Nou ik zat voetbal te loeren en kon zo snel de DM button niet vindenquote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd de druk je teveel? Ghostbuster in je DM?
Sorry ik zie er uit als 21 net als Petziquote:Op maandag 29 april 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
Een dertiger uit Rotterdam, move over Soury deze is van mij
die met die gitaar toch?quote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
Garpje Soury mag 'm hebben, ik blijf trouw aan Simon
quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik zie er uit als 21 net als Petzi
Nee. Niemand kaapt meer tegenwoordigquote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd de druk je teveel? Ghostbuster in je DM?
Lekkerquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
34 jaar geledenquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gitaaaaaaaaaarrrrrrrrrmuzieekkkkkkkkkquote:
Ja zoiets, de juiste dagcremequote:
Kan zo intrekken. Hoeft niks mee te nemen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kan wel gelijk op zijn eigen wonen met Soury dan
quote:
Jij hebt hem toch laten vallen voor een ander ...quote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand D. meegenomen uit het vorige topic?
Dat was een foto bij een artikel over de dierenambulance. Ze werkte daar aan de administratie.quote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niemand neemt vrijwillig permanent meer
quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was een foto bij een artikel over de dierenambulance. Ze werkte daar aan de administratie.
Zij heeft de geboorte van Sinterklaas nog meegemaakt.quote:
Ik ben al 8 keer terug geweest hier, best lastig soms al die nieuwewetse dingenquote:
Morgen werkenquote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij heeft de geboorte van Sinterklaas nog meegemaakt.
Nooit!quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch laten vallen voor een ander ...
HAHAquote:
quote:
Je ouders zijn altijd welkomquote:
Slaap lekker.quote:
Jesus die bank gaat nog een battle worden (nou nee laten we dat maar niet doen)quote:
Dacht ik omdat je zei dat je niet binnen mocht roken.quote:Op maandag 29 april 2019 00:18 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik woon dus niet bij mijn ouders. I
Gister dus nietquote:
SO, staat dat nou voor sodemieter op?quote:
ik ben voorquote:Op maandag 29 april 2019 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SO, staat dat nou voor sodemieter op?
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.quote:
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.quote:
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.
Jij bent nog lang niet jarigquote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.
Godsammelazerus!quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.
Kijk daar hou ik dus ook van.quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forumquote:Op maandag 29 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.
quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SO, staat dat nou voor sodemieter op?
quote:
quote:
Dat is anders. Dat is niet liegen maar in de maling nemen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forum
Rotterdamse boks! 👊quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik dus ook van.
Als ik ergens echt een hekel aan heb zijn het mensen die liegen.
SO staat voor Shout Out (weet ik ook sinds kort)quote:
Je zult wel veel notes hebben dan.quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forum
Ja maar ik plaats die link niet anders ziet iedereen zequote:Op maandag 29 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult wel veel notes hebben dan.
Allemaal onterecht.quote:Op maandag 29 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult wel veel notes hebben dan.
quote:
Van wie mag je binnen niet roken dan?quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik lieg serieus echt zo goed als nooit. Behalve af en toe tegen mijn oudste oma omdat zij altijd overal over in zit. Dat is dan een leugentje voor haar bestwil.
Nee oma dit is een briefje van 5quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik lieg serieus echt zo goed als nooit. Behalve af en toe tegen mijn oudste oma omdat zij altijd overal over in zit. Dat is dan een leugentje voor haar bestwil.
ik ben 28 manquote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van onder andere mijn plafond verf.quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van wie mag je binnen niet roken dan?
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.
Alles wat ik niet zeg is ook vaak waar!quote:Op maandag 29 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.
Net goed!quote:Op maandag 29 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.
Ja en dan ga jij er met 5for9 vandoorquote:
Jaha dat weten we allemaal ik ben ook maar 7 jaar. Jij bent de oudste en de wijste hier.quote:
Sas is een zijquote:
Probeer dat maar eens te bewijzen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Alles wat ik niet zeg is ook vaak waar!
Was je vorige account Petziquote:
Ja dat kan ookquote:
sorry 020 hierquote:Op maandag 29 april 2019 00:38 schreef Five4Nine het volgende:
Wie komt er nog meer uit omgeving Rotterdam?
Ik heb geen cent te makken en ik heb nooit een vak geleerd...........quote:
Ik denk gelijk aan de zuipende en rokende patsyquote:Op maandag 29 april 2019 00:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Patsy is een leuke vrouw uit de serie Jessica Jones.
Je lijkt Voxs wel. 30 keer welterusten zeggenquote:Op maandag 29 april 2019 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen cent te makken en ik heb nooit een vak geleerd...........
Lul nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd.
Ja echtquote:
Welterusten stomme muis.quote:Op maandag 29 april 2019 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt Voxs wel. 30 keer welterusten zeggen
@Prisha is daar fan van!quote:Op maandag 29 april 2019 00:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Patsy is een leuke vrouw uit de serie Jessica Jones.
ik denk dat Mo wel met je mee wil, die houdt daar ook vanquote:Op maandag 29 april 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Was jij maar een shoarmaboer. Daar heb ik echt een zwak voor.
Gelulquote:Op maandag 29 april 2019 00:44 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet er ook niet veel van hebben van de stad Amsterdam maar dat is meer omdat ik daar 2 keer geweest ben en die 2 keer ook echt scheef werd aangekeken omdat ik nou eenmaal als een Rotterdammer praat. Daar kan ik niets aan doen aangezien ik hier in Rotterdam geboren ben.
XXX
Ik blijf nog evenquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga die onzin echt niet zitten lezen
quote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha
@:Ghostbuster
@:Soury
@:Scrutinizer
@:sacha
daar hebben we GB voorquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
We gaan het nu niet ordinair maken toch?
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.quote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
NOU DOET IE HET VERDOMME WEL WAT IS DIT NOU
Nee hoor maar ik denk niet dat mensen in Amsterdam zich storen aan een dialectquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
We gaan het nu niet ordinair maken toch?
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.
Trisha Paytas?quote:Op maandag 29 april 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ik deed wat Trishtalk.
Het is het waard!quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom maak je Prisha wakker? Die moet hartstikke vroeg op.
ik bedoelde onze eigenste goorlelquote:Op maandag 29 april 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ik deed wat Trishtalk.
quote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.
Lekker begin van de dag danquote:Op maandag 29 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al aan het opstaan.
Dat @ werkt niet echt bij mijquote:Op maandag 29 april 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha
@:Ghostbuster
@:Soury
@:Scrutinizer
@:sacha
Ja ja jaquote:
Ja ik weet hetquote:
op zn pizza jaquote:Op maandag 29 april 2019 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat Mo wel met je mee wil, die houdt daar ook van
In dat nette forumquote:
Ja hoorquote:Op maandag 29 april 2019 00:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet weer roken.
Ik moet daar echt weer mee stoppen. 2 jaar lang heb ik niet gerookt uit het niets en nu rook ik toch weer door omstandigheden.
BRB
Wel een beetje opschietenquote:Op maandag 29 april 2019 00:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet weer roken.
Ik moet daar echt weer mee stoppen. 2 jaar lang heb ik niet gerookt uit het niets en nu rook ik toch weer door omstandigheden.
BRB
Haha. Sorry. Dat is grappig.quote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
Volenjan zwagersquote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook familie van alle Jannen uit Volendam, hč?
Kijk wel uit straks olifantenplaag in mn keukenquote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
Dat klinkt echt goorquote:Op maandag 29 april 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik blaas de hele avond meloenen luft de huiskamer in
Wat is daar nou zo leuk aan? Ik moet er niet aan denkenquote:
heb jij een porseleinkast?quote:Op maandag 29 april 2019 00:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit straks olifantenplaag in mn keuken
Nou slomo cam betere speakers sneller groterquote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo leuk aan? Ik moet er niet aan denken
Lelijke emojisquote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slomo cam betere speakers sneller groter
Hahahaquote:
Ik weet niet wat dat is.. dan neemt ie in slomo op? Kan je toch ook gewoon zo editten?quote:
Wat heb je daar nou aan? Dan moet iedereen heel langzaam bewegen als jij een filmpje wil makenquote:
Ik zal wel een slomo voor je makenquote:Op maandag 29 april 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.. dan neemt ie in slomo op? Kan je toch ook gewoon zo editten?
Echt ? Ik vind het wel best. Nieuwe laptop en al die tering shit weer instellen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slomo cam betere speakers sneller groter
Oh god dit klinkt verontrustendquote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.quote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Slomo met rauwe preiquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slomo is naar ik weet geen Oostenrijks gerecht.
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te makenquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.
Dat je het sap langzaam van de spies ziet druipen. Daar hou ik echt van.
quote:
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
Klein piemeltje dusquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
Ik zit al op FBquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
Hee Ali wil weten wat je met zijn kameel hebt gedaan?quote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een vette huid vanwege al die shoarma.
Hij heeft meerdere huizenquote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza inmiddels al weet wat voor planten hij op de vensterbank heeft staan.
De drone is inmiddels al langs geweestquote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza inmiddels al weet wat voor planten hij op de vensterbank heeft staan.
Echt loaded dus ik wist het!quote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
OK: Ik woon nu in Hillegersberg in Rotterdam maar ik een een eigen woning in Bergpolder ook in Rotterdam nabij de de Schieweg.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deisyy rijdt morgen wel even naar de Bergpolder. Die rijdt toch 1 op 25.
Kippen?quote:Op maandag 29 april 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt loaded dus ik wist het!Perfect voor Soury
Oh ik moest even denkenquote:Op maandag 29 april 2019 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer een topic geopend hč
Ach, iedereen kent veel domme mensen. Mijn vrienden ook.quote:Op maandag 29 april 2019 01:11 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb mijn FB account jaren geleden al verwijdert. Als je daar serieus over nadenkt en ziet wat iedereen daar post.
Hoe dom en onwetend zijn veel mensen die je dacht te kennen.
Ik kon dat echt niet meer aanzien.
Nee nooit meer heb ik weer een ban van fucking twee wekenquote:
Hij kan tokken, jullie krijgen allebei bans, dit is gewoon voorbestemdquote:Op maandag 29 april 2019 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit meer heb ik weer een ban van fucking twee weken
Uhhhquote:Op maandag 29 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik de lapo zo heb, NIET kapen hoor,
Gezellig op de reserve bankquote:Op maandag 29 april 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan tokken, jullie krijgen allebei bans, dit is gewoon voorbestemd
Oi je bent welkomquote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Maar even serieus vanaf mijn kant.
Mijn excuses dat ik zo binnen kwam vallen in dit topic vanavond. Al was het wel gezellig. Maar ik kan begrijpen dat een aantal van jullie zoiets hadden van wie is die Five4Nine ineens hier met zijn grote mond.
Daar kan ik niets aan doen. Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Slaap lekker en tot de volgende keer.
trusten 5quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Mijn excuses dat ik zo binnen kwam vallen in dit topic vanavond. Al was het wel gezellig. Maar ik kan begrijpen dat een aantal van jullie zoiets hadden van wie is die Five4Nine ineens hier met zijn grote mond.
Daar kan ik niets aan doen. Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Wij maken ons niet zo gauw druk. Wij zijn altijd relaxed.quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Ja ik heb daar LUL gepost en nu moet wachten totdat het topic vol isquote:
The humanity!quote:Op maandag 29 april 2019 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb daar LUL gepost en nu moet wachten totdat het topic vol is
Ja ik kijk ESF graagquote:
Smurf ze!quote:Op maandag 29 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens smurfen.
[ afbeelding ]
Trusten
Je wilde graag een topic openen tochquote:Op maandag 29 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens smurfen.
[ afbeelding ]
Trusten
Ja denk je nou echt dat het wachten is? Er ligt vast weer een blauwe op de loerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |