Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik had bij de eerste tak al een stuk vel, tussen het handvat van de snoeischaar zitten
Hey L2Bquote:
Zit vt2 te kijken. tnxquote:
dat hoor ik donderdagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Tegen mij nog.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.quote:
OK.quote:
Ja hier ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.
Met jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het welquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het klaar was.
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
Je draagt daar zelf aan bijquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).
Ja je bent een lief kindquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel 1 van de normale hier eigenlijk
Dat het geen kanker isquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
En zondag nog jarig ook.quote:
Die gaan we kielhalen.quote:
DGAF!quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
BREAKING! Dukes of Hazzard nu ook uitgebracht in Drenthe!!! Hoor er al eentje rondrijden met de General Lee toetert.
Nee eigenlijk niet, ik vond die serie echt geen zak aan.quote:
Ben jij jarig ?quote:
Je hebt ook van die mensen de gewoon ALTIJD toeteren als ze wegrijden. Heel irritant is datquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klootzakken met dat getoeter om niks hier. Als ze dat daadwerkelijk allemaal zouden bekeuren moeten ze een grotere schatkist aan laten rukken.
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.quote:
Je werd gemeld UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardagquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, anders zou ik wel heel snel oud worden.
Alweer! Misschien alvast voor volgend jaar dan, want ik was 2 weken geleden jarig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je werd gemeld UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardag
Ja Amp las even dat topic terug gok ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer! Misschien alvast voor volgend jaar dan, want ik was 2 weken geleden jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |