Nou ik zat voetbal te loeren en kon zo snel de DM button niet vindenquote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd de druk je teveel? Ghostbuster in je DM?
Sorry ik zie er uit als 21 net als Petziquote:Op maandag 29 april 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
Een dertiger uit Rotterdam, move over Soury deze is van mij
die met die gitaar toch?quote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
Garpje Soury mag 'm hebben, ik blijf trouw aan Simon
quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik zie er uit als 21 net als Petzi
Nee. Niemand kaapt meer tegenwoordigquote:Op maandag 29 april 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd de druk je teveel? Ghostbuster in je DM?
Lekkerquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
34 jaar geledenquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gitaaaaaaaaaarrrrrrrrrmuzieekkkkkkkkkquote:
Ja zoiets, de juiste dagcremequote:
Kan zo intrekken. Hoeft niks mee te nemen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij kan wel gelijk op zijn eigen wonen met Soury dan
quote:
Jij hebt hem toch laten vallen voor een ander ...quote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand D. meegenomen uit het vorige topic?
Dat was een foto bij een artikel over de dierenambulance. Ze werkte daar aan de administratie.quote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niemand neemt vrijwillig permanent meer
quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was een foto bij een artikel over de dierenambulance. Ze werkte daar aan de administratie.
Zij heeft de geboorte van Sinterklaas nog meegemaakt.quote:
Ik ben al 8 keer terug geweest hier, best lastig soms al die nieuwewetse dingenquote:
Morgen werkenquote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij heeft de geboorte van Sinterklaas nog meegemaakt.
Nooit!quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch laten vallen voor een ander ...
HAHAquote:
quote:
Je ouders zijn altijd welkomquote:
Slaap lekker.quote:
Jesus die bank gaat nog een battle worden (nou nee laten we dat maar niet doen)quote:
Dacht ik omdat je zei dat je niet binnen mocht roken.quote:Op maandag 29 april 2019 00:18 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik woon dus niet bij mijn ouders. I
Gister dus nietquote:
SO, staat dat nou voor sodemieter op?quote:
ik ben voorquote:Op maandag 29 april 2019 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SO, staat dat nou voor sodemieter op?
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.quote:
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.quote:
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.
Jij bent nog lang niet jarigquote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.
Godsammelazerus!quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, als een goede moderator mama moet jij tegen mij zeggen dat ik mijn bed moet bezoeken.
Kijk daar hou ik dus ook van.quote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd goudeerlijk, kan ook niet tegen onrecht, heb ik mijn kinderen ook altijd bijgebracht.
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forumquote:Op maandag 29 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.
quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SO, staat dat nou voor sodemieter op?
quote:
quote:
Dat is anders. Dat is niet liegen maar in de maling nemen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forum
Rotterdamse boks! 👊quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik dus ook van.
Als ik ergens echt een hekel aan heb zijn het mensen die liegen.
SO staat voor Shout Out (weet ik ook sinds kort)quote:
Je zult wel veel notes hebben dan.quote:Op maandag 29 april 2019 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lieg eigenlijk best veel op dit forum
Ja maar ik plaats die link niet anders ziet iedereen zequote:Op maandag 29 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult wel veel notes hebben dan.
Allemaal onterecht.quote:Op maandag 29 april 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult wel veel notes hebben dan.
quote:
Van wie mag je binnen niet roken dan?quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik lieg serieus echt zo goed als nooit. Behalve af en toe tegen mijn oudste oma omdat zij altijd overal over in zit. Dat is dan een leugentje voor haar bestwil.
Nee oma dit is een briefje van 5quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik lieg serieus echt zo goed als nooit. Behalve af en toe tegen mijn oudste oma omdat zij altijd overal over in zit. Dat is dan een leugentje voor haar bestwil.
ik ben 28 manquote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van onder andere mijn plafond verf.quote:Op maandag 29 april 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van wie mag je binnen niet roken dan?
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is ook altijd waar.
Alles wat ik niet zeg is ook vaak waar!quote:Op maandag 29 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.
Net goed!quote:Op maandag 29 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
In de vorige eeuw zijn heel wat wiskundigen gek geworden van dit soort grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |