Daar is die van Jim naar vernoemd. Posy naar About Time. Waarom weet ik dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:26 schreef lunapuella het volgende:
In The Virgin Suicides zat ook al een Lux.
Dat zekerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Prima nachtclub van Mr. Morningstar
We helpen de nieuwen gewoon graagquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het opmerkelijk dat de Lux discussie hier al minstens voor de vierde keer gevoerd wordt
Zó opmerkelijk is die naam toch ook weer niet?
Mogen we meedenken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:16 schreef Stippelrientje het volgende:
Wij zijn de strijd aangegaan van de tweede naam. Namen voor een jongen of een meisje is geloof ik wel gelukt.
Wurm heeft als tweede naam een combinatie letters van onze voornamen en nu willen we dat eigenlijk weer.
Lastig lastig.. tijd om scrabble er maar eens bij te pakken; zegt mijn meneer
Ik ben niet nieuw, maar had deze naam echt nog niet gezien.quote:
Omgquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar had deze naam echt nog niet gezien.
L.ux doet me denken aan luxe. Valt voor mij in de categorie “Diamond” als naam. Ofzo.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, maar had deze naam echt nog niet gezien.
L.ux doet me denken aan luxe. Valt voor mij in de categorie “Diamond” als naam. Ofzo.
Sja. Op de hockeyclub hoor ik ook heel andere namen dan op het schoolpleinquote:Op zondag 23 juni 2019 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter is vandaag naar een kinderfeestje geweest van de dochter van mijn vriendin. Ze wonen in een redelijk welgestelde buurt en dat hoorde ik duidelijk terug in de namen van de kids die er ook waren. Ik sta er niet gek van op te kijken dat hier in Rotterdam Zuid doorgaans wat andere namen worden gegeven, maar zoiets valt dan echt op
Oh wow! En dan hebben er vast ook twee dezelfde beginletter van de achternaam. Dat wordt nummeren...quote:Op zondag 23 juni 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg de klassenindeling van de nieuwe school van Henka binnen.
4 kinderen met haar voornaam in de kleuterklassen. Vier!
En dat op 66 kleuters waarvan er dan gemiddeld zo'n 33 vrouwelijk zouden moeten zijn. Dat is gewoon 12%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |