Hebben ze daar dierenprints?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus dat staan die vrouwen massaal op te sniften bij de Action.
ze bestaan potje...echtquote:
Uuhhglhgglgllll met zo’n sjekwalmquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan zit je tegen zo'n groezelig vettig nekje met hier en daar een roosschilfertje aan te kijken ook zeker?
Ik zit zelden in OV gelukkig.quote:
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vrouwen hier kunnen zó goor posten.
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!
Ah dat zet ik even op m’n todolistquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hádden ze wel. Van die grote laptopstickers.
!!! Hoe is het trouwens met de muis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnen
Aangestoken ooit door ene Tante T.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij begon met je vetrollen in leggings geperst!
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aangestoken ooit door ene Tante T.
Niets meer van gezien. Slome luie katten.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over mijn Tarzanpakje beginnen
Nicequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Was vorig weekend bij Boomkroon pad geweest,hadden ze heel veel bomen weg gehaald.. En ook wat nieuwe speel toestellen geplaatst voor kinderen..
quote:
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niets meer van gezien. Slome luie katten.
Nou vind het niet erg dat ze zoiets plaatsen, moet voor kinderen ook leuk zijn daarquote:
Onder de vriezer of de koelkast, denk ik.Morgen even kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohmaar ook niet doodvermoord dus hij kan nog ergens zitten
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwamquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]ik zag vandaag zo’n man langs de weg onkruid wegbranden met zo’n ding, wat een lucht komt daar vanaf zeg
Juliana denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was in Baarn in het bos, achter het hek van Bea.
Zitten ze daar met hun smart phonequote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou vind het niet erg dat ze zoiets plaatsen, moet voor kinderen ook leuk zijn daarStuk bos wat ze weg hadden gehaald, daar stond nog niks..
Dubbel branden krijgt weer een extra dimensiequote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwam
Nou die kinderen hebben nog geen smartphonequote:
Ik app op de step, zou een mooie slogan zijn.quote:
Idd, even op de smartfoon opzoeken waar een plank aan 2 touwtjes voor dient.quote:
Gelukkig ruik je het andere branden nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dubbel branden krijgt weer een extra dimensie
Ik heb er geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou die kinderen hebben nog geen smartphonePapa en Mama kunnen dan wel op hun smartphone rustig op een bankje of picknick tafel
Zo onverschillig over een muisquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Onder de vriezer of de koelkast, denk ik.Morgen even kijken.
Ruik je normaal gesproken niks in een crematorium? Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik was laatst in een crematorium en buiten was ook zo'n menneke bezig met zo'n ding. Het personeel waarschuwde wel even voor de brandlucht en waar 't vandaan kwam
Nee, daar ruik je niks van.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ruik je normaal gesproken niks in een crematorium? Nog nooit geweest
quote:
Oh, dat zou zomaar kunnen dan. Was ook altijd aan het fietsen en wandelen. Liefst buiten de paden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juliana denk ik.Ik was vaak in de Soesterduinen en Baarnsebos te vinden dus misschien heb ik je wel eens ontmoet.
Ik ga alleen niet met die kasten kantelen, dan loopt die muis zo weer onder die andere.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik app op de step, zou een mooie slogan zijn.
ja dat heeft geen nutquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet met die kasten kantelen, dan loopt die muis zo weer onder die andere.
Geeft niet hoor foutjequote:
Zag ik, daarom mijn quote nu ook weg.quote:
Ja cos mijn favoquote:
Bea woonde in Kasteel Drakensteyn, Lage Vuursche dat is weer iets verder weg maar kan ook. Iig hetzelfde bos.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat zou zomaar kunnen dan. Was ook altijd aan het fietsen en wandelen. Liefst buiten de paden.
Of helemaal niet meer, die kans is er ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , ach .. gebeurd iedereen wel eens.. zie je daar ook wel weer
Oh zitten ze weer te zeiken ?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of helemaal niet meer, die kans is er ook
Soms wel beter idd, lezen wat je wilt lezen verder niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zitten ze weer te zeiken ?
Ik lees daar soms gewoon over heen
Ik ben daar nooit echt persoonlijk...quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel beter idd, lezen wat je wilt lezen verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |