wattuh?quote:
hij zei mevrouwquote:
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?quote:
Volgens je icoontje wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?
Jawel, op de basisschool. Juffrouw Ank enzoquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat bestaat tegenwoordig toch niet meer?
ow die ja, ik ben een meisje...maar volgens sommige mensen is dat stom om dat te zeggen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt...ik heb skeitquote:
hm misschien ben ik in de war met mejuffrouw, dat stond vroeger altijd als aanhef in mijn post (heuuuul vroeger)quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Jawel, op de basisschool. Juffrouw Ank enzo
ik vind dat gender-gedoe zo over the top, ze willen het paspoort toch ook genderneutraal maken, hoedan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:53 schreef cafca het volgende:
Of moeten we tegenwoordig zeggen: "Een persoon met een vtouwelijke geboorte-achtergrond", om genderobjectief te blijven?
Eens. Bespottelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind dat gender-gedoe zo over the top, ze willen het paspoort toch ook genderneutraal maken, hoedan?
Wie? Jij?quote:
Ik juist niet.quote:
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare luiquote:
Ja. Je mag van mij zijn wat je wil, maar dan hoef je je toch niet laten leiden door wat er toevallig op dat papiertje staat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare lui
Dat krijg je in gebieden waar je alles binnen handbereik hebt, geld in overvloed, geen oorlog en zo. Waar moet je dan over zaniken. Sylvana's zijn het, įllemaal!quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je gaat van uitzondering de regel maken...rare lui
Ik waag me dit weekend of sowieso morgen niet buitenshuis, moet niets van die mensenmassa's hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik juist niet.![]()
" Morgenochtend trekt er een regenzone
van west naar oost over het land.In de
middag vallen er een paar buien.Het
wordt 12 of 13 graden en het waait
stevig,met name in de kustgebieden. "
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat krijg je in gebieden waar je alles binnen handbereik hebt, geld in overvloed, geen oorlog en zo. Waar moet je dan over zaniken. Sylvana's zijn het, įllemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |