SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Oh, dat ga ik even terugkijken danquote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem toen Sansa binnenkwam.
Ja graagquote:Op maandag 29 april 2019 12:36 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik even terugkijken dan
Aaaaaaaarrggghghbbblblbquote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Geen TT, kon zo snel niks spoilerloos verzinnen.
Ghost heeft het écht niet overleefd hoorquote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Op de wikia staat "Once the Night King was defeated and all the Wights were no longer under his control, Ghost returned back within the walls of Winterfell to group with the remaining survivors of the battle."
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Ghost
Heb net even teruggekeken, maar ik zag het niet voorbij komen.
Hero of the godswood of "Thank you"quote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
quote:
"Blue eyes, you ll shut forever" is misschien wel iets te spoilerigquote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Don't jinx it!quote:Op maandag 29 april 2019 12:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ghost heeft het écht niet overleefd hoor
Dan had de Dothraki dat ook wel gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 12:48 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Don't jinx it!
Hij kan toch gewoon weggerend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Poes. het volgende:
Preview spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef Aristoteless het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What do we say to the god of death?quote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Mollio het volgende:
Wat een bijzonder mooie aflevering. Cinematografisch echt een 10/10,
Dit topic is over een paar uur alweer vol, ik zorg wel dat ik niet de lapo hebquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
What do we say to the god of death?
quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Poes. het volgende:
Preview spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn creativiteit en geheugen verdwijnt altijd als ik de lapo heb.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit topic is over een paar uur alweer vol, ik zorg wel dat ik niet de lapo heb
Ik denk dat de onverwachte wendingen in de vorige seizoenen als gevolg hebben gehad dat er de meest complexe plottheorieën zijn verzonnen, waardoor een wat simpeler plot altijd zou tegenvallen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.
Vooral dit ja!quote:Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef Guanabana het volgende:
Net gekeken, moet alles nog bijlezen (hoewel ik een beetje vrees dat veel mensen erg negatief zullen zijn), maar ik wil alvast zeggen: die muziek
![]()
Not todayquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag even niet Henk.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:Complex twitterde op maandag 29-04-2019 om 04:46:34Arya killing the Night King with Titanic music, y'all are QUICK #GameOfThrones https://t.co/rhlTfdAF8v reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus we zitten al die seizoenen te kijken naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karma is a fucking bitch.
Kan ze Cercei dus ook simpel pakken, serie klaar dus.quote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als ‘faceless man’ was ze ook de enige die ongezien overal tussendoor had kunnen glippen om bij de Night King te komen.
Haar hele plotlijn was juist om op dit punt te komen
quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dus we zitten al die seizoenen te kijken naar:Valyrian steel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zou Cersei ook doodgaan als ze Valyrian steel door d'r hart kreeg geboord?quote:Op maandag 29 april 2019 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan ze Cercei dus ook simpel pakken, serie klaar dus.
Ware het niet dat je het niet goed kon volgen omdat het veel te donker wasquote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, veel mensen lijken daar achteloos overheen te stappen omdat het plot of de inhoud hun verwachtingen of voorspellingen niet tegemoet is gekomen. Maar deze episode was in de hele GoT batterij toch echt n visueel hoogtepunt.
Precies dit ja.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik ben nachtblind, moet bij het autorijden ook zo'n geel brilletje opquote:Op maandag 29 april 2019 13:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik snap dat hele het is te donker geklaag niet. Heb ik totaal niet ervaren.
Ja oké, dan heb je een legitieme redenquote:Op maandag 29 april 2019 13:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben nachtblind, moet bij het autorijden ook zo'n geel brilletje op
Ik heb dan wel een HD laptop, maar het was écht heel donker. Dus dank aan Mellisandre dat ik toch nog wat heb kunnen volgenquote:Op maandag 29 april 2019 13:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja oké, dan heb je een legitieme reden
Toen ze al die zwaarden vuur gaf zei ik ook letterlijk: 'hehe, kunnen we wat zien!'quote:Op maandag 29 april 2019 13:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een HD laptop, maar het was écht heel donker. Dus dank aan Mellisandre dat ik toch nog wat heb kunnen volgen
quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Er is vast wel een en ander op aan te merken, maar dat achteloze wegzetten van heel zo'n afleverig als 'matige serie geworden' ofzo, terwijl je net anderhalf uur aan epic en spannende shit gezien hebt.Lijkt me jammer als je nergens meer door geraakt/verbaasd kan worden.
Nu ja, eerlijk gezegd vind ik het inhoudelijk al 4 seizoenen lang n vrij matige serie.quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Er is vast wel een en ander op aan te merken, maar dat achteloze wegzetten van heel zo'n afleverig als 'matige serie geworden' ofzo, terwijl je net anderhalf uur aan epic en spannende shit gezien hebt.Lijkt me jammer als je nergens meer door geraakt/verbaasd kan worden.
Dat zeg ik ook niet. Vond het verhaal en zeker de suspense ook meer dan prima.quote:Op maandag 29 april 2019 13:38 schreef opreis het volgende:
Het verhaal maakt niet uit, als het er maar mooi uit ziet.
Het gaat niet om de theorieen, het gaat meer om de logica van handelen van de characters in de serie.quote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef Poes. het volgende:
Er was niks matigs aan. We hebben gewoon te extreme theorieën bedacht
Shit is niet spannend voor mij als de een na de andere bizarre beslissing wordt genomen. Dan word ik er compleet uit getrokken, omdat iedereen weet dat zulke militaire beslissingen nooit zouden worden genomen, en de show het alleen doet omdat het er goed uitziet. Ook de dood van die ice giant sloeg nergens op. Alleen gedaan om dat vervelende kind een 'stoer einde' te geven.quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Epic spannende shit?quote:Op maandag 29 april 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Precies dit ja.
quote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Vette onvoldoende voor alle fanboys die nu huilen omdat ze hun eigen theorietjes in rook hebben zien opgaan
Ja precies! Deze aflevering was gewoon standaard Hollywood. Het zag er mooi uit hoor en heb er zeker van genoten, maar het was geen Game of Thrones. De spanning is ook helemaal weg voor mijn gevoel nu Cersei de eindbaas is en verder iedereen nog leeft.quote:Op maandag 29 april 2019 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Epic spannende shit?Welke scène had ik door geraakt moeten worden? Dat Jon bijna van zijn draak valt, maar toch net niet? Dat letterlijk iedereen de bestorming overleeft? Theon, ooglapje en klein meisje that’s it. Al die slow motion ook
Vergelijk deze GTST eens met de Red Wedding. Dat is toch van een ander niveau? Daar kijk je toch GOT voor?
quote:Op maandag 29 april 2019 13:16 schreef MissLuna het volgende:
[..]En dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Pure kunst zoals de lichtjes een voor een uitgingenquote:Op maandag 29 april 2019 14:17 schreef Justevo het volgende:
De defense tactics van Winterfell waren wel echt beneden peil. Paarden vooraan en blind richting de vijand sturen. Trebuchets achter de paarden, infanterie daar weer achter en dan pas de trenches. Heeft nou niemand daar over nagedacht tijdens het filmen?
Ik heb 1 salvo van de trebuchets gezien, de Dothraki werden in no-time weggevaagd maar de infanterie bleef lang overeind.
op de maandag is dit mijn routine de laatste 3 en de komende 3 wekenquote:Op maandag 29 april 2019 09:09 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ah, heerlijk geslapen.
Thee staat op, downloadje gestart, straks lekker kijken.
Zin in
Ik mag alleen wel hopen dat ze met nog een beetje extra backstory komen over de Night King, de White Walkers, de First men, de Children of the Forest en de Three-eyed Raven enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 14:24 schreef DaMart het volgende:
Damn, wat een geweldige aflevering.
Lyanna die met haar laatste adem een ondode reus weer dood maakt.
En dat Arya de Night King doodt. Dat zag ik niet aankomen. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat we na deze aflevering nog niet van hem af zouden zijn.
Ik heb dat vanaf het begin al zo gezien eigenlijk, die hele verhaallijn hadden ze eruit kunnen laten. Maar gaandeweg toch wel steeds meer interesse in het 'web' (vooral na Hodor - hold the door, time is just a loop) van achterliggende shit enzo. Maar dat werkt alleen maar als ze er ook genoeg de tijd voor nemen om dat verhaal qua uitleg uit te werken en het ziet er niet uit alsof ze die nemenquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef EP3 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de verhaallijn van NK&Co uiteindelijk alleen maar in de weg heeft gezeten, mbt de tv-serie.
Als D&D een afgeleide van GoT hadden mogen maken zonder die hele verhaallijn - waarbij er zowel een politieke als fysieke strijd wordt gevoerd door de koninkrijken en mensen onderling - had je inhoudelijk ws toch n sterkere serie gehad.
Maar ms sta ik daar alleen in.
Bronn die Jaime een pijl door zijn hart schiet en zegt "Cersei sends her regards, Ser Sisterfucker"quote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Blij dat het over is; nu door naar de echte strijd
Klinkt als een gemiddeld potje dinsdagavondseks met mij.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te vaak ja, nee en fuck geschreeuwd in 1,5 uur tijd haha.
Bronn vecht voor de winnende kant, Dany heeft nog steeds haar draken. Dus.quote:Op maandag 29 april 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bronn die Jaime een pijl door zijn hart schiet en zegt "Cersei sends her regards, Ser Sisterfucker"
Nee, ik verwacht niet dat er nog heel veel over uitgeweid zal worden. Die hele verhaallijn is met die ene dolksteek waarschijnlijk tot n definitief einde gebracht. - Cersei staat nu op het menu.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Moira. het volgende:
Maar dat werkt alleen maar als ze er ook genoeg de tijd voor nemen om dat verhaal qua uitleg uit te werken en het ziet er niet uit alsof ze die nemen
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de seriequote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht niet dat er nog heel veel over uitgeweid zal worden. Die hele verhaallijn is met die ene dolksteek waarschijnlijk tot n definitief einde gebracht. - Cersei staat nu op het menu.
ik heb die dagger drop en finish meerdere keren bekeken met een biggy smilequote:Op maandag 29 april 2019 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:Complex twitterde op maandag 29-04-2019 om 04:46:34Arya killing the Night King with Titanic music, y'all are QUICK #GameOfThrones https://t.co/rhlTfdAF8v reageer retweet
![]()
Beetje slap allemaal, ja.quote:Op maandag 29 april 2019 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de serie
Ik vond het zombie-gedoe in het begin al kut, maar net nu het de laatste seizoenen iets interessanter begon te worden qua backstory laten ze die hele backstory vallen
wat een baas finish had zequote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Flauwe 6 voor de sterfgevallen, op Lyana na dan (dat kraken van dat kleine lijfje)
F. EM!quote:Vette onvoldoende voor alle fanboys die nu huilen omdat ze hun eigen theorietjes in rook hebben zien opgaan
ik zat de hele tijd. waar de neuk is bran mee bezig? toen arya kwam, ach sooooooquote:
dat was:quote:Op maandag 29 april 2019 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure kunst zoals de lichtjes een voor een uitgingen
Ja, ik verwacht nog wel wat uitleg van Brann en/of Sam.quote:Op maandag 29 april 2019 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mag alleen wel hopen dat ze met nog een beetje extra backstory komen over de Night King, de White Walkers, de First men, de Children of the Forest en de Three-eyed Raven enzo.
terug naar het eeuwige gekibbel van kings/queens bedoel jequote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef Poes. het volgende:
Blij dat het over is; nu door naar de echte strijd
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?quote:Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Vond het uiteindelijk toch maar een matige aflevering, helaas. Desondanks wel genoten van het visuele aspect, hoewel het soms wel erg donker was. Maar dat hele opbouwen naar die whitewalkers + NK en vervolgens doen die Whitewalkers helemaal niks en de NK wordt ook zonder verdere verklaring met een dolksteekje omgebracht. Ik zat ook maar weinig in spanning omdat ik eigenlijk wel aan zag komen welke personages het wel/niet zouden overleven, met uitzondering dan van Grey Worm. Hopelijk werken ze de strijd tegen Cersei beter uit maar ik vrees het ergste. Waar gaan ze eigenlijk een leger weghalen?
Ik heb de ''niet realistische fantasy'' (dus de direwolfs en draken buiten beschouwing latendquote:Op maandag 29 april 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
terug naar het eeuwige gekibbel van kings/queens bedoel je
Van mij mag ze als eerste dat verschrikkelijke stripkarakter Euron de keel doorsnijden.quote:Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?
meerdere waarschijnlijk. 1 zal wel drogon en dany whackenquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Moira. het volgende:
Die mega-draken-kruisboog van Qyburn is er ook nog toch? Komt ook nog in de intro voor, dus die zullen we wel te zien krijgen als Dany naar King's Landing komt en Cersei 'm op d'r draakjes probeert af te vuren.
Dit, al vond ik die ww/nk wel interresant. Misschien dat er nog wat via Bran/3ER verduidelijkt kan worden maar ik vrees van niet.quote:Op maandag 29 april 2019 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als dat echt zo is (en ik vrees ervoor) ben ik dus écht van mening dat ze dat complete gelul van 'beyond the wall' achterwege hadden mogen laten in de serie
Ik vond het zombie-gedoe in het begin al kut, maar net nu het de laatste seizoenen iets interessanter begon te worden qua backstory laten ze die hele backstory vallen
En twee vliegende vuurspuwers.quote:Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom heb je een leger nodig als je Arya hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |