Wat gaan we zien?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
In juli gaat DBS weer van start. Mocht gvd tijd worden
Doe ik ook welquote:
Nog vergadering tot half 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik ook wel
[..]
Nog vergadering tot half 6Pas je wel een beetje op, burn-out flips willen we ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het al een beetje te laat voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op, burn-out flips willen we ook niet
Oh, in dat geval: nog beter opletten?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar is het al een beetje te laat voor.
uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: nog beter opletten?
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog vergadering tot half 6Bleh. Kutvergaderingen altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft weinig nut als ik niet in God geloofquote:Op woensdag 24 april 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
Laten we bidden voor het welzijn van Flips.
Kijk daar gaat het al mis.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ik niet in God geloof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt hoor, net ook weer even goed ritje door Amsterdam heen gefietstquote:Op woensdag 24 april 2019 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
uiteraard.
Gelukkig wel nog heerlijk weer
Leuk!quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, IK GA VANAVOND NAAR ENDGAME JONGONS
Wat?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Nice! Met een leuke dame?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |