Maar Sam had toch ook allemaal boeken uit de restricted section van de Citadel meegenomen over de Long Night enzo. Daar moet toch vast ook nog wel wat mee gedaan worden?quote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.
Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?quote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.
Aan de ene kant lijkt het of bran de toekomst kan zien enzo. Maar als ze niet dat briljante idee hadden om een wight mee te nemen van achter de wall om zo cersei te overtuigen om tegen de NK te vechten, dan had de NK nooit een draak gehad en had de NK ook nooit de wall kunnen vernietigen. Had Bran misschien ook wel kunnen weten
Mwa, niets zou ik niet zeggen. Het heeft 'Fire and Ice' bij elkaar gebracht, als dat nog enigsinds van belang gaat worden.quote:Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.
Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo.
Jawel, Cersei heeft nu vrij spel omdat vrouwtje draak haar legers kwijt is geraakt, precies zoals ze zelf al had bekokstooft.quote:Op maandag 29 april 2019 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goed, dus de verhaal van de nightking was maar een timesink van epic properties, en heeft eigenlijk niks toegevoegd aan de hele serie. Zonde van de zendtijd enzo.
Verder wel toffe battle, maar te simpel hoe ze zich er vanaf maken zo.
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.quote:Op maandag 29 april 2019 15:15 schreef EP3 het volgende:
[..]
Kan je met die logica niet beter redeneren dat Bran allang wist hoe de NK tot z'n einde moest komen?
Aan de andere kant van de muur, dus. Met hemzelf dienend als lokaas.
Ja, ik ga verder ook geen hopeloze pogingen ondernemen om van n volstrekt onlogisch verhaal n sluitend geheel te maken. Maar ik denk wel dat die gehandicapte heksenmeester al die tijd min of meer wist wat 'de bedoeling' was.quote:Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Naja, tis een beetje een copout natuurlijk, maar in de boeken is er een voorwerp dat ergens north van de muur is verborgen waarvan iedereen denkt dat het de muur neer kan halen. Mance doet ook alsof hij dat voorwerp heeft wanneer hij met zijn leger aanvalt. Dat hele verhaallijn is binnen de serie nooit voorgekomen, maar die muur moet natuurlijk op een of andere manier neer.quote:Op maandag 29 april 2019 15:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Als hij daar aan de andere kant van de muur zit en niemand iets kan doen, waarom moet je dan de hele mensheid riskeren en duizende levens opofferen? Als zijn plan echt was om de 3ER te doden dan had de mensheid eigenlijk al gewonnen op het moment dat Bran aan de andere kant van de wall was.
Ik ook. En bij iedereen die in beeld kwam; 'Oh, fuckkk die gaat dood! Echt hoor!'quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te vaak ja, nee en fuck geschreeuwd in 1,5 uur tijd haha.
Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
Mensen kunnen hier gaan klagen en zeuren, maar ik vond het een prima, intensieve aflevering.
Dit gevoel heerste na de aflevering hier thuis wel jaquote:Op maandag 29 april 2019 15:47 schreef EP3 het volgende:
Finally, after 8 painful years of slow and steady build up, the Night King makes his move into the spotlight and we’ll finally learn about the shows biggest, most mysterious villain and... oh wait, he got stabbed. Nevermind.
!! YT comments zijn soms echt hilarisch.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een overzichtje wie dood, levend en/of (kortstondig) WW werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef Schroevendraaier het volgende:
+ Melisandre die ervoor zorgt dat wij überhaupt nog iets kunnen zien.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Dat is intens is, maakt iets geen goede aflevering.quote:Op maandag 29 april 2019 16:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ook. Heb 'm ook af en toe even stilgezet om bij te komen.
Ik vond het toch wel een epische strijd hoor, en precies volgens de prophecy. Het kon ook haast niet anders dan dat het afgelopen was op het moment dat iedereen met z'n laatste adem bezig was, anders waren er geen personages meer over voor de laatste drie afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |