Ik ga wel even op zoek naar een manquote:Op woensdag 24 april 2019 15:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon op zondagen rust nemen, koken voor een man, kinderen opvoeden etcetc..
Dan komt alles wel goed.
op koningsdag?????quote:Op woensdag 24 april 2019 15:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee? Ik ga wel in Zwolle.
Iemand die een beetje voor jou kan zorgenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel even op zoek naar een man
[..]
op koningsdag?????
Ahhh ik ga later op de avond miss naar jacks music bar, komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ja![]()
Om 18:00
Wel heel gezellig in Zwolle hoor.
Wat maakt jou dat nou weer uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag valt kut dit jaar.
Altijd latertjes daar ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Oei, spannend. Denk dat ik daar dan al wel weer weg ben.
Echt hèquote:Op woensdag 24 april 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koningsdag valt kut dit jaar.
Je leeft maar 1 keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer.Zo is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweun gaas geaven zoals Verstappenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:58 schreef I. het volgende:
Zal ik zo weer een poging doen om auto te rijden jongens? M'n remmen moeten binnenkort wel weer gefixt worden had ik de vorige keer door
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geweun gaas geaven zoals Verstappen
Ga je nog foto's maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:23 schreef I. het volgende:
Wel vergeten dat de batterij van m'n camera leeg is, dus die eerst nog even snel opladen.
Oui. Als het uitkomt.quote:
Ik ben benieuwd of je nog wat leuks kunt schieten.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:27 schreef I. het volgende:
[..]
Oui. Als het uitkomt.In de namiddag staat het zonnetje vaak wel gunstig, maar moet eerst even zien of ik een leuk plekje tegen ga komen.
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nog wat leuks kunt schieten.
Heb je maar 1 batterij?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookBatterij laadt alleen niet zo snel
Helaas welquote:
Wel verstandig. Ik heb dat ooit gedaan met battery pack op de camera, was ook binnen no time leeg getrokken.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Helaas welToch maar eens een extra kopen.
Was vergeten dat ik laatst een timelapse had gemaakt, dan gaat zo'n batterij snel leeg.
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel verstandig. Ik heb dat ooit gedaan met battery pack op de camera, was ook binnen no time leeg getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |