Je buurvrouw zal dat wel gehoord hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zing altijd De soldaat tijdens het stofzuigen, god mag weten waarom
Die moet nog uitkomen, Simon en ik werken samen aan een liedje over het leed dat mierenbestrijding heetquote:
Die draait Dino Martinquote:Op zondag 28 april 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je buurvrouw zal dat wel gehoord hebben.
quote:Op zondag 28 april 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zou Tilly er een plezier in hebben om alle longsleeves van Simon op te vouwen en op te bergen
quote:Op zondag 28 april 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die moet nog uitkomen, Simon en ik werken samen aan een liedje over het leed dat mierenbestrijding heet
Nick is die lange met dat lange hoofd en Simon is die minder lange met minder lang hoofd maar wel langer haarquote:
Moet van Siemquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die strijkt ook ondergoed denk ik
Aan tijgerprintstrings valt niet heel veel te strijken, maar inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik deed het geluid bij Bertusquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muziekfeest op het Plein nog niet bij jullie geweest?
Was dat echt?? Zag het op insta in een flits maar dacht is vast nepquote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand Rapper Sjors gezien?die wenste heel Hoogeveen de kanker
Deed ik ook toen ik op mezelf ging wonen. Zeker twee weken volgehouden.quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Die heb ik gezien.quote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand Rapper Sjors gezien?die wenste heel Hoogeveen de kanker
Godsamme zit dat beest er nou nogquote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik moet nog achter die muis aan, mijn vrouw had geen zin.
Dat is kloten, moet je om de tijgers heen strijken,quote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan tijgerprintstrings valt niet heel veel te strijken, maar inderdaad.
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienquote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was dat echt?? Zag het op insta in een flits maar dacht is vast nep
er is geen plein hieroquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muziekfeest op het Plein nog niet bij jullie geweest?
Er lag vanavond een kat te snuffelen.quote:
Gezelliequote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienen in de auto ging die even ''de groeten'' aan Hoogeveen doen
quote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienen in de auto ging die even ''de groeten'' aan Hoogeveen doen
En de security was klooote.quote:
Waarom?!quote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik op mezelf ging wonen. Zeker twee weken volgehouden.
Sta ook op YT.quote:Op zondag 28 april 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je ergens van kende.
quote:Op zondag 28 april 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_sjors_is_boos.html
Ik heb het gevecht.quote:Op zondag 28 april 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_sjors_is_boos.html
Ja, ik ga morgen een nieuwe halen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dezelfde telefoon als jij. Dat ding is echt onbruikbaar traag.
Ja hij is niet helemaal 100 ook, maar dit kan echt nietquote:
Ga je gang. Komen de washandjes dan ook aan de beurt?quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ik jouw was doe mag ik dan ook alles strijken?
Simon is die ene van mij!quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef sacha het volgende:
al verzin in 10 ezelsbruggetjes om Nick en Simon uit elkaar te houden
Ik geloof er niets van.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen een nieuwe halen.
Het maakt ook niet uit. Samen zijn ze saai en individueel bestaan ze niet.quote:Op zondag 28 april 2019 01:09 schreef sacha het volgende:
al verzin in 10 ezelsbruggetjes om Nick en Simon uit elkaar te houden
Allesquote:Op zondag 28 april 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je gang. Komen de washandjes dan ook aan de beurt?
Ik dacht dat hij loenst, maar hij keek naar jou !quote:
Till loenst ook dat heft mekaar op dan?quote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij loenst, maar hij keek naar jou !
Ja precies net als die schrijverquote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
Simon heeft een beetje zo’n verkreukeld hoofd
quote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij loenst, maar hij keek naar jou !
Echt waar, denk ik.quote:
Als de tranen van het lachen niet over de rug vallen wel.quote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till loenst ook dat heft mekaar op dan?
Dat komt door die brand.quote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
Simon heeft een beetje zo’n verkreukeld hoofd
Zal jou ff op je porem loenzenquote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Till loenst ook dat heft mekaar op dan?
quote:
Nou, vooruit, om jou een plezier te doen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allesnormaal gesproken doe ik dat niet maar jouw huis kan het wel gebruiken
Ik snap ‘m niet ?quote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan stuur ik Scrutt een DM over je
Je kiest nog een nette uitquote:
Awwwquote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, vooruit, om jou een plezier te doen.
Ja kan die zeker, ik vind het wel een ongelofelijke lul verderquote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fucker kan wel schrijven, begrijp ik.
Geloof ik best maar hij praat zo irritantquote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fucker kan wel schrijven, begrijp ik.
Dat !quote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geloof ik best maar hij praat zo irritant
Wat ga je halen, denk je? Ik moet nog bedenken welke iPhone ik m'n moeder moet aanraden. Het is jammer dat ze niet een keer een nieuwe SE hebben gemaakt, dat was wel een aardig modelletje.quote:Op zondag 28 april 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt waar, denk ik.
Je hebt wel gelijk namelijk. Tijdens die internetstoring hier kwam ik achter hoe belachelijk traag dat ding is
Een X?quote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je halen, denk je? Ik moet nog bedenken welke iPhone ik m'n moeder moet aanraden. Het is jammer dat ze niet een keer een nieuwe SE hebben gemaakt, dat was wel een aardig modelletje.
Heb je niet nog ergens een fles dropshot liggen?quote:Op zondag 28 april 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn glas leeggedronken
Hij is wel heel extreem in zijn schrijven, zelfs boodschappen doen vind hij een te grote afleiding. Tegenwoordig schrijf ik babbelstukjes maar vroeger had ik wat meer pretenties en daarom herken ik dat wel. Als je echt iets substantieels aan het schrijven bent, doe je dat al gauw 24 uur per dag en ben je echt zo goed als onbereikbaar voor je omgeving.quote:Op zondag 28 april 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan die zeker, ik vind het wel een ongelofelijke lul verder
Nick & Simon luisteren?quote:Op zondag 28 april 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn veel te duur voor wat ze met haar telefoon doet.
Zn vadurrrquote:
Een 7. De 8 is niet nodig, die is bijna hetzelfde. Je kunt dan alleen draadloos laden en het ding is wat steviger. Wel een stuk duurder.quote:Op zondag 28 april 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je halen, denk je? Ik moet nog bedenken welke iPhone ik m'n moeder moet aanraden. Het is jammer dat ze niet een keer een nieuwe SE hebben gemaakt, dat was wel een aardig modelletje.
Niet? Wat luistert ze dan?quote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder? Daar zie ik haar niet voor aan.
The Doobie Bros....quote:
Ja een Apple en Andre Rieu loopt vast denk ikquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Can you imagine Doobie in your funk? Hoooo!"
Software support is misschien nog wel een issue, maar goed, als je nu rondloopt met een 4S, boeit je dat kennelijk niet erg.quote:Op zondag 28 april 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een 7. De 8 is niet nodig, die is bijna hetzelfde. Je kunt dan alleen draadloos laden en het ding is wat steviger. Wel een stuk duurder.
quote:
Ik heb geen verstand van muziek, ik weet wat ik leuk vind klinken. That's all.quote:
Precies, als je zo'n gebruiker bent kun je er zeker 6 jaar mee vooruit.quote:Op zondag 28 april 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Software support is misschien nog wel een issue, maar goed, als je nu rondloopt met een 4S, boeit je dat kennelijk niet erg.
Sterk shirtjequote:Op zondag 28 april 2019 01:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)innen_armbereik.html
Check deze dan.
das heul nie een geule neugerquote:Op zondag 28 april 2019 01:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)innen_armbereik.html
Check deze dan.
Sterke dame ook.quote:
Geproportioneerd ookquote:
Ik hoorde voor het eerst van hem door Amanda uit De gouden Kooi. Ik dacht overigens dat ze Maikel Doublé zeiquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde voor het eerst van hem door Amanda uit De gouden Kooi. Ik dacht overigen dat ze Maikel Doublé zei
Wim Lex schijnt fan te zijn.quote:
Ik hoor veel -in your face- en -shape shifting-quote:Op zondag 28 april 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze is zo lekker.
"George said "pee on this, send it back and I'll pee on it some more." Mooie manier van samenwerking
Phew..quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel iets van 4 LP's van de Beatles en Simon & Garfunkel.
wen heeft geen zin.De meesten gaan weer scheiden.quote:
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.quote:
Dat wel, maar ik tik over twee maanden de 42 aan.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
wen heeft geen zin.De meesten gaan weer scheiden.
Wedden dat ik je wakker hou?quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, mijn laatstevoor ik ga slapen.
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen wasquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.
Vroeger of Later van Robert Long zal ze dan ook wel hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel iets van 4 LP's van de Beatles en Simon & Garfunkel.
Bizar stukje televee was dat.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen was
Kan ze waarschijnlijk ook prima.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen was
Ik weet vrij zeker dat m'n moeder een hekel heeft aan Robert Long.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger of Later van Robert Long zal ze dan ook wel hebben.
Top, al luister ik soms naar de volgende YT en gaat het ineens over een oude landing en ik post dat weerquote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens wat posten.
Mijn ouders ook, maar die elpee hadden ze toch. Misschien heeft je moeder 'm later weggegooid toen bleek dat ie er zo één was.quote:Op zondag 28 april 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat m'n moeder een hekel heeft aan Robert Long.Ik kan dat meestal goed voorspellen.
Ik lul gewoon Castellano met haar dus dat begrijpt die gast nietquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.
Yo quiro foljar esta noche of zo.quote:Op zondag 28 april 2019 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lul gewoon Castellano met haar dus dat begrijpt die gast niet
quote:Op zondag 28 april 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Top, al luister ik soms naar de volgende YT en gaat het ineens over een oude landing en ik post dat weer![]()
Mijn moeder heeft soms een onredelijk hekel aan mensen op TV. De zanger van BLØF vindt ze vreselijk bijvoorbeeld. Wat er mis is met die man, kan ze niet uitleggen. Vroeger kon ze Ferry Mingelen niet uitstaan.quote:Op zondag 28 april 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, maar die elpee hadden ze toch. Misschien heeft je moeder 'm later weggegooid toen bleek dat ie er zo één was.
Ik ben het eens met je moeder.quote:Op zondag 28 april 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft soms een onredelijk hekel aan mensen op TV. De zanger van BLØF vindt ze vreselijk bijvoorbeeld. Wat er mis is met die man, kan ze niet uitleggen. Vroeger kon ze Ferry Mingelen niet uitstaan.
Van de week las ik hier in het topic nog het relaas van iemand die een hekel had aan alle BN-ers maar daarna ook nog meldde dat hij de helft niet kendequote:Op zondag 28 april 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft soms een onredelijk hekel aan mensen op TV. De zanger van BLØF vindt ze vreselijk bijvoorbeeld. Wat er mis is met die man, kan ze niet uitleggen. Vroeger kon ze Ferry Mingelen niet uitstaan.
Is-ie nu al 5?quote:Op zondag 28 april 2019 01:47 schreef sig000 het volgende:
Mijn kleinzoon van 5 kent al 2 talen, die meid is 10 jaar ouder.
Ja, dat slaat ook nergens op. Die zal zich wel een houding aangemeten hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de week las ik hier in het topic nog het relaas van iemand die een hekel had aan alle BN-ers maar daarna ook nog meldde dat hij de helft niet kendeDat is ook best een rare reflex.
Nee Mañana zie ik je op het toilet bij de burenquote:Op zondag 28 april 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yo quiro foljar esta noche of zo.
Oeps.quote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is niet bij alle regie-assistenten even populair.
[ afbeelding ]
Mijn moeder was fan van Paul de Leeuw.Toen ik voorstelde om op haar uitvaart een nummer van hem te draaien mocht dat niet omdat een oom van me hem haat.quote:
Die was mooi inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is niet bij alle regie-assistenten even populair.
[ afbeelding ]
Het is best grappig: je helden kun je vaak beter niet ontmoeten maar sommige slijmballen op tv zijn off camera best te pruimen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op. Die zal zich wel een houding aangemeten hebben.
Ok omdat je er om vraagt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat in te schatten op basis van hun TV-optredens, of is dat volstrekte willekeur?quote:Op zondag 28 april 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is best grappig: je helden kun je vaak beter niet ontmoeten maar sommige slijmballen op tv zijn off camera best te pruimen.
Nah, ik heb wel wat contactjes en ontmoet wel eens wat mensen.quote:Op zondag 28 april 2019 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat in te schatten op basis van hun TV-optredens, of is dat volstrekte willekeur?
Ik heb voor heit en mem de muziek uitgezocht.En omdat het vrij kort op elkaar was staat het op 1 USB stickje.quote:Op zondag 28 april 2019 01:55 schreef sig000 het volgende:
Ik maak gewoon zelf een mix voor de uitvaart.
Ja, dat snap ik, maar kun je inschatten wie off camera te pruimen is?quote:Op zondag 28 april 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel wat contactjes en ontmoet wel eens wat mensen.
Wendy van Dijk is leuk.Wel een dwergje,maar leuk.quote:Op zondag 28 april 2019 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar kun je inschatten wie off camera te pruimen is?
Jawel. Ik heb er nogal wat off-camera ontmoet en heb m'n mening die als tv-kijker had gevormd bij een goed aantal moeten bijstellen. Van anderen hoor je van contacten soms hele vreemde dingen, mensen die heel tof lijken maar off camera heel veel kapsones hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar kun je inschatten wie off camera te pruimen is?
Ah, je kunt het eigenlijk als TV-kijker niet goed inschatten dus?quote:Op zondag 28 april 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb er nogal wat off-camera ontmoet en heb m'n mening die als tv-kijker had gevormd bij een goed aantal moeten bijstellen. Van anderen hoor je van contacten soms hele vreemde dingen, mensen die heel tof lijken maar off camera heel veel kapsones hebben.
nee, valt niets te hosselen vanaafquote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik scroll gewoon dooor ... zie steeds minder voor mn gevoel dus eik boeit het me ook niet meer ..
Is Petzi al ingelogd vanuit Renesse?
Klopt. Zodra de camera aangaat gaan mensen in hun televisie-mode.quote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je kunt het eigenlijk als TV-kijker niet goed inschatten dus?
Echt kut voor je. Ik hoop echt dat het goedkomt bij je operaties.quote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik scroll gewoon dooor ... zie steeds minder voor mn gevoel dus eik boeit het me ook niet meer ..
stro hut bouwenquote:Op zondag 28 april 2019 02:07 schreef sig000 het volgende:
Zit regelmatig op Vip tribune daar zie ik Trix weleens maar verder geen idee wie daar allemaal zitten?
Op gevoel dan.quote:
quote:
Hoe heet gast ook alweer van Renault? Regitampidoe of zoquote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Renault is wel hard aan het falen trouwens. Gewoon dik verslagen door McLaren.
Ik denk dat Max die tijd voorbij is. Leclerc zit midden in die fase. die voelt de druk. Maar fucking hell, die Lando Norrisquote:Op zondag 28 april 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
Nah, het zal wel een beetje chaotisch worden. Geen idee wie daarvan gaat profiteren. Verstappen kan zeker op het podium komen, maar hij kan 'm ook ergens in de muur parkeren.
McLaren was met een Honda achterin nog sneller geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Ceriel Abietenboel?quote:Op zondag 28 april 2019 02:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe heet gast ook alweer van Renault? Regitampidoe of zo
Heel erg falenquote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Diequote:
Met de huidige Honda zeker. Dat torretje doet het niet onaardig hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
McLaren was met een Honda achterin nog sneller geweest.
Trustenquote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik ga de pannen erop leggen. Trusten en fijne race straks.![]()
Ik denk dat je dat soort fouten nooit helemaal kunt voorkomen eigenlijk. Hamilton maakt bijna nooit een fout, maar die kan 'm ook zo ergens in de muur parkeren morgen. Zo'n stratencircuit is gewoon lastig. Ik ben wel Norris fan aan het worden.quote:Op zondag 28 april 2019 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Max die tijd voorbij is. Leclerc zit midden in die fase. die voelt de druk. Maar fucking hell, die Lando Norris
McLaren volgens mij want RB wilde al graag Lando Norris bij die overgang. betrekkenquote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel erg falen
Wie had deze auto ontorpen> Ik weet dat James Key vertrokken is bij Toro Rosso. Maar zit die nu bij Renault of McLaren?
Ja, heerlijk toch?quote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel erg falen
Wie had deze auto ontorpen> Ik weet dat James Key vertrokken is bij Toro Rosso. Maar zit die nu bij Renault of McLaren?
Welterusten!quote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik ga de pannen erop leggen. Trusten en fijne race straks.![]()
Er is gelukkig een goede generatie rookies. Norris, Leclerc, Russell zijn allemaal kandidaat eerste rijders, over Albon twijfel ik nog. Maar ik ben er wel blij mee. Het zou ook niet leuk zijn als Max over een jaar of drie alles zou gaan winnen?quote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort fouten nooit helemaal kunt voorkomen eigenlijk. Hamilton maakt bijna nooit een fout, maar die kan 'm ook zo ergens in de muur parkeren morgen. Zo'n stratencircuit is gewoon lastig. Ik ben wel Norris fan aan het worden.
Ah, oké. Was het vergeten. Hij is wel de Adrian Newey van de toekomst.quote:Op zondag 28 april 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch?
Die was toch weggekocht door McLaren?
Ik vind posten tijdens de race ook niet zo heel prettig. Ik probeer soms ook rondetijden te volgen etc., dan ben ik druk genoeg.quote:Op zondag 28 april 2019 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik post trouwens vrijwel niet meer tijdens de race. Het is me teveel gedoe tijden het kijken. Ik blijf in m'n eigen bubble, ook omdat mijn stream vaak een minuut of 3 achterloopt.
Dom vond ik dat. In F1 kijk je altijd vooruit.quote:Op zondag 28 april 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vond het zo mooi dat Horner aan Ceriel vroeg: Je hebt nu Riciardo gekocht, heb je nu nog wel geld voor een motor??![]()
F1 heeft alles: snelheid, sport, strijd, glitter&glamour, vals spel, ongelukken, snelheid, techniek, helden, dood ... heerlijkquote:Op zondag 28 april 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vond het zo mooi dat Horner aan Ceriel vroeg: Je hebt nu Riciardo gekocht, heb je nu nog wel geld voor een motor??![]()
Het zou mooi zijn als er ook wat meer echt geraced werd. Ik zou wel wat meer langere gevechten willen zien.quote:Op zondag 28 april 2019 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is gelukkig een goede generatie rookies. Norris, Leclerc, Russell zijn allemaal kandidaat eerste rijders, over Albon twijfel ik nog. Maar ik ben er wel blij mee. Het zou ook niet leuk zijn als Max over een jaar of drie alles zou gaan winnen?
Je vergeet dodelijk saai.quote:Op zondag 28 april 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
F1 heeft alles: snelheid, sport, strijd, glitter&glamour, vals spel, ongelukken, snelheid, techniek, helden, dood ... heerlijk
Ja, heb ik ook. Is best leuk om samen een race te zien maar ik kan niet blind typen en mis dan een hoop.quote:Op zondag 28 april 2019 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind posten tijdens de race ook niet zo heel prettig. Ik probeer soms ook rondetijden te volgen etc., dan ben ik druk genoeg.
Ik gruw van sommige dingen maar toch vind ik dat ze op de goede weg zijn. Max moet best flink z'n gaspedaal intrappen om tijden de kwalificaties de andere 7 teams voor te blijven. Dieper dan vorig jaar iig.quote:Op zondag 28 april 2019 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als er ook wat meer echt geraced werd. Ik zou wel wat meer langere gevechten willen zien.
Heb je nou eigenlijk F1TV? Of lukt het nog wel met de streams?quote:Op zondag 28 april 2019 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Is best leuk om samen een race te zien maar ik kan niet blind typen en mis dan een hoop.
Ja, ze komen nu wel dichterbij. Formula E is trouwens een rare toestand geworden. Acht races met acht verschillende winnaars. Nu toevallig Frijns. Die staat nu ook eerste in het klassement.quote:Op zondag 28 april 2019 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gruw van sommige dingen maar toch vind ik dat ze op de goede weg zijn. Max moet best flink z'n gaspedaal intrappen om tijden de kwalificaties de andere 7 teams voor te blijven. Dieper dan vorig jaar iig.
Het hoort erbij, het is altijd zo geweest. Als je dat vervelend vindt moet je MotoGP kijken. Maar daar zitten gewoon twee wielen te weinig op, dat doet het niet voor mij. Zelfs met mijn genenquote:
Tijdens de kwalificatie waren mijn streams behoorlijk betrouwbaar. Mogen wordt het weer afwachten. Vorige week ben ik uitgeweken naar RTL+ FC'sSquote:Op zondag 28 april 2019 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nou eigenlijk F1TV? Of lukt het nog wel met de streams?
Ben opgegroeid met crossen vanaf mijn 12equote:Op zondag 28 april 2019 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het hoort erbij, het is altijd zo geweest. Als je dat vervelend vindt moet je MotoGP kijken. Maar daar zitten gewoon twee wielen te weinig op, dat doet het niet voor mij. Zelfs met mijn genen
Imola. Drie keer remmen, drie keer gasgeven.quote:Op zondag 28 april 2019 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n race dat je wakker schrikt bij een pitstop.
Ik las dat F1TV vandaag redelijk brak was. RTL+ keek ik vroeger altijd in de reclame.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens de kwalificatie waren mijn streams behoorlijk betrouwbaar. Mogen wordt het weer afwachten. Vorige week ben ik uitgeweken naar RTL+ FC'sS
Iedereen lyrisch over Zandvoort maar da's ook een kut baantje met optocht.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Imola. Drie keer remmen, drie keer gasgeven.
Ik denk ik echt dat het zou moeten kunnen bij F1. Dan is het misschien minder de ultieme uiting van technisch vernuft, maar het is wel racen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze komen nu wel dichterbij. Formula E is trouwens een rare toestand geworden. Acht races met acht verschillende winnaars. Nu toevallig Frijns. Die staat nu ook eerste in het klassement.
Nooit gevolgd.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben opgegroeid met crossen vanaf mijn 12e
Misschien toch wat meer dingen standaard maken. Het technisch vernuft zal altijd wel blijven in de gebieden die nog wel vrij zijn, maar het verschil is dan kleiner.quote:Op zondag 28 april 2019 02:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ik echt dat het zou moeten kunnen bij F1. Dan is het misschien minder de ultieme uiting van technisch vernuft, maar het is wel racen.
Uiting is niet het juiste woord maar kan het juiste woord niet vinden,
Jeffrey Herlings als crosser en Rossi als racer.quote:
Dat is toch waardeloos? Vooruitgang m'n reet. Je moet er meer voor betalen en technisch zuigt het zwaar apenballen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat F1TV vandaag redelijk brak was.
Ja, dat is inderdaad redelijk slecht. Ik heb Netflix, wil ik een aflevering van een serie kijken, is de kwaliteit zwaar beneden peil. Ik trek dat soort dingen slecht. Heb het dan in ieder geval beter voor elkaar dan de illegale oplossingen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos? Vooruitgang m'n reet. Je moet er meer voor betalen en technisch zuigt het zwaar apenballen.
(this is the booze talkin' now)
Hoho, ik ben opgegroeid vlakbij Prikkedam.quote:
Je had destijds ook meer races op stratencircuits. Ik woonde vlakbij de Weperpolder waar toen ik kind was ook door die mensen die je noemt races werd gereden. Onvoorstelbaar hard op lange rechte stukken, levensgevaarliijk.quote:Op zondag 28 april 2019 02:50 schreef sig000 het volgende:
Boetje van Dulmen uit Ammerzoden, Wil Hartog de grasmaaier uit Abbekerk en Jumping Jack Middelburg, kende ze alle 3.
Dat ik er extra voor moet betalen kan ik mee leven maar dat moet dan wel kloppen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad redelijk slecht. Ik heb Netflix, wil ik een aflevering van een serie kijken, is de kwaliteit zwaar beneden peil. Ik trek dat soort dingen slecht. Heb het dan in ieder geval beter voor elkaar dan de illegale oplossingen.
Alleen de TT Isle of Man is nog overgebleven uit dat maffe tijdperk.quote:Op zondag 28 april 2019 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had destijds ook meer races op stratencircuits. Ik woonde vlakbij de Weperpolder waar toen ik kind was ook door die mensen die je noemt races werd gereden. Onvoorstelbaar hard op lange rechte stukken, levensgevaarliijk.
Twee doden per jaar is daar een meevaller.quote:Op zondag 28 april 2019 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen de TT Isle of Man is nog overgebleven uit dat maffe tijdperk.
quote:Op zondag 28 april 2019 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee doden per jaar is daar een meevaller.
Zoveel krankzinniger dan de autosport. Hooguit de rallye van vroeger was zo extreem. Maar toch ... ik ben geen motorrijder, dat zal het zijn.quote:
Die TT is wel alleen voor de echte dwazen.quote:Op zondag 28 april 2019 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoveel krankzinniger dan de autosport. Hooguit de rallye van vroeger was zo extreem. Maar toch ... ik ben geen motorrijder, dat zal het zijn.
Een traditie van dodelijke ongelukken.quote:Op zondag 28 april 2019 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die TT is wel alleen voor de echte dwazen.
Nee met de klanten. En wat ik hier weer meemaakte.quote:
Vrouwtjes? Je durft wel.Ik denk dat je beter kunt gaan slapen.quote:Op zondag 28 april 2019 04:17 schreef Five4Nine het volgende:
Maar omdat ik daar geen succes had vandaag....
Er moeten hier ook wat Fok.nl vrouwtjes aanwezig zijn die zo iets hebben van ja.... ik ken je niet maar ik wil wel
Scrut, Dees en WJ bedankt dat jullie het wél begrepen hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 03:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen. Interessante SC vanavond.
[ afbeelding ]
Trusten
Heyquote:Op zondag 28 april 2019 05:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Scrut, Dees en WJ bedankt dat jullie het wél begrepen hebben.
Voor de rest zal ik het verder geen woord meer aan vuil maken,
en Scrut ik zat inderdaad te wachten op het Nieuws van Sas
en gelukkig was het goed nieuws dus ...
Ik doe dit expres NIET per DM ... want dan krijg ik weer
dat zulke beschuldiging over, wat dat betreft kan je nooit
weten of je het wél of niet goed doet...
En Sas....![]()
Ik neem wel even een korte vakantie .... lekker naar het zonnetje ofzo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |