Ik vind het allemaal prima.quote:
Datquote:
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:30 schreef Marsani het volgende:
Krijg zin in patat nu. Even naar de snackbar. Tot later.
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tot later, heb mezelf verwend met een heerlijke kapsalon doner
quote:
Ik heb genotenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!
[..]
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?
[..]
Ja dat. Er is erg veel bos te vinden hier. Geweldige wandel en fietsroutes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stukken bosrijker meen ik me te herinneren
Hi L2quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen maar eens doen. Te lang geleden alweer. Later!
[..]
Kleffe bende alles bij elkaar, toch?
[..]
Daar gaat het om. Zou wel weer eens een dubbele patat pindasaus weg willen schoffelen, maar of ik het nog op kan is een 2e.quote:
een grote kapsalonquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Zou wel weer eens een dubbele patat pindasaus weg willen schoffelen, maar of ik het nog op kan is een 2e.
Ik ben hier gelukkig ook in 5 minuten buiten de stad in de natuurquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat. Er is erg veel bos te vinden hier. Geweldige wandel en fietsroutes.
Dat denk ik ook. En natte koek happen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat we morgen toiletpot werpen in de regen krijgen.
Mooi daar ook. Jammer van de bomen en de speeldinges. Ze kunnen toch op zolder spelen. Lekker binnen, weg uit die natuur.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Was vorig weekend bij Boomkroon pad geweest,hadden ze heel veel bomen weg gehaald.. En ook wat nieuwe speel toestellen geplaatst voor kinderen..
Wat dat betreft woon je er uniek.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hier gelukkig ook in 5 minuten buiten de stad in de natuur
Apeldoorn is de gelukkige?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En natte koek happen.
Gewoon een paar kreketjes aan de buitenkant ertegen plakkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de aanschaf van een airfryer tot ze in panterprint komen.
Handgemakte printquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gewoon een paar kreketjes aan de buitenkant ertegen plakken
Even met een brandertje vast branden. Top idee. Amazingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |