Precies.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vk is dus niet op vakantie, maar in je maag nu...
Wat gaan we zien?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
In juli gaat DBS weer van start. Mocht gvd tijd worden
Doe ik ook welquote:
Nog vergadering tot half 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik ook wel
[..]
Nog vergadering tot half 6Pas je wel een beetje op, burn-out flips willen we ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het al een beetje te laat voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op, burn-out flips willen we ook niet
Oh, in dat geval: nog beter opletten?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar is het al een beetje te laat voor.
uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: nog beter opletten?
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog vergadering tot half 6Bleh. Kutvergaderingen altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft weinig nut als ik niet in God geloofquote:Op woensdag 24 april 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
Laten we bidden voor het welzijn van Flips.
Kijk daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ik niet in God geloof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt hoor, net ook weer even goed ritje door Amsterdam heen gefietstquote:Op woensdag 24 april 2019 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
uiteraard.
Gelukkig wel nog heerlijk weer
Leuk!quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, IK GA VANAVOND NAAR ENDGAME JONGONS
Wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Nice! Met een leuke dame?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Nee. Een vent.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nice! Met een leuke dame?
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen inventatie ontvangen?
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog iemand vinden om mee te gaan naar Endgame
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog iemand vinden om mee te gaan naar Endgame
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het al mis.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik ook nog heenquote:![]()
Ja maar dat kan jij niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak dezelfde sarcastische reactie als jou
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 24 april 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan jij niet.
Gewoon op zondagen rust nemen, koken voor een man, kinderen opvoeden etcetc..quote:
Ik ga wel even op zoek naar een manquote:Op woensdag 24 april 2019 15:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon op zondagen rust nemen, koken voor een man, kinderen opvoeden etcetc..
Dan komt alles wel goed.
op koningsdag?????quote:Op woensdag 24 april 2019 15:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee? Ik ga wel in Zwolle.
Iemand die een beetje voor jou kan zorgenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel even op zoek naar een man
[..]
op koningsdag?????
Ahhh ik ga later op de avond miss naar jacks music bar, komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja![]()
Om 18:00
Wel heel gezellig in Zwolle hoor.
Wat maakt jou dat nou weer uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag valt kut dit jaar.
Altijd latertjes daar ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Oei, spannend. Denk dat ik daar dan al wel weer weg ben.
Echt hèquote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag valt kut dit jaar.
Je leeft maar 1 keer.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer.Zo is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweun gaas geaven zoals Verstappenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef I. het volgende:
Zal ik zo weer een poging doen om auto te rijden jongens? M'n remmen moeten binnenkort wel weer gefixt worden had ik de vorige keer door
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geweun gaas geaven zoals Verstappen
Ga je nog foto's maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:23 schreef I. het volgende:
Wel vergeten dat de batterij van m'n camera leeg is, dus die eerst nog even snel opladen.
Oui. Als het uitkomt.quote:
Ik ben benieuwd of je nog wat leuks kunt schieten.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:27 schreef I. het volgende:
[..]
Oui. Als het uitkomt.In de namiddag staat het zonnetje vaak wel gunstig, maar moet eerst even zien of ik een leuk plekje tegen ga komen.
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog wat leuks kunt schieten.
Heb je maar 1 batterij?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookBatterij laadt alleen niet zo snel
Helaas welquote:
Wel verstandig. Ik heb dat ooit gedaan met battery pack op de camera, was ook binnen no time leeg getrokken.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Helaas welToch maar eens een extra kopen.
Was vergeten dat ik laatst een timelapse had gemaakt, dan gaat zo'n batterij snel leeg.
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig. Ik heb dat ooit gedaan met battery pack op de camera, was ook binnen no time leeg getrokken.
Veel plezier.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:07 schreef I. het volgende:
2 streepjes, hoop dat ik het daarmee ga redden.
Jij bent inderdaad als de zon. Altijd het stralende middelpunt, soms op vakantie, zorgt voor een hoop gekanker en laat mijn lichaam gloeien.quote:
poëtisch hoor.....quote:Op woensdag 24 april 2019 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad als de zon. Altijd het stralende middelpunt, soms op vakantie, zorgt voor een hoop gekanker en laat mijn lichaam gloeien.
Stop nu het nog kan!quote:Op woensdag 24 april 2019 17:41 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in m'n leven een witlof klaarmaken jajaja
Lekker.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:41 schreef Solotovski het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 24 april 2019 17:41 schreef Solotovski het volgende:
Yesquote:
Oeeehquote:Op woensdag 24 april 2019 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Yes
Met kabeljauw en aardappeltjes
Ruilen voor stukje appeltaartquote:
Is goed! Als jouw eten maar echt heel lekker is dan, want mijn appeltaart is echtquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:41 schreef Solotovski het volgende:
Ja nou dat is nog even afwachtenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed! Als jouw eten maar echt heel lekker is dan, want mijn appeltaart is echt
Sorry als dat arrogant klinkt
Vet rare dingen johquote:
Dat ook allemaal uit de oven?quote:Op woensdag 24 april 2019 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Yes
Met kabeljauw en aardappeltjes
Kom proeven dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nou dat is nog even afwachten
Ja zo'n keukenprins ben k nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 april 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ook allemaal uit de oven?
Ik doe meestal witlof uit de oven gevuld met pesto en mozzarella en geitenkaas met honing.
ok waar woon jequote:
Bij Breda. Waarschijnlijk heel ver weg voor jequote:
harderwijkquote:Op woensdag 24 april 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij Breda. Waarschijnlijk heel ver weg voor je
Vind 't hier gewoon gezelliger inmiddelsquote:Op woensdag 24 april 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
Dacht dat dit KLB wasEcht iedereen van daar komt hier ondertussen
Ga oefenen dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zo'n keukenprins ben k nou ook weer niet
Goed bereid is het prima te eten.quote:
Dat krijg je als er niemand meer overblijft daaroquote:Op woensdag 24 april 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind 't hier gewoon gezelliger inmiddels
wat er overblijft is grotendeels kutquote:Op woensdag 24 april 2019 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat krijg je als er niemand meer overblijft daaro
Dat was KLB toch al grotendeelsquote:Op woensdag 24 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat er overblijft is grotendeels kut
wollah wat jij praten over mijn ossoquote:
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wollah wat jij praten over mijn osso
was een actie van de fa's om de rest weg te jagen. Is toch prima geluktquote:Op woensdag 24 april 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?
Kan ik helaas geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?
K hoor de beesten soms vanaf hierquote:
Dat is best wel tof (en irritant als je wil slapen). Maar je hebt wel het strand dichtbijquote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K hoor de beesten soms vanaf hier
2 min lopen ofzoquote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is best wel tof (en irritant als je wil slapen). Maar je hebt wel het strand dichtbij
Ja, sorry hequote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
Heb meer last van dronken mensen in het weekend
volgende keer heb je een bak water over je heenquote:
Alsof ik ooit uitgaquote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
volgende keer heb je een bak water over je heen
Het blijkt inderdaad zeer effectief geweest.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
was een actie van de fa's om de rest weg te jagen. Is toch prima gelukt
meer dan ikquote:Op woensdag 24 april 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof ik ooit uitga
Ja oké, 4x op jaarbasis misschien.
Jij gaat nooit uit? Ook niet naar een festival ofzo?quote:
Ja dat wel maar das andersquote:Op woensdag 24 april 2019 19:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij gaat nooit uit? Ook niet naar een festival ofzo?
Nicequote:Op woensdag 24 april 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat wel maar das anders
Ik ga elk jaar gratis naar lowlands![]()
![]()
Moet je keer doenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice
Nog nooit geweest, elke keer komt er iets tussen
En hoezo mag je gratis dan?
Hey goede vriendquote:Op woensdag 24 april 2019 19:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je keer doen
Mn ouweheer zit in organisatie
Soms ga k ook maar 1 dag of nacht
Zeker! Alleen is mijn geld en tijd op om te gaan op dit jaar. Volgend jaar beterquote:Op woensdag 24 april 2019 19:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je keer doen
Mn ouweheer zit in organisatie
Soms ga k ook maar 1 dag of nacht
Snap kquote:Op woensdag 24 april 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Alleen is mijn geld en tijd op om te gaan op dit jaar. Volgend jaar beter
Ach, ook al is het maar voor even, toch leuk om te gaan
Ja wie doet dat nouquote:
Mmmm jij dus nietquote:Op woensdag 24 april 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wie doet dat nou
Maar dacht ach, misschien zijn er mensen die dat doen?
vanavond hopelijk utd genotquote:
helemaal niet ben je gvd blindquote:
Wow nee zo bedoel ik het nietquote:
Goed hoor. Alleen mijn huid is zo slecht op het moment.quote:
quote:
Wat is precies de klacht dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed hoor. Alleen mijn huid is zo slecht op het moment.
Maar dit zijn meidenproblemen. Zal niemand daar hier mee lastig vallen![]()
[..]
Oh dat is niet tof! Heb je niemand die je kan bellen? Ben je met de auto of de fiets?quote:
Harderwijk ook?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat is niet tof! Heb je niemand die je kan bellen? Ben je met de auto of de fiets?
Friesland is wel érg ver rijden voor mij..
ANWB komt al, maar duurt een uurquote:Op woensdag 24 april 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat is niet tof! Heb je niemand die je kan bellen? Ben je met de auto of de fiets?
Friesland is wel érg ver rijden voor mij..
Meestal is mijn gezicht heel smooth maar nu is het vettig, krijg ik een puistje en het ziet er niet mooi uit opeens. Terwijl ik het toch net zo goed bijhoud als voorheenquote:Op woensdag 24 april 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is precies de klacht dan?
Ahw, ja iedereen heeft wel de pubertijd gekend. Je moet er even doorheen meidquote:Op woensdag 24 april 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal is mijn gezicht heel smooth maar nu is het vettig, krijg ik een puistje en het ziet er niet mooi uit opeens. Terwijl ik het toch net zo goed bijhoud als voorheen
Dat zijn geen grappen dude.quote:
Sterktequote:
Lol pubertijdquote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw, ja iedereen heeft wel de pubertijd gekend. Je moet er even doorheen meid
hahahahquote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw, ja iedereen heeft wel de pubertijd gekend. Je moet er even doorheen meid
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen dude.
[..]
Sterkte
Ik heb in de winter 's ochtends vroeg 1,5 uur in de kou staan wachten
Pimple buddiesquote:Op woensdag 24 april 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
K heb trouwens ook zieke puist op m'n harses
Jouw hele harses is 1 zieke puistquote:Op woensdag 24 april 2019 19:57 schreef Solotovski het volgende:
K heb trouwens ook zieke puist op m'n harses
jij hebt geen puist, das je gezichtquote:
WEJOOOOOOOOOOOO HAAAAAGSquote:Op woensdag 24 april 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw hele harses is 1 zieke puist
Ja thanks man. Zeg maar doei tegen de appeltaart, geen kruimel voor jou.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
jij hebt geen puist, das je gezicht
Haha oké oké, ik geef je het voordeel van de twijfelquote:
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha oké oké, ik geef je het voordeel van de twijfel
Stel ik zeer op prijsquote:Op woensdag 24 april 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha oké oké, ik geef je het voordeel van de twijfel
Thanksquote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sterkte
Ik heb in de winter 's ochtends vroeg 1,5 uur in de kou staan wachten
quote:
Oh bah, lijkt me echt heel eng zo in het donker. Was je alleen toen? Dat lijkt me nog enger..quote:Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef I. het volgende:
[..]
Thanks
Ja da's ook super klote, had ik een jaartje terug ook. Langs de snelweg in het donker.Moet je ook niet willen
Dat is gvd gevaarlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
Toen k nog auto had vloog de uitlaat er een keer onder vandaan op de snelweg
lawaai kwam er af joh Jezusquote:
Ga zo jointje draaien en dan ga ik eens lekker zitten voor utd - cityquote:Op woensdag 24 april 2019 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet veel meer vriend, wat jij?
Gefeli met het mooie seizoen van ajaxquote:
Bedankt jij ook met die van psvquote:Op woensdag 24 april 2019 20:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gefeli met het mooie seizoen van ajax
Maar je bent een moderator dat zijn vijandenquote:Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mortiii wil je in mijn vriendenboekje schrijven?
Wat doe je weer onaardigquote:Op woensdag 24 april 2019 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar je bent een moderator dat zijn vijanden
Is heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet hoe een boormachine werkt
heb je geen handleidingquote:Op woensdag 24 april 2019 21:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp niet hoe een boormachine werkt
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk idee van jou dat vrienden boekje
Poezie album toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leuk hèquote:Op woensdag 24 april 2019 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij jou niet?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mortii pest me gewoon haagsie
dan te bedenken dat ik mortii ooit wilde daten
Ja ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mortii pest me gewoon haagsie
dan te bedenken dat ik mortii ooit wilde daten
Zoek dan eens een hotel kamer op!quote:
Heb ik speciaal voor flippiee gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoek dan eens een hotel kamer op!
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ja die ken ik.
ga slapen dan xxquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor flippiee gedaan.
daar zijn meningen over verdeeldquote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft een warme en lieve stem.
hahahquote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft een warme en lieve stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |