Trustenquote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik ga de pannen erop leggen. Trusten en fijne race straks.![]()
Ik denk dat je dat soort fouten nooit helemaal kunt voorkomen eigenlijk. Hamilton maakt bijna nooit een fout, maar die kan 'm ook zo ergens in de muur parkeren morgen. Zo'n stratencircuit is gewoon lastig. Ik ben wel Norris fan aan het worden.quote:Op zondag 28 april 2019 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Max die tijd voorbij is. Leclerc zit midden in die fase. die voelt de druk. Maar fucking hell, die Lando Norris
McLaren volgens mij want RB wilde al graag Lando Norris bij die overgang. betrekkenquote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel erg falen
Wie had deze auto ontorpen> Ik weet dat James Key vertrokken is bij Toro Rosso. Maar zit die nu bij Renault of McLaren?
Ja, heerlijk toch?quote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel erg falen
Wie had deze auto ontorpen> Ik weet dat James Key vertrokken is bij Toro Rosso. Maar zit die nu bij Renault of McLaren?
Welterusten!quote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar ik ga de pannen erop leggen. Trusten en fijne race straks.![]()
Er is gelukkig een goede generatie rookies. Norris, Leclerc, Russell zijn allemaal kandidaat eerste rijders, over Albon twijfel ik nog. Maar ik ben er wel blij mee. Het zou ook niet leuk zijn als Max over een jaar of drie alles zou gaan winnen?quote:Op zondag 28 april 2019 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat soort fouten nooit helemaal kunt voorkomen eigenlijk. Hamilton maakt bijna nooit een fout, maar die kan 'm ook zo ergens in de muur parkeren morgen. Zo'n stratencircuit is gewoon lastig. Ik ben wel Norris fan aan het worden.
Ah, oké. Was het vergeten. Hij is wel de Adrian Newey van de toekomst.quote:Op zondag 28 april 2019 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heerlijk toch?
Die was toch weggekocht door McLaren?
Ik vind posten tijdens de race ook niet zo heel prettig. Ik probeer soms ook rondetijden te volgen etc., dan ben ik druk genoeg.quote:Op zondag 28 april 2019 02:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik post trouwens vrijwel niet meer tijdens de race. Het is me teveel gedoe tijden het kijken. Ik blijf in m'n eigen bubble, ook omdat mijn stream vaak een minuut of 3 achterloopt.
Dom vond ik dat. In F1 kijk je altijd vooruit.quote:Op zondag 28 april 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vond het zo mooi dat Horner aan Ceriel vroeg: Je hebt nu Riciardo gekocht, heb je nu nog wel geld voor een motor??![]()
F1 heeft alles: snelheid, sport, strijd, glitter&glamour, vals spel, ongelukken, snelheid, techniek, helden, dood ... heerlijkquote:Op zondag 28 april 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vond het zo mooi dat Horner aan Ceriel vroeg: Je hebt nu Riciardo gekocht, heb je nu nog wel geld voor een motor??![]()
Het zou mooi zijn als er ook wat meer echt geraced werd. Ik zou wel wat meer langere gevechten willen zien.quote:Op zondag 28 april 2019 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is gelukkig een goede generatie rookies. Norris, Leclerc, Russell zijn allemaal kandidaat eerste rijders, over Albon twijfel ik nog. Maar ik ben er wel blij mee. Het zou ook niet leuk zijn als Max over een jaar of drie alles zou gaan winnen?
Je vergeet dodelijk saai.quote:Op zondag 28 april 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
F1 heeft alles: snelheid, sport, strijd, glitter&glamour, vals spel, ongelukken, snelheid, techniek, helden, dood ... heerlijk
Ja, heb ik ook. Is best leuk om samen een race te zien maar ik kan niet blind typen en mis dan een hoop.quote:Op zondag 28 april 2019 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind posten tijdens de race ook niet zo heel prettig. Ik probeer soms ook rondetijden te volgen etc., dan ben ik druk genoeg.
Ik gruw van sommige dingen maar toch vind ik dat ze op de goede weg zijn. Max moet best flink z'n gaspedaal intrappen om tijden de kwalificaties de andere 7 teams voor te blijven. Dieper dan vorig jaar iig.quote:Op zondag 28 april 2019 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als er ook wat meer echt geraced werd. Ik zou wel wat meer langere gevechten willen zien.
Heb je nou eigenlijk F1TV? Of lukt het nog wel met de streams?quote:Op zondag 28 april 2019 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Is best leuk om samen een race te zien maar ik kan niet blind typen en mis dan een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |