ok waar woon jequote:
Bij Breda. Waarschijnlijk heel ver weg voor jequote:
harderwijkquote:Op woensdag 24 april 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij Breda. Waarschijnlijk heel ver weg voor je
Vind 't hier gewoon gezelliger inmiddelsquote:Op woensdag 24 april 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
Dacht dat dit KLB wasEcht iedereen van daar komt hier ondertussen
Ga oefenen dan.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zo'n keukenprins ben k nou ook weer niet
Goed bereid is het prima te eten.quote:
Dat krijg je als er niemand meer overblijft daaroquote:Op woensdag 24 april 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind 't hier gewoon gezelliger inmiddels
wat er overblijft is grotendeels kutquote:Op woensdag 24 april 2019 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat krijg je als er niemand meer overblijft daaro
Dat was KLB toch al grotendeelsquote:Op woensdag 24 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat er overblijft is grotendeels kut
wollah wat jij praten over mijn ossoquote:
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wollah wat jij praten over mijn osso
was een actie van de fa's om de rest weg te jagen. Is toch prima geluktquote:Op woensdag 24 april 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?
Kan ik helaas geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom ze haags dan precies daar mod maken?
K hoor de beesten soms vanaf hierquote:
Dat is best wel tof (en irritant als je wil slapen). Maar je hebt wel het strand dichtbijquote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K hoor de beesten soms vanaf hier
2 min lopen ofzoquote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is best wel tof (en irritant als je wil slapen). Maar je hebt wel het strand dichtbij
Ja, sorry hequote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
Heb meer last van dronken mensen in het weekend
volgende keer heb je een bak water over je heenquote:
Alsof ik ooit uitgaquote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
volgende keer heb je een bak water over je heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |