Ja, ze komen nu wel dichterbij. Formula E is trouwens een rare toestand geworden. Acht races met acht verschillende winnaars. Nu toevallig Frijns. Die staat nu ook eerste in het klassement.quote:Op zondag 28 april 2019 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik gruw van sommige dingen maar toch vind ik dat ze op de goede weg zijn. Max moet best flink z'n gaspedaal intrappen om tijden de kwalificaties de andere 7 teams voor te blijven. Dieper dan vorig jaar iig.
Het hoort erbij, het is altijd zo geweest. Als je dat vervelend vindt moet je MotoGP kijken. Maar daar zitten gewoon twee wielen te weinig op, dat doet het niet voor mij. Zelfs met mijn genenquote:
Tijdens de kwalificatie waren mijn streams behoorlijk betrouwbaar. Mogen wordt het weer afwachten. Vorige week ben ik uitgeweken naar RTL+ FC'sSquote:Op zondag 28 april 2019 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nou eigenlijk F1TV? Of lukt het nog wel met de streams?
Ben opgegroeid met crossen vanaf mijn 12equote:Op zondag 28 april 2019 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het hoort erbij, het is altijd zo geweest. Als je dat vervelend vindt moet je MotoGP kijken. Maar daar zitten gewoon twee wielen te weinig op, dat doet het niet voor mij. Zelfs met mijn genen
Imola. Drie keer remmen, drie keer gasgeven.quote:Op zondag 28 april 2019 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n race dat je wakker schrikt bij een pitstop.
Ik las dat F1TV vandaag redelijk brak was. RTL+ keek ik vroeger altijd in de reclame.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens de kwalificatie waren mijn streams behoorlijk betrouwbaar. Mogen wordt het weer afwachten. Vorige week ben ik uitgeweken naar RTL+ FC'sS
Iedereen lyrisch over Zandvoort maar da's ook een kut baantje met optocht.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Imola. Drie keer remmen, drie keer gasgeven.
Ik denk ik echt dat het zou moeten kunnen bij F1. Dan is het misschien minder de ultieme uiting van technisch vernuft, maar het is wel racen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze komen nu wel dichterbij. Formula E is trouwens een rare toestand geworden. Acht races met acht verschillende winnaars. Nu toevallig Frijns. Die staat nu ook eerste in het klassement.
Nooit gevolgd.quote:Op zondag 28 april 2019 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben opgegroeid met crossen vanaf mijn 12e
Misschien toch wat meer dingen standaard maken. Het technisch vernuft zal altijd wel blijven in de gebieden die nog wel vrij zijn, maar het verschil is dan kleiner.quote:Op zondag 28 april 2019 02:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ik echt dat het zou moeten kunnen bij F1. Dan is het misschien minder de ultieme uiting van technisch vernuft, maar het is wel racen.
Uiting is niet het juiste woord maar kan het juiste woord niet vinden,
Jeffrey Herlings als crosser en Rossi als racer.quote:
Dat is toch waardeloos? Vooruitgang m'n reet. Je moet er meer voor betalen en technisch zuigt het zwaar apenballen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat F1TV vandaag redelijk brak was.
Ja, dat is inderdaad redelijk slecht. Ik heb Netflix, wil ik een aflevering van een serie kijken, is de kwaliteit zwaar beneden peil. Ik trek dat soort dingen slecht. Heb het dan in ieder geval beter voor elkaar dan de illegale oplossingen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch waardeloos? Vooruitgang m'n reet. Je moet er meer voor betalen en technisch zuigt het zwaar apenballen.
(this is the booze talkin' now)
Hoho, ik ben opgegroeid vlakbij Prikkedam.quote:
Je had destijds ook meer races op stratencircuits. Ik woonde vlakbij de Weperpolder waar toen ik kind was ook door die mensen die je noemt races werd gereden. Onvoorstelbaar hard op lange rechte stukken, levensgevaarliijk.quote:Op zondag 28 april 2019 02:50 schreef sig000 het volgende:
Boetje van Dulmen uit Ammerzoden, Wil Hartog de grasmaaier uit Abbekerk en Jumping Jack Middelburg, kende ze alle 3.
Dat ik er extra voor moet betalen kan ik mee leven maar dat moet dan wel kloppen.quote:Op zondag 28 april 2019 02:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad redelijk slecht. Ik heb Netflix, wil ik een aflevering van een serie kijken, is de kwaliteit zwaar beneden peil. Ik trek dat soort dingen slecht. Heb het dan in ieder geval beter voor elkaar dan de illegale oplossingen.
Alleen de TT Isle of Man is nog overgebleven uit dat maffe tijdperk.quote:Op zondag 28 april 2019 02:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had destijds ook meer races op stratencircuits. Ik woonde vlakbij de Weperpolder waar toen ik kind was ook door die mensen die je noemt races werd gereden. Onvoorstelbaar hard op lange rechte stukken, levensgevaarliijk.
Twee doden per jaar is daar een meevaller.quote:Op zondag 28 april 2019 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen de TT Isle of Man is nog overgebleven uit dat maffe tijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |