Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik had bij de eerste tak al een stuk vel, tussen het handvat van de snoeischaar zitten
Hey L2Bquote:
Zit vt2 te kijken. tnxquote:
dat hoor ik donderdagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Tegen mij nog.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Oh ik vroeg me al af wat NTOA betekende. Volgens mij heeft niemand dat hier. Sommige zijn wat traag. Hoe is het verder Sacha? Hoef je nergens voor behandeld worden?
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.quote:
OK.quote:
Ja hier ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is net of ik met 80 km p/u van een scooter ben gelazerd als ik klaar ben met snoeien in de tuin van mijn ouders. Altijd een tak of wat dwars door je broek heen, zo je poot in en armen onder de krassen, terwijl ik heul niet lomp doe nie.
Met jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, nooit sex in de auto dus voor jou. Meer bij achter het station voor jou.
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het welquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het klaar was.
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
Je draagt daar zelf aan bijquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je er mooi op tijd bij (als het zo is).
Ja je bent een lief kindquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel 1 van de normale hier eigenlijk
Dat het geen kanker isquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:51 schreef sacha het volgende:
[..]
het is geen kanker maar zou een voorstadia kunnen zijn, ik hoor het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |