Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik had bij de eerste tak al een stuk vel, tussen het handvat van de snoeischaar zitten
Hey L2Bquote:
Zit vt2 te kijken. tnxquote:
dat hoor ik donderdagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Tegen mij nog.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.quote:
OK.quote:
Ja hier ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.
Met jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het welquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het klaar was.
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
Je draagt daar zelf aan bijquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).
Ja je bent een lief kindquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel 1 van de normale hier eigenlijk
Dat het geen kanker isquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
En zondag nog jarig ook.quote:
Die gaan we kielhalen.quote:
DGAF!quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BREAKING! Dukes of Hazzard nu ook uitgebracht in Drenthe!!! Hoor er al eentje rondrijden met de General Lee toetert.
Nee eigenlijk niet, ik vond die serie echt geen zak aan.quote:
Ben jij jarig ?quote:
Je hebt ook van die mensen de gewoon ALTIJD toeteren als ze wegrijden. Heel irritant is datquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klootzakken met dat getoeter om niks hier. Als ze dat daadwerkelijk allemaal zouden bekeuren moeten ze een grotere schatkist aan laten rukken.
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.quote:
Je werd gemeld UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardagquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.
Alweer! Misschien alvast voor volgend jaar dan, want ik was 2 weken geleden jarig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je werd gemeld UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardag
Ja Amp las even dat topic terug gok ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer! Misschien alvast voor volgend jaar dan, want ik was 2 weken geleden jarig.
Gelukkig toch iemand die ze mooi vindt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dochter vind mijn schoenen cool
Daisy lijkt anders akelig veul op Deisyy.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik vond die serie echt geen zak aan.
Heb je rood haar zeker, roodharigen worden ook pas heel laat grijs.quote:
Nou ik heb ze op een dating website gezet ik heb al 50 likesquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig toch iemand die ze mooi vindt.
Kastanje Bruin / Roodquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je rood haar zeker, roodharigen worden ook pas heel laat grijs.
Nou ik heb 2 exen die kapster zijn, die zeggen altijd het is gewoon gezond haar alleen zonder pigmentquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik al sinds mijn 25e ongeveer. Het worden er gelukkig maar héél langzaam meer
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb ze op een dating website gezet ik heb al 50 likes
Doen ze hier allemaal zo'n beetje. Of ze elkaar 37 jaar niet gezien hebben en dit de laatste x is. Helaas lopen ze de deur plat bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mensen de gewoon ALTIJD toeteren als ze wegrijden. Heel irritant is dat
Hahaha!quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb ze op een dating website gezet ik heb al 50 likes
quote:
wattuh?quote:
hij zei mevrouwquote:
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?quote:
Volgens je icoontje wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?
Jawel, op de basisschool. Juffrouw Ank enzoquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?
ow die ja, ik ben een meisje...maar volgens sommige mensen is dat stom om dat te zeggen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt...ik heb skeitquote:
hm misschien ben ik in de war met mejuffrouw, dat stond vroeger altijd als aanhef in mijn post (heuuuul vroeger)quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Jawel, op de basisschool. Juffrouw Ank enzo
ik vind dat gender-gedoe zo over the top, ze willen het paspoort toch ook genderneutraal maken, hoedan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:53 schreef cafca het volgende:
Of moeten we tegenwoordig zeggen: "Een persoon met een vtouwelijke geboorte-achtergrond", om genderobjectief te blijven?
Eens. Bespottelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind dat gender-gedoe zo over the top, ze willen het paspoort toch ook genderneutraal maken, hoedan?
Wie? Jij?quote:
Ik juist niet.quote:
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare luiquote:
Ja. Je mag van mij zijn wat je wil, maar dan hoef je je toch niet laten leiden door wat er toevallig op dat papiertje staat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare lui
Dat krijg je in gebieden waar je alles binnen handbereik hebt, geld in overvloed, geen oorlog en zo. Waar moet je dan over zaniken. Sylvana's zijn het, állemaal!quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare lui
Ik waag me dit weekend of sowieso morgen niet buitenshuis, moet niets van die mensenmassa's hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik juist niet.![]()
" Morgenochtend trekt er een regenzone
van west naar oost over het land.In de
middag vallen er een paar buien.Het
wordt 12 of 13 graden en het waait
stevig,met name in de kustgebieden. "
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat krijg je in gebieden waar je alles binnen handbereik hebt, geld in overvloed, geen oorlog en zo. Waar moet je dan over zaniken. Sylvana's zijn het, állemaal!
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik waag me dit weekend of sowieso morgen niet buitenshuis, moet niets van die mensenmassa's hebben
dierenprints sowieso...die bloemen heb ik eigenlijk nog niet gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:00 schreef Lyza666 het volgende:
De mode van nu is echt ruk met al die bloemen- en dierenprints
Lekker je keukenbudget aan het vershoppen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:00 schreef Lyza666 het volgende:
Zijn de panter/tijgerprint obesitasleggings ook weer in?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:00 schreef Lyza666 het volgende:
Bloemetjeskeuken met dierenprints?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker je keukenbudget aan het vershoppen?
Met of zonder keuken, kleding is altijd nodigquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker je keukenbudget aan het vershoppen?
Dierenprints zeker zo te zien, obesitasleggings weet ik niks van en dat hou ik graag zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de panter/tijgerprint obesitasleggings ook weer in?
Obesitas of niet, ik vind leggings bij niemand mooi.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de panter/tijgerprint obesitasleggings ook weer in?
Kan best fraai staan bij een hoop vrouwen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Obesitas of niet, ik vind leggings bij niemand mooi.
Daar gaat mijn eetlust. Had je niet even kunnen wachten?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n vrouwtje van 1 mtr 57, met sjekkie in mondhoek en plusminus 97 kilo aan overgewicht in een legging geperst zien. Dat die vetrollen zo prachtig tot volle wasdom komen.
Maar bij de meeste vrouwen die leggings dragen juist weer nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan best fraai staan bij een hoop vrouwen.
Korte vrouwen discriminatie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn eetlust. Had je niet even kunnen wachten?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar bij de meeste vrouwen die leggings dragen juist weer niet
Ik vind het bij iedereen afschuwelijk. Ok, bij jonge meisjes van een jaar of 10 staat het nog grappig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar bij de meeste vrouwen die leggings dragen juist weer niet
Snap ik ook niet maar ook wel weer respect voor want blijkbaar geen schaamte voor hun lichaam.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Korte vrouwen discriminatie.![]()
Ik snap het gewoon niet. Als je echt zo moddervet bent, ga je dat toch niet accentueren?
Ja, gewoon overal schijt aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snap ik ook niet maar ook wel weer respect voor want blijkbaar geen schaamte voor hun lichaam.
Sja. Of het is omdat het misschien gemakkelijk zit en er geen grotere maten te koop zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snap ik ook niet maar ook wel weer respect voor want blijkbaar geen schaamte voor hun lichaam.
Geen grotere maten, je hebt het dan over heel erg obesitas.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja. Of het is omdat het misschien gemakkelijk zit en er geen grotere maten te koop zijn.
Het is inderdaad wel vaak inclusief halve liter bier, 67 tatoeages en bouvier wat dat draagt.quote:
Ik hou er ook niet van. Iedereen moet maar dragen wat 'ie mooi vindt verder.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vind het bij iedereen afschuwelijk. Ok, bij jonge meisjes van een jaar of 10 staat het nog grappig.
Ja, woon in Drenthe.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geen grotere maten, je hebt het dan over heel erg obesitas.
Ik lees tokkies ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel vaak inclusief halve liter bier, 67 tatoeages en bouvier wat dat draagt.
Wel aerodynamischquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
Maar ja, ik mag daar natuurlijk niks over zeggen als wielrenner zijnde...
[ afbeelding ]
Van de gammaquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. En sinds woensdag weer 32 gram lichter!
Ja, in bepaalde delen van Stadskanaal en Musselkanaal weet je niet wat je ziet. Hele buurten vol.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:17 schreef cafca het volgende:
Maar ja, ik mag daar natuurlijk niks over zeggen als wielrenner zijnde...
[ afbeelding ]
Ben daar al jaren niet meer geweest, alleen met voetbal denk ik ...quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, in bepaalde delen van Stadskanaal en Musselkanaal weet je niet wat je ziet. Hele buurten vol.
Ja ik ken het daar. Bijna iedereen te dik, ook de kinderen. Raar eigenlijk dat er meer obesitas is in de dorpen dan in de steden. Of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, in bepaalde delen van Stadskanaal en Musselkanaal weet je niet wat je ziet. Hele buurten vol.
Nee, daar kon je wel eens gelijk in hebben. Emmen zie het niet zo gek veel, nu je er over begint.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik ken het daar. Bijna iedereen te dik, ook de kinderen. Raar eigenlijk dat er meer obesitas is in de dorpen dan in de steden. Of lijkt dat maar zo?
De natuur is prachtig, maar voor de rest is het niet veel hier. Ja, het wás rustig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben daar al jaren niet meer geweest, alleen met voetbal denk ik ...
Tot later, heb mezelf verwend met een heerlijke kapsalon donerquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:30 schreef Marsani het volgende:
Krijg zin in patat nu. Even naar de snackbar. Tot later.
Hoi Mrs.quote:
Ben lekker aan t uitbuiken. Morgen niets speciaals hier.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
How are you? Ook al zin in morgen Koningsdag
Ok jouw omgving ken ik niet echt , maar de Groningse Veenkloten vond ik niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De natuur is prachtig, maar voor de rest is het niet veel hier. Ja, het wás rustig.
Ah ok, ik ook niet weer is volgens mij ook niet echt geweldig morgen..quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ben lekker aan t uitbuiken. Morgen niets speciaals hier.
Drenthe is wel weer mooi qua natuurquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok jouw omgving ken ik niet echt , maar de Groningse Veenkloten vond ik niet heel bijzonder
Vandaag was lekker in de zon, weekend wordt minder. Dagen genoeg te komen deze zomer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ik ook niet weer is volgens mij ook niet echt geweldig morgen..
Ja stukken bosrijker meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Drenthe is wel weer mooi qua natuur
Hittegolf las ik vannachtquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vandaag was lekker in de zon, weekend wordt minder. Dagen genoeg te komen deze zomer.
Ja beetje regen gehad vanmorgen, te warm hoeft voor mij ook nog niet, en regen hebben wij eigenlijk wel nodigquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vandaag was lekker in de zon, weekend wordt minder. Dagen genoeg te komen deze zomer.
Ik vind het allemaal prima.quote:
Datquote:
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:30 schreef Marsani het volgende:
Krijg zin in patat nu. Even naar de snackbar. Tot later.
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tot later, heb mezelf verwend met een heerlijke kapsalon doner
quote:
Ik heb genotenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!
[..]
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?
[..]
Ja dat. Er is erg veel bos te vinden hier. Geweldige wandel en fietsroutes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stukken bosrijker meen ik me te herinneren
Hi L2quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!
[..]
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?
[..]
Daar gaat het om. Zou wel weer eens een dubbele patat pindasaus weg willen schoffelen, maar of ik het nog op kan is een 2e.quote:
een grote kapsalonquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Zou wel weer eens een dubbele patat pindasaus weg willen schoffelen, maar of ik het nog op kan is een 2e.
Ik ben hier gelukkig ook in 5 minuten buiten de stad in de natuurquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat. Er is erg veel bos te vinden hier. Geweldige wandel en fietsroutes.
Dat denk ik ook. En natte koek happen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat we morgen toiletpot werpen in de regen krijgen.
Mooi daar ook. Jammer van de bomen en de speeldinges. Ze kunnen toch op zolder spelen. Lekker binnen, weg uit die natuur.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Was vorig weekend bij Boomkroon pad geweest,hadden ze heel veel bomen weg gehaald.. En ook wat nieuwe speel toestellen geplaatst voor kinderen..
Wat dat betreft woon je er uniek.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hier gelukkig ook in 5 minuten buiten de stad in de natuur
Apeldoorn is de gelukkige?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En natte koek happen.
Gewoon een paar kreketjes aan de buitenkant ertegen plakkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de aanschaf van een airfryer tot ze in panterprint komen.
Handgemakte printquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gewoon een paar kreketjes aan de buitenkant ertegen plakken
Even met een brandertje vast branden. Top idee. Amazingquote:
Oh je kent het daar?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon je er uniek.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even met een brandertje vast branden. Top idee. Amazing
Nee, maar zo woonde ik ooit in Baarn. Was ook een paar minuten bij het bos vandaan. Volgens mij wees Muis vanaf haar balkon eens aan waar jij ongeveer woonde.quote:
Ramen dicht danquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]ik zag vandaag zo’n man langs de weg onkruid wegbranden met zo’n ding, wat een lucht komt daar vanaf zeg
Dat stinkt behoorlijk, rijd hier ook eens in de zoveel tijd ook een langsquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]ik zag vandaag zo’n man langs de weg onkruid wegbranden met zo’n ding, wat een lucht komt daar vanaf zeg
Niet van alle mannen hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
Skerp weer.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel vaak inclusief halve liter bier, 67 tatoeages en bouvier wat dat draagt.
Ik reed er langs op de scoot maar moest wachten bij een stoplicht, kon lekker lang genieten van die meurluchtquote:
Ik wacht met kopen tot mijn keuken groter groeitquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de aanschaf van een airfryer tot ze in panterprint komen.
heurlijk ongewassen mannenlucht in de lift 's ochtends als je geen kant op kanquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee sommige ruiken naar bloemetjes en dierenprints
Je kan ‘m ook in je slaapkamer zetten, past mooi bij je tijgerdekbedquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wacht met kopen tot mijn keuken groter groeit
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee sommige ruiken naar bloemetjes en dierenprints
Vanaf haar huis richting Madquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar zo woonde ik ooit in Baarn. Was ook een paar minuten bij het bos vandaan. Volgens mij wees Muis vanaf haar balkon eens aan waar jij ongeveer woonde.Kan zijn dat ik er geweest ben zonder dat ik het wist.
Ohhh hou op, die figuren gaan altijd precies voor me zitten in de busquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
heurlijk ongewassen mannenlucht in de lift 's ochtends als je geen kant op kan
Mooi bos- en duingebied.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar zo woonde ik ooit in Baarn. Was ook een paar minuten bij het bos vandaan. Volgens mij wees Muis vanaf haar balkon eens aan waar jij ongeveer woonde.Kan zijn dat ik er geweest ben zonder dat ik het wist.
en dan zit je tegen zo'n groezelig vettig nekje met hier en daar een roosschilfertje aan te kijken ook zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhh hou op, die figuren gaan altijd precies voor me zitten in de bus
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan zit je tegen zo'n groezelig vettig nekje met hier en daar een roosschilfertje aan te kijken ook zeker?
Hebben ze daar dierenprints?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus dat staan die vrouwen massaal op te sniften bij de Action.
ze bestaan potje...echtquote:
Uuhhglhgglgllll met zo’n sjekwalmquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan zit je tegen zo'n groezelig vettig nekje met hier en daar een roosschilfertje aan te kijken ook zeker?
Ik zit zelden in OV gelukkig.quote:
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vrouwen hier kunnen zó goor posten.
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!
Ah dat zet ik even op m’n todolistquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hádden ze wel. Van die grote laptopstickers.
!!! Hoe is het trouwens met de muis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnen
Aangestoken ooit door ene Tante T.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aangestoken ooit door ene Tante T.
Niets meer van gezien. Slome luie katten.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnen
Nicequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Was vorig weekend bij Boomkroon pad geweest,hadden ze heel veel bomen weg gehaald.. En ook wat nieuwe speel toestellen geplaatst voor kinderen..
quote:
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niets meer van gezien. Slome luie katten.
Nou vind het niet erg dat ze zoiets plaatsen, moet voor kinderen ook leuk zijn daarquote:
Onder de vriezer of de koelkast, denk ik.Morgen even kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohmaar ook niet doodvermoord dus hij kan nog ergens zitten
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwamquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
Juliana denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was in Baarn in het bos, achter het hek van Bea.
Zitten ze daar met hun smart phonequote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het niet erg dat ze zoiets plaatsen, moet voor kinderen ook leuk zijn daarStuk bos wat ze weg hadden gehaald, daar stond nog niks..
Dubbel branden krijgt weer een extra dimensiequote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwam
Nou die kinderen hebben nog geen smartphonequote:
Ik app op de step, zou een mooie slogan zijn.quote:
Idd, even op de smartfoon opzoeken waar een plank aan 2 touwtjes voor dient.quote:
Gelukkig ruik je het andere branden nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dubbel branden krijgt weer een extra dimensie
Ik heb er geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou die kinderen hebben nog geen smartphonePapa en Mama kunnen dan wel op hun smartphone rustig op een bankje of picknick tafel
Zo onverschillig over een muisquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Onder de vriezer of de koelkast, denk ik.Morgen even kijken.
Ruik je normaal gesproken niks in een crematorium? Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwam
Nee, daar ruik je niks van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ruik je normaal gesproken niks in een crematorium? Nog nooit geweest
quote:
Oh, dat zou zomaar kunnen dan. Was ook altijd aan het fietsen en wandelen. Liefst buiten de paden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juliana denk ik.Ik was vaak in de Soesterduinen en Baarnsebos te vinden dus misschien heb ik je wel eens ontmoet.
Ik ga alleen niet met die kasten kantelen, dan loopt die muis zo weer onder die andere.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik app op de step, zou een mooie slogan zijn.
ja dat heeft geen nutquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet met die kasten kantelen, dan loopt die muis zo weer onder die andere.
Geeft niet hoor foutjequote:
Zag ik, daarom mijn quote nu ook weg.quote:
Ja cos mijn favoquote:
Bea woonde in Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche dat is weer iets verder weg maar kan ook. Iig hetzelfde bos.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat zou zomaar kunnen dan. Was ook altijd aan het fietsen en wandelen. Liefst buiten de paden.
Of helemaal niet meer, die kans is er ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , ach .. gebeurd iedereen wel eens.. zie je daar ook wel weer
Oh zitten ze weer te zeiken ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of helemaal niet meer, die kans is er ook
Soms wel beter idd, lezen wat je wilt lezen verder niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zitten ze weer te zeiken ?
Ik lees daar soms gewoon over heen
Ik ben daar nooit echt persoonlijk...quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel beter idd, lezen wat je wilt lezen verder niks
Ik wel omdat die wijven het verdienenquote:
Lage Vuursche is ook erg fraai, maar druk, drúk. Allemaal door die pannenkoeken zooi.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bea woonde in Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche dat is weer iets verder weg maar kan ook. Iig hetzelfde bos.
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lage Vuursche is ook erg fraai, maar druk, drúk. Allemaal door die pannenkoeken zooi.
Precies, dan kan je over de hoofden lopen. Was er een aantal jaren niet geweest en de laatste keer was echt schrikken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.
quote:
Heb jij ook kippies?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kippie niet, die legt maar door.
Dat is overal waar het een beetje mooi is. Hier ook in de bossen. Prachtig, maar op zondagmiddag moet je er wegblijven, zeker in de buurt van de horeca en op de uitgezette wandelroutes....quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.
Nederland is zo mooi, al veel van gezien, overal wat anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is overal waar het een beetje mooi is. Hier ook in de bossen. Prachtig, maar op zondagmiddag moet je er wegblijven, zeker in de buurt van de horeca en op de uitgezette wandelroutes....
Bos, hei, duinen, veel water. Best een fraai plaatje. Jammer dat het zo druk is geworden. Hoewel je hier nog kan wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de routes maar kent.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nederland is zo mooi, al veel van gezien, overal wat anders.
Nee, wel gehad. Ging jaren goed, tot de buurman vogels nam. Toen kwamen er muizen, nou dan weet je het wel.quote:
Toe maar dierenbeul...quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was een mooi hok, grote ren er aan vast. Drie kippies die regelmatig eieren legden, want lamp op tijdschakelaar. Dan denken die sukkols dat het al licht is 's winters.
inderdaad. 's-morgens vroeg, of 's-avonds, en buiten de uitgezetten wandelroutes blijven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bos, hei, duinen, veel water. Best een fraai plaatje. Jammer dat het zo druk is geworden. Hoewel je hier nog kan wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de routes maar kent.
Ben jij ook de bedenker van kip zonder kop?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet te oud laten worden ook, anders zijn ze alleen nog goed als soepkippen.
Lekker hoor een ei hoort erbij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, wel gehad. Ging jaren goed, tot de buurman vogels nam. Toen kwamen er muizen, nou dan weet je het wel.
het lukt mij hier nog steedsquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies, dan kan je over de hoofden lopen. Was er een aantal jaren niet geweest en de laatste keer was echt schrikken.
Het kippenvoer eten ze op.quote:
Nouquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Die homecoming van Beyons is wel genieten
Waar was ze dan ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Die homecoming van Beyons is wel genieten
Jullie zijn open ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
seizoenen bestaan hier niet meer, elk weekend feest
375quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost die bank nou voor een weekendje?
Voor Duitsers wat meer, dat was in mijn jeugd zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost die bank nou voor een weekendje?
Wanne kuteiland. Zonde.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
seizoenen bestaan hier niet meer, elk weekend feest
Heb je dan de hele bank of maar één plek?quote:
p.p.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dan de hele bank of maar één plek?
Moet je wachten voor het toilet tot Aap en Sas klaar zijn ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dan de hele bank of maar één plek?
Moet ik voor mijn parkiet ook betalen?quote:
die komt de douane niet doorquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik voor mijn parkiet ook betalen?
ik zag iets op netflix voorbijkomen...of is dat van koosjella?quote:
Ik zeik wel tegen een boom in de tuin.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wachten voor het toilet tot Aap en Sas klaar zijn ..
Maar zeecontainers wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |