Ik wel omdat die wijven het verdienenquote:
Lage Vuursche is ook erg fraai, maar druk, drúk. Allemaal door die pannenkoeken zooi.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bea woonde in Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche dat is weer iets verder weg maar kan ook. Iig hetzelfde bos.
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lage Vuursche is ook erg fraai, maar druk, drúk. Allemaal door die pannenkoeken zooi.
Precies, dan kan je over de hoofden lopen. Was er een aantal jaren niet geweest en de laatste keer was echt schrikken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.
quote:
Heb jij ook kippies?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kippie niet, die legt maar door.
Dat is overal waar het een beetje mooi is. Hier ook in de bossen. Prachtig, maar op zondagmiddag moet je er wegblijven, zeker in de buurt van de horeca en op de uitgezette wandelroutes....quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het een beetje lekker weer is dan kan je daar beter uit de buurt blijven.
Nederland is zo mooi, al veel van gezien, overal wat anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is overal waar het een beetje mooi is. Hier ook in de bossen. Prachtig, maar op zondagmiddag moet je er wegblijven, zeker in de buurt van de horeca en op de uitgezette wandelroutes....
Bos, hei, duinen, veel water. Best een fraai plaatje. Jammer dat het zo druk is geworden. Hoewel je hier nog kan wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de routes maar kent.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nederland is zo mooi, al veel van gezien, overal wat anders.
Nee, wel gehad. Ging jaren goed, tot de buurman vogels nam. Toen kwamen er muizen, nou dan weet je het wel.quote:
Toe maar dierenbeul...quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was een mooi hok, grote ren er aan vast. Drie kippies die regelmatig eieren legden, want lamp op tijdschakelaar. Dan denken die sukkols dat het al licht is 's winters.
inderdaad. 's-morgens vroeg, of 's-avonds, en buiten de uitgezetten wandelroutes blijven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bos, hei, duinen, veel water. Best een fraai plaatje. Jammer dat het zo druk is geworden. Hoewel je hier nog kan wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de routes maar kent.
Ben jij ook de bedenker van kip zonder kop?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Niet te oud laten worden ook, anders zijn ze alleen nog goed als soepkippen.
Lekker hoor een ei hoort erbij.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, wel gehad. Ging jaren goed, tot de buurman vogels nam. Toen kwamen er muizen, nou dan weet je het wel.
het lukt mij hier nog steedsquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies, dan kan je over de hoofden lopen. Was er een aantal jaren niet geweest en de laatste keer was echt schrikken.
Het kippenvoer eten ze op.quote:
Nouquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Die homecoming van Beyons is wel genieten
Waar was ze dan ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
Die homecoming van Beyons is wel genieten
Jullie zijn open ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
seizoenen bestaan hier niet meer, elk weekend feest
375quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost die bank nou voor een weekendje?
Voor Duitsers wat meer, dat was in mijn jeugd zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kost die bank nou voor een weekendje?
Wanne kuteiland. Zonde.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
seizoenen bestaan hier niet meer, elk weekend feest
Heb je dan de hele bank of maar één plek?quote:
p.p.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dan de hele bank of maar één plek?
Moet je wachten voor het toilet tot Aap en Sas klaar zijn ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dan de hele bank of maar één plek?
Moet ik voor mijn parkiet ook betalen?quote:
die komt de douane niet doorquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik voor mijn parkiet ook betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |