Klopt. Zodra de camera aangaat gaan mensen in hun televisie-mode.quote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je kunt het eigenlijk als TV-kijker niet goed inschatten dus?
Echt kut voor je. Ik hoop echt dat het goedkomt bij je operaties.quote:Op zondag 28 april 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik scroll gewoon dooor ... zie steeds minder voor mn gevoel dus eik boeit het me ook niet meer ..
stro hut bouwenquote:Op zondag 28 april 2019 02:07 schreef sig000 het volgende:
Zit regelmatig op Vip tribune daar zie ik Trix weleens maar verder geen idee wie daar allemaal zitten?
Op gevoel dan.quote:
quote:
Hoe heet gast ook alweer van Renault? Regitampidoe of zoquote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Renault is wel hard aan het falen trouwens. Gewoon dik verslagen door McLaren.
Ik denk dat Max die tijd voorbij is. Leclerc zit midden in die fase. die voelt de druk. Maar fucking hell, die Lando Norrisquote:Op zondag 28 april 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
Nah, het zal wel een beetje chaotisch worden. Geen idee wie daarvan gaat profiteren. Verstappen kan zeker op het podium komen, maar hij kan 'm ook ergens in de muur parkeren.
McLaren was met een Honda achterin nog sneller geweest.quote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Ceriel Abietenboel?quote:Op zondag 28 april 2019 02:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe heet gast ook alweer van Renault? Regitampidoe of zo
Heel erg falenquote:Op zondag 28 april 2019 02:17 schreef Recce het volgende:
Diequote:
Met de huidige Honda zeker. Dat torretje doet het niet onaardig hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
McLaren was met een Honda achterin nog sneller geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |