Je buurvrouw zal dat wel gehoord hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zing altijd De soldaat tijdens het stofzuigen, god mag weten waarom
Die moet nog uitkomen, Simon en ik werken samen aan een liedje over het leed dat mierenbestrijding heetquote:
Die draait Dino Martinquote:Op zondag 28 april 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je buurvrouw zal dat wel gehoord hebben.
quote:Op zondag 28 april 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zou Tilly er een plezier in hebben om alle longsleeves van Simon op te vouwen en op te bergen
quote:Op zondag 28 april 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die moet nog uitkomen, Simon en ik werken samen aan een liedje over het leed dat mierenbestrijding heet
Nick is die lange met dat lange hoofd en Simon is die minder lange met minder lang hoofd maar wel langer haarquote:
Moet van Siemquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die strijkt ook ondergoed denk ik
Aan tijgerprintstrings valt niet heel veel te strijken, maar inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik deed het geluid bij Bertusquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muziekfeest op het Plein nog niet bij jullie geweest?
Was dat echt?? Zag het op insta in een flits maar dacht is vast nepquote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand Rapper Sjors gezien?die wenste heel Hoogeveen de kanker
Deed ik ook toen ik op mezelf ging wonen. Zeker twee weken volgehouden.quote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Die heb ik gezien.quote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand Rapper Sjors gezien?die wenste heel Hoogeveen de kanker
Godsamme zit dat beest er nou nogquote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik moet nog achter die muis aan, mijn vrouw had geen zin.
Dat is kloten, moet je om de tijgers heen strijken,quote:Op zondag 28 april 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan tijgerprintstrings valt niet heel veel te strijken, maar inderdaad.
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienquote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was dat echt?? Zag het op insta in een flits maar dacht is vast nep
er is geen plein hieroquote:Op zondag 28 april 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muziekfeest op het Plein nog niet bij jullie geweest?
Er lag vanavond een kat te snuffelen.quote:
Gezelliequote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienen in de auto ging die even ''de groeten'' aan Hoogeveen doen
quote:Op zondag 28 april 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was echt hij had gevochten na bier gooienen in de auto ging die even ''de groeten'' aan Hoogeveen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |