Ik hoor veel -in your face- en -shape shifting-quote:Op zondag 28 april 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze is zo lekker.
"George said "pee on this, send it back and I'll pee on it some more." Mooie manier van samenwerking
Phew..quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel iets van 4 LP's van de Beatles en Simon & Garfunkel.
wen heeft geen zin.De meesten gaan weer scheiden.quote:
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.quote:
Dat wel, maar ik tik over twee maanden de 42 aan.quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
wen heeft geen zin.De meesten gaan weer scheiden.
Wedden dat ik je wakker hou?quote:Op zondag 28 april 2019 01:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, mijn laatstevoor ik ga slapen.
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen wasquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.
Vroeger of Later van Robert Long zal ze dan ook wel hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel iets van 4 LP's van de Beatles en Simon & Garfunkel.
Bizar stukje televee was dat.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen was
Kan ze waarschijnlijk ook prima.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Amalia espanyol aan het lullen was
Ik weet vrij zeker dat m'n moeder een hekel heeft aan Robert Long.quote:Op zondag 28 april 2019 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger of Later van Robert Long zal ze dan ook wel hebben.
Top, al luister ik soms naar de volgende YT en gaat het ineens over een oude landing en ik post dat weerquote:Op zondag 28 april 2019 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens wat posten.
Mijn ouders ook, maar die elpee hadden ze toch. Misschien heeft je moeder 'm later weggegooid toen bleek dat ie er zo één was.quote:Op zondag 28 april 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat m'n moeder een hekel heeft aan Robert Long.Ik kan dat meestal goed voorspellen.
Ik lul gewoon Castellano met haar dus dat begrijpt die gast nietquote:Op zondag 28 april 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De koningshuisdeskundige van 1Vandaag was niet erg gecharmeerd van Maxima. Ze vond dat ze nog steeds slecht Nederlands sprak. Ze was wel te spreken over Amalia, die sprak een stuk beter Nederlands. De presentator vond het allemaal best, hij dacht waarschijnlijk terug aan de tijd dat hij een echte journalist was.
Yo quiro foljar esta noche of zo.quote:Op zondag 28 april 2019 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lul gewoon Castellano met haar dus dat begrijpt die gast niet
quote:Op zondag 28 april 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Top, al luister ik soms naar de volgende YT en gaat het ineens over een oude landing en ik post dat weer![]()
Mijn moeder heeft soms een onredelijk hekel aan mensen op TV. De zanger van BLØF vindt ze vreselijk bijvoorbeeld. Wat er mis is met die man, kan ze niet uitleggen. Vroeger kon ze Ferry Mingelen niet uitstaan.quote:Op zondag 28 april 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, maar die elpee hadden ze toch. Misschien heeft je moeder 'm later weggegooid toen bleek dat ie er zo één was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |