weer wat boeiender/verrassender en schijnt de zon weer zodat we wat kunnen zien.
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 19:05:07 #181
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186500810
Ik ben wel blij dat het klaar is met die Night King, het echte verhaal zit voor mij toch in alle contenders voor de troon. Cersei gaat vast nog voor flinke problemen zorgen. B-)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_186500840
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dany heeft gewoon niet alle legers meegenomen. Dat was eigenlijk meteen duidelijk toen je de legers zag staan.
pi_186500865
Holy shit _O_

Misschien wel de beste aflevering tot nu toe van Game of Thrones.
  maandag 29 april 2019 @ 19:10:27 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186500933
Heel veel risico dat ik hier kom:


Nou heb ik een vodafone account gekoppeld aan mn ziggo en heb ik het pakket Series and Movies L.

Hierbij zou ook Game of Thrones moeten zitten maar vervolgens staat er dat ik dan Series and Movies XL nodig moet hebben.

Terwijl de rest van alle series gewoon met de “L” kunnen (ook alle andere HBO series).

RAAAGEEEE :( :( :(
pi_186500955
Wat was Bran de hele aflevering aan het doen? Hij had op zijn minst een draak kunnen wargen. Dit sloeg nergens op.
pi_186500973
Een bizarre maar ingrijpende aflevering. Jammer dat op laatste het toch een beetje een hack & slash werd tussen de hoofdkarakters en de halve gare zombies.

Bran: "I go now"

Maar waar naar toe?
pi_186500981
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat was Bran de hele aflevering aan het doen? Hij had op zijn minst een draak kunnen wargen. Dit sloeg nergens op.
Misschien dat in de volgende aflevering iets meer duidelijk wordt wat hij heeft gedaan/gezien, hij zei nu wel heel opvallend van joee ik ben even weg. Als het niks blijkt te zijn vind ik dat echt mega suf in ieder geval.
  maandag 29 april 2019 @ 19:14:59 #188
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_186501055
Dat lokje haar als Arya langsstiert ! Geniaal !
Prima aflevering met een prima afsluiting.

En nu weer lekker terug vechten om de troon. Dit met de nodige twistjes hoop ik, die heb ik tot nu toe wel gemist dit seizoen.
pi_186501121
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat lokje haar als Arya langsstiert ! Geniaal !
Erg realistisch ook, dat ze zo snel is en zo ver kan springen
pi_186501160
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:39 schreef Funzel het volgende:
Stiekem moest ik wel bijna een traantje weg pinken toen Jorah eraan ging. :@ Terwijl ik normaal nooit echt zoveel emotie heb tijdens het kijken gebeurde het hier toch wel om een of andere reden.
I'm hurt :D
Tenminste, dat zei m'n ondertiteling. Kon 'm zelf niet verstaan.
pi_186501169
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Erg realistisch ook, dat ze zo snel is en zo ver kan springen
Het is een serie met draken en magic en jij begint over realistisch 8)7
pi_186501222
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Heel veel risico dat ik hier kom:

Nou heb ik een vodafone account gekoppeld aan mn ziggo en heb ik het pakket Series and Movies L.

Hierbij zou ook Game of Thrones moeten zitten maar vervolgens staat er dat ik dan Series and Movies XL nodig moet hebben.

Terwijl de rest van alle series gewoon met de “L” kunnen (ook alle andere HBO series).

RAAAGEEEE :( :( :(
_O- _O-
pi_186501260
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef RickoKun het volgende:
Heel veel risico dat ik hier kom:

Nou heb ik een vodafone account gekoppeld aan mn ziggo en heb ik het pakket Series and Movies L.

Hierbij zou ook Game of Thrones moeten zitten maar vervolgens staat er dat ik dan Series and Movies XL nodig moet hebben.

Terwijl de rest van alle series gewoon met de “L” kunnen (ook alle andere HBO series).

RAAAGEEEE :( :( :(
VPN + Torrent. Stuk goedkoper dan die onzin.
  maandag 29 april 2019 @ 19:25:15 #194
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186501303
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat was Bran de hele aflevering aan het doen? Hij had op zijn minst een draak kunnen wargen. Dit sloeg nergens op.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 29 april 2019 @ 19:25:49 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_186501320
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef Justevo het volgende:

[..]

VPN + Torrent. Stuk goedkoper dan die onzin.
Kon drie uur geleden nog geen ep3 vinden :')
Heb wel VPN maar dan is er nog geen goede kwaliteit dus nu moet ik nóg een dag of twee spoilers vermijden :r
pi_186501322
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:19 schreef Justevo het volgende:

[..]

Het is een serie met draken en magic en jij begint over realistisch 8)7
Dan nog zijn er dingen die 'realistisch' binnen het GoT universum passen
pi_186501333
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 18:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186501398
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:26 schreef Cattivo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik de boeken gaan lezen.

Get to writing, fat fuck, want dit was echt om te janken zo slecht.
pi_186501503
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik de boeken gaan lezen.

Get to writing, fat fuck, want dit was echt om te janken zo slecht.
Ik mag hopen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog wat gaat vertellen.
pi_186501575
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kon drie uur geleden nog geen ep3 vinden :')
Heb wel VPN maar dan is er nog geen goede kwaliteit dus nu moet ik nóg een dag of twee spoilers vermijden :r
Na een paar uur staat er een 1080p DDP5.1 online hoor.. Echt op alle torrentsites. Meestal betere kwaliteit dan wat Ziggo online zet. Als je het écht niet kan vinden moet je DM'en.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')