abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 20:03:27 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186385251


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 21:19:42 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186386969
pi_186388625
Trouwens Dwaalboy al een tijdje niet gezien. Zou ripple het misschien niet zo geweldig doen?
Vakman pur sang
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:25:07 #4
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186388690
Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen enkel op 1 paard wedden. Ik heb een stuk of 10 coins waarvan er misschien maar 2 niet presteren de laatste tijd. Waarom zou je all in gaan en het risico lopen dat jouw coin als enige geen fuck doet...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186389360
Probabilities ja, maar met zulke volatiliteit van btc valt er bijna niet tegenop te traden met TA.
Lambo of Rekt
pi_186389541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit bovegenoemde baseer ik niet eens op TA, maar probeer vooral te denken vanuit market maker perspectief. Al sinds ik in crypto zit doet BTC ongeveer wat niemand verwacht.

Rond 3200 riep 90% dat we naar 1800 zouden gaan. Het werd 4000, 4200, 5000 etc. Nu zitten we op 5600 en roept iedereen 6000 en als we door 6000 gaan nog zelfs 8000 voor de zomer, dus zal vast weer tegenovergestelde gebeuren.
Tegen de stroom in gaan werkt altijd het beste ja, maar dat blijft lastig. Ik had vandaag precies dezelfde gedachten dat het wel door naar 8000 zou gaan. Precies omdat iedereen denkt dat het niet gaat gebeuren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:00 schreef Kyran het volgende:
En wat ik ook blijf zeggen is dat er geen geld bij komt op dit moment (of in ieder geval niet genoeg). Er wordt dus alleen geld heen en weer geschoven tussen BTC, majors, minors en shitcoins. Altijd maar een handjevol alts die omhoog gaan en daarna weer keihard dalen. BNB is één van de weinige die echt omhoog is gegaan en dat aardig vast heeft weten te houden.

Geld wat ze de afgelopen maanden uit BTC hebben gehaald hebben ze in alts gestopt, alts gepumped, meer BTC verdiend, nu BTC pumpen en straks weer alles er keihard uithalen om weer goedkoperen in te kopen. Dat is wat ik verwacht.

Zolang ik marketcap niet omhoog zie gaan weiger ik te geloven dat bear market voorbij is.
Bwah maanden van capitulatie, er is zeker veel nieuw geld (of geld wat veel eerder gecasht was is weer teruggekomen) ingekomen en weak hands zijn er uitgeschud. Eigenlijk geven alle indicatoren/analysis dit ook wel aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2019 23:12:58 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 23:41:18 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186390011
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen enkel op 1 paard wedden. Ik heb een stuk of 10 coins waarvan er misschien maar 2 niet presteren de laatste tijd. Waarom zou je all in gaan en het risico lopen dat jouw coin als enige geen fuck doet...
Ik heb op dit moment maar een paar coins die ik hodl, voor de rest vooral aan het daytraden. Nou ja, laastste dagen niet meer, want dat is gewoon niet te doen met BTC die een mini bull aan het doen is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 23:44:18 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186390050
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens Dwaalboy al een tijdje niet gezien. Zou ripple het misschien niet zo geweldig doen?
Die is huilen.

hlnoooo twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 11:25:43 Warning to all $XRP holders.Ripple CTO @JoelKatz recently selling his $XRP stack is the biggest warning sign one could ever get. This is the most bearish sign for $XRP I have ever witnessed since beginning of '17.https://t.co/aHqeaLbxv8I recommend everyone to get OUT NOW reageer retweet
pi_186390072
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen enkel op 1 paard wedden. Ik heb een stuk of 10 coins waarvan er misschien maar 2 niet presteren de laatste tijd. Waarom zou je all in gaan en het risico lopen dat jouw coin als enige geen fuck doet...
Beter je romige dukaten in 1 coin op je borst laten kletteren
pi_186390601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:45 schreef JanPawelII het volgende:

[..]

Beter je romige dukaten in 1 coin op je borst laten kletteren
Ik heb alle mijn geld in NLG gestopt, NLG to the moon!!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  woensdag 24 april 2019 @ 09:27:47 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186392997
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens Dwaalboy al een tijdje niet gezien. Zou ripple het misschien niet zo geweldig doen?
Net zo goed als de shitcoin van de Cardano-boys
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 24 april 2019 @ 10:01:29 #12
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_186393505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 18:24 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Morgen 09:17
Ik zei niet welke kant op.
Hmz...
pi_186393545
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:01 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik zei niet welke kant op.
Je zei moon, we gaan nu zak.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_186394375
Is het weer tijd voor TA discussie nummer 89? :D

ZIN IN!!
  woensdag 24 april 2019 @ 11:06:27 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186394469
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:59 schreef KapBak het volgende:
Is het weer tijd voor TA discussie nummer 89? :D

ZIN IN!!
BTC vermoordt nu alle alt charts, maar over drie dagen roepen de TA-charlatans weer dat de lows van vandaag ineens supports zijn.

Nee het zijn gevolgen van een flucturende BTC en dus een random waarde waar die alts op eindigen, zit helegaar geen logica in.

Zo hoppa, nu weer even snel een driehoekje tekenen en roepen dat we moon gaan *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 11:28:48 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186394734
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

BTC vermoordt nu alle alt charts, maar over drie dagen roepen de TA-charlatans weer dat de lows van vandaag ineens supports zijn.

Nee het zijn gevolgen van een flucturende BTC en dus een random waarde waar die alts op eindigen, zit helegaar geen logica in.

Zo hoppa, nu weer even snel een driehoekje tekenen en roepen dat we moon gaan *O*
In crypto werkt TA echt alleen maar als BTC normaal doet :P

Maar als je nu naar BNB kijkt zie je dat het een hele mooie bounce deed op support bijvoorbeeld. Ik ben ook nog steeds sceptisch over TA, maar het werkt vaak ook wel, simpelweg omdat het menselijk handelen volgt, niks meer, niks minder.

TA op BTC vind ik weer minder simpel, want die gaat juist heel vaak tegen alle standaard TA in van wat ik heb gezien.

Gewoon niet teveel van TA verwachten, af en toe gebruiken als bevestiging en gaan met die banaan.
pi_186394889
TA is als wichelroede lopen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 11:43:08 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186394931
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:39 schreef MaGNeT het volgende:
TA is als wichelroede lopen.
_O-

Heb toch iets meer vertrouwen in TA dan dat :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 11:44:02 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186394947
Markt wel weer compleet naar de klote, nog 1 of 2 grote moves van BTC en we zijn weer terug bij eind feb / begin maart qua satoshi waarde voor alts.
pi_186394998
Wat een dump
Lambo of Rekt
pi_186395078
Heerlijk... BTC een klein beetje naar beneden maar de alts veel harder naar beneden _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_186395172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Heb toch iets meer vertrouwen in TA dan dat :P
Ik durf te wedden dat een willekeurige geblinddoekte gorilla of chimpansee van de Apenheul het statistisch niet slechter doet met voorspellen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 12:01:53 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186395207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat een willekeurige geblinddoekte gorilla van de Apenheul het statistisch niet slechter doet met voorspellen.
Sorry, maar dat vind ik echt bullshit. Je kan met TA echt wel wat kansberekenen. Dat het niet altijd werkt wil niet zeggen dat het niet vaak genoeg werkt om er een voordeel uit te halen.
pi_186395286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik echt bullshit.
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit

quote:
IT’S BULLSHIT!

It’s pure pseudo-science, guys. It has ZERO scientific validity. It’s something that was pulled out of thin air and promoted by “gurus” in an attempt to give it credibility. You know all those quacks selling crystals to cure cancer or pretending that there are vibrations that put you in harmony with the universe? Technical analysts are the Wall Street version of those guys, albeit maybe a little less dangerous (maybe).

[...]

Every analyst who actively promotes Technical Analysis as a way to earn a return higher than the market on a risk-adjusted basis is a moron. TA has never worked and never will. If you seriously think you can look at a chart and guess in which direction the product is moving with any degree of certainty higher than the average, you are wrong.
_O_
pi_186395324
quote:
Ja dit is een denkfout die heel veel gemaakt wordt, mensen denken dat je "voorspelt"... zoals ik vaker hier gepost heb, je voorspelt niets, je reageert op de markt. Risk versus reward afwegen, zoals poker, op tijd losses cutten, winst outmaxen. Dat is wat je doet, er iets niets "voorspellends" aan, maar nog steeds blijft men dat als argument gebruiken, terwijl het gewoon niet van toepassing is.
Lambo of Rekt
pi_186395340
De koers van gisteren is echter wel 100% nauwkeurig te voorspellen :+
pi_186395346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die is huilen.

hlnoooo twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 11:25:43 Warning to all $XRP holders.Ripple CTO @:JoelKatz recently selling his $XRP stack is the biggest warning sign one could ever get. This is the most bearish sign for $XRP I have ever witnessed since beginning of '17.https://t.co/aHqeaLbxv8I recommend everyone to get OUT NOW reageer retweet
XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.

Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 12:15:03 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186395370
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dit is een denkfout die heel veel gemaakt wordt, mensen denken dat je "voorspelt"... zoals ik vaker hier gepost heb, je voorspelt niets, je reageert op de markt. Risk versus reward afwegen, zoals poker, op tijd losses cutten, winst outmaxen. Dat is wat je doet, er iets niets "voorspellends" aan, maar nog steeds blijft men dat als argument gebruiken, terwijl het gewoon niet van toepassing is.
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.

Maakt natuurlijk ook niks uit wie wat denkt, als ik er voordeel uit kan halen boeit het mij weinig wat persoon X vindt.
pi_186395374
quote:
Technical Analysis (TA) is bullshit. Tone Vays (TV) daarintegen is een baas _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 12:16:32 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186395394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.

Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging worden :D
pi_186395468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.

Maakt natuurlijk ook niks uit wie wat denkt, als ik er voordeel uit kan halen boeit het mij weinig wat persoon X vindt.
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analyses
Lambo of Rekt
pi_186395505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij
Omdat het vooral veel praatjes zijn van al die TA forecasters en weinig results. De meeste TA Chartlatan die je tegenkomt zijn vooral van mensen die leven van het geld wat ze verdienen om hun "kennis" te verkopen.

Benchmark is 46% YTD, hoeveel TAers hier die het beter doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 12:22:54 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 12:50:03 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186396000
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analyses
Post lekker in TA topic die ik heb aangemaakt. Die zal ik binnenkort even verder aanvullen. Mensen die interesse hebben kunnen dan kijken en de rest gewoon wegblijven. Ik ga daar ook wel streng modden, dus gewoon posten voor diegenen die het wel leuk vinden.

@Piva Ik volg niemand blind en betalen voor informatie doe ik al helemaal niet. Al die argumenten hebben ook helemaal niks te maken of TA wel of niet werkt.
pi_186396145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging worden :D
Nee, die mogen het hier lezen en anders stikken ze maar in die bags van ze :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 24 april 2019 @ 13:02:37 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186396233
Je moet gewoon je eigen bitcoin uitvinden dan kun je pas echt geld verdienen.

Fancy Wordpress website, een of andere kutcoin forken met een lege marketingtermen in een paar github-submits en gaan met die banaan

Ik reken 5% comissie voor degene die met dit idee aan de haal gaat
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 24 april 2019 @ 13:03:45 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186396255
Ohja, en ik ben Satoshi dat wisten jullie denk ik ook nog niet dus ik weet wel waar ik het over heb oke.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 13:26:54 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186396664
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:02 schreef fathank het volgende:
Je moet gewoon je eigen bitcoin uitvinden dan kun je pas echt geld verdienen.

Fancy Wordpress website, een of andere kutcoin forken met een lege marketingtermen in een paar github-submits en gaan met die banaan

Ik reken 5% comissie voor degene die met dit idee aan de haal gaat
Beetje whitepaper schrijven, paar vage universiteiten aan je coin koppelen, hoppa top 5 gegarandeerd. Zelfs als je na bijna 5 jaar nog steeds geen product kan laten zien
pi_186397469
Er is maar 1 correcte manier om iets zinnigs over koersen te kunnen zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186398626


Hier een trade die gister ergens gecalled werd, en ik m zelf even mee onderzocht en daarna genomen heb. Keiharde faal, en dit komt puur door de BTC dump. Er viel winst te pakken op de 400ish range, maarja, bij lange na niet de targets hit, dus ik ben stopped out.

Gebeurt ook, maar stopped out is gewoon cutting losses, de kans dat dit nog veel verder had gezakt was heel groot onder dat level.
Lambo of Rekt
  woensdag 24 april 2019 @ 18:05:10 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186400974
@Dwaalboy Lekker man Ripple

Maar 44% in elkaar gedonderd deze maand _O_

@Sunri5e Lekker man Cardano

Maar 31% in elkaar gedonderd deze maand _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 19:47:48 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186402828
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:05 schreef Rossdale het volgende:
@:Dwaalboy Lekker man Ripple

Maar 44% in elkaar gedonderd deze maand _O_

@:sunri5e Lekker man Cardano

Maar 31% in elkaar gedonderd deze maand _O_
Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_186402864
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????

Dit is waarom; VeChain
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 20:10:22 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186403342
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Dit is waarom; VeChain
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 24 april 2019 @ 20:39:04 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_186404084
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 20:44:55 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186404287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:39 schreef Blik het volgende:

[..]

+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?
Geen enkele. Ik was gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen van genoemde coins.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2019 @ 21:11:55 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186405161
whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06 💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
Laat de persjes maar draaien!
pi_186408046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Kyran het volgende:
whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06 💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
Laat de persjes maar draaien!
nah niks aan de hand verder
  donderdag 25 april 2019 @ 09:32:05 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186412522
Wat is Binance toch ook een schijtbedrijf geworden eigenlijk :')

Veel BNB moeten hebben om loterijlotjes te kunnen krijgen om een nieuwe shitcoin die ze gaan listen te mògen kopen :')

Apple praktijken voor cryptosheeple dit :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186413095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:50 schreef Kyran het volgende:
Ik volg niemand blind en betalen voor informatie doe ik al helemaal niet. Al die argumenten hebben ook helemaal niks te maken of TA wel of niet werkt.
Niet echt tegen jou bedoeld. Maar over het algemeen dat TAers in mijn ogen vooral leven van hun ideeën/visie verkopen en niet van het idee zelf.

Vandaar ook dat ik vroeg naar resultaten, omdat je die eigenlijk weinig tot nooit tegen komt in het TA kamp.

Niet dat het helemaal niet interessant is of niet kan werken hoor. Zelf volg ik een aantal TAers en hun analayses zijn vaak heel erg netjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2019 10:10:09 ]
pi_186414191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
De prijs van Ether staat niet in relatie met de prijs van gas.

Zie hier Andreas die aangeeft dat hij deze onzin ook geloofde en twijfelt of het nu nog wel klopt.

aantonop twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:06:43 @antiprosynth It's quite possible that I'm wrong about that. Thinking... reageer retweet
of: https://docs.ethhub.io/qu(...)-use-as-price-rises/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 11:42:02 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186414514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet echt tegen jou bedoeld. Maar over het algemeen dat TAers in mijn ogen vooral leven van hun ideeën/visie verkopen en niet van het idee zelf.

Vandaar ook dat ik vroeg naar resultaten, omdat je die eigenlijk weinig tot nooit tegen komt in het TA kamp.

Niet dat het helemaal niet interessant is of niet kan werken hoor. Zelf volg ik een aantal TAers en hun analayses zijn vaak heel erg netjes.
Helemaal mee eens hoor. Velen zijn totaal niet geschikt sowieso en zijn gewoon afzetters en moeten het hebben van de fees.

Alleen jammer dat door die gasten het hele TA gebeuren een slechte naam krijgt. Ben absoluut geen TA-guru, kom net kijken. Ik vind het vooral interessant om even in te verdiepen.

Zolang je niet teveel verwacht kan je best leuke instapmomenten vinden door TA.

[ Bericht 12% gewijzigd door Evenstar op 25-04-2019 11:47:11 ]
  donderdag 25 april 2019 @ 12:13:54 #53
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186415076
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor. Velen zijn totaal niet geschikt sowieso en zijn gewoon afzetters en moeten het hebben van de fees.

Alleen jammer dat door die gasten het hele TA gebeuren een slechte naam krijgt. Ben absoluut geen TA-guru, kom net kijken. Ik vind het vooral interessant om even in te verdiepen.

Zolang je niet teveel verwacht kan je best leuke instapmomenten vinden door TA.
Heb je toch geen TA voor nodig? Gisteren zijn veel coins 10% of meer in elkaar geklapt. Je weet dat ze weer gaan herstellen, dus zodra de eerste tekenen van stabilisatie er zijn is het een goed inkoopmoment.

Is het de absolute bodem? Vast niet, maar krabbelen de coins weer omhoog? Vast wel
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 13:11:01 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186415994
quote:
3s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heb je toch geen TA voor nodig? Gisteren zijn veel coins 10% of meer in elkaar geklapt. Je weet dat ze weer gaan herstellen, dus zodra de eerste tekenen van stabilisatie er zijn is het een goed inkoopmoment.

Is het de absolute bodem? Vast niet, maar krabbelen de coins weer omhoog? Vast wel
Ligt er aan of je tijdje wil holden of aan daytrading doet.

Helemaal als je aan leveraged trading doet (doe ik zelf niet btw) is je instapmoment uiterst belangrijk.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 14:27:47 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186417337
quote:
De tering ...
pi_186417396
Liverpool _O_
pi_186418603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

De prijs van Ether staat niet in relatie met de prijs van gas.

Zie hier Andreas die aangeeft dat hij deze onzin ook geloofde en twijfelt of het nu nog wel klopt.

aantonop twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:06:43 @:antiprosynth It's quite possible that I'm wrong about that. Thinking... reageer retweet
of: https://docs.ethhub.io/qu(...)-use-as-price-rises/
Het staat uiteraard wel in relatie, zowel direct als indirect.

Direct: gas = een denominatie van ether. Dus als de fiat waarde van ether stijgt stijgt de fiat waarde van gas hetzelfde mee. Vervolgens kan de miner de minimale gasprijs aanpassen of de gebruiker kan minder gas meesturen met zijn transactie maar dat ijlt natuurlijk altijd wat na.

Indirect: grofweg kun je zeggen dat een stijgende fiat waarde van ether meer mensen aantrekt, wat weer zorgt voor meer on chain activiteit, wat weer zorgt voor een meer verhitte fee market waar gebruikers elkaar meer overbieden waardoor je dus een stijgende gasprijs krijgt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 25 april 2019 @ 17:12:16 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186420117
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 19:42:29 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186422798


Au

Edit: Iemand die een lage buyorder had staan kreeg net gratis geld (of iemanden).
pi_186427084
Volgens mij is Delta een beetje in de war soms. Ik heb nog ergens wat Mooncoin liggen, + 55,434.21% zegt ie _O-
pi_186427146
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij is Delta een beetje in de war soms. Ik heb nog ergens wat Mooncoin liggen, + 55,434.21% zegt ie _O-
Dat is juist een slecht teken. :'(
Vakman pur sang
pi_186429214
De Tether fud is weer terug
pi_186429331
Reverse moon
pi_186429463
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij is Delta een beetje in de war soms. Ik heb nog ergens wat Mooncoin liggen, + 55,434.21% zegt ie _O-
Hey, leuk dat je mijn coin hodl!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 april 2019 @ 01:03:36 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186429985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 01:03 schreef Kyran het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="und" dir="ltr"><a href="https://twitter.com/search?q=%24BTC&src=ctag&ref_src=twsrc%5Etfw">$BTC</a> <a href="https://t.co/l1J9g993H5">pic.twitter.com/l1J9g993H5</a></p>— XC (@:runtheirstops) <a href="https://twitter.com/runtheirstops/status/1121527433906098176?ref_src=twsrc%5Etfw">April 25, 2019</a></blockquote> <script async data-src="https://platform.twitter.com/widgets.js" style="visibility:hidden;" charset="utf-8"></script>
Aha :P
pi_186431398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:42 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Au

Edit: Iemand die een lage buyorder had staan kreeg net gratis geld (of iemanden).
quote:
Ik las dus ergens dat dit met elkaar in verband staat. De funds van de Bitfinex hack uit 2016 zijn sinds gister on the move. Vervolgens komt dat nieuws naar boven. :{
Uitvinder van de biersmiley.
pi_186431421
Tether stuk 4K incoming
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186432485
WE gaan allemaal doodododddddhdoooood:

Bitfinex heeft weer wat lopen kloten met Tether:

https://www.wsj.com/artic(...)be-finds-11556227031
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:36 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186433336
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
pi_186433739
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
Accumulatie.

De big boys zijn nu munten op hun chest aan het gooien.
  vrijdag 26 april 2019 @ 10:47:39 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186433789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
Mwoah nee, dat Tether geneuzel is ook maar nep. Het is al lang bekend dat niet alle tether is gebacked door dollars. Wel door totale assets.

Schijnt ook dat het zogenaamde "verdwenen geld" gewoon iets is wat op een rekening staat wat geblokkeerd is n.a.v. een onderzoek door de overheid.

https://www.bitfinex.com/posts/356

Vervolgens heeft Bitfinex Tether bijgeprint en uitgeleend om dat bedrag te vervangen.
Zelfde taktiek wat bij fiat wordt gebruikt, net zo dubieus maar niet illegaal.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:53:36 #74
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_186434999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
Mijn TA had dit goed. En nu op naar de 6k *O*!
Hmz...
pi_186435300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het staat uiteraard wel in relatie, zowel direct als indirect.

Direct: gas = een denominatie van ether. Dus als de fiat waarde van ether stijgt stijgt de fiat waarde van gas hetzelfde mee. Vervolgens kan de miner de minimale gasprijs aanpassen of de gebruiker kan minder gas meesturen met zijn transactie maar dat ijlt natuurlijk altijd wat na.

Indirect: grofweg kun je zeggen dat een stijgende fiat waarde van ether meer mensen aantrekt, wat weer zorgt voor meer on chain activiteit, wat weer zorgt voor een meer verhitte fee market waar gebruikers elkaar meer overbieden waardoor je dus een stijgende gasprijs krijgt.
Direct klopt, maar de kosten van een handeling op de Ethereum blockchain in gas kunnen stijgen/dalen terwijl de USD prijs daalt/stijgt. Die correlatie is *niet* bewezen.

Indirect is onzin, de prijs is -80% de activiteit is bijna hetzelfde.
pi_186435845
quote:




Juli 2017 en januari 2018 komen prima overeen. Alleen die 3e piek wijkt af.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:26:53 #80
62913 Blik
The one and Only!
pi_186442643
Gaat wel weer lekker de laatste dagen met de alts...
pi_186442873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Blik het volgende:
Gaat wel weer lekker de laatste dagen met de alts...
Mwoah dat vind ik nogal tegenvallen.
Vakman pur sang
pi_186444386


De eerste grafiek is een uur eerder dan de 2e grafiek. Ik weet niet wie er bekend is met de telegram en hielke calls hier, maar dit is wel een leuke voor de TA-skeptici he. Deze man "gokt" in een tijdsbestek van 3 uur, ongeveer 3 trades goed. En ik kan ook screens posten van die anderen, indien gewenst.

:7
Lambo of Rekt
pi_186445284
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

De eerste grafiek is een uur eerder dan de 2e grafiek. Ik weet niet wie er bekend is met de telegram en hielke calls hier, maar dit is wel een leuke voor de TA-skeptici he. Deze man "gokt" in een tijdsbestek van 3 uur, ongeveer 3 trades goed. En ik kan ook screens posten van die anderen, indien gewenst.

:7
Van de 9 trades? Dat is dan slecht hé. :{w
Vakman pur sang
pi_186445720
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Van de 9 trades? Dat is dan slecht hé. :{w
Nee, dit was in de laatste 3 uur.
Lambo of Rekt
pi_186447455
Doe maar terug naar 3k

Fiat erin pompen jahaaa
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 april 2019 @ 23:08:51 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186448047
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

De eerste grafiek is een uur eerder dan de 2e grafiek. Ik weet niet wie er bekend is met de telegram en hielke calls hier, maar dit is wel een leuke voor de TA-skeptici he. Deze man "gokt" in een tijdsbestek van 3 uur, ongeveer 3 trades goed. En ik kan ook screens posten van die anderen, indien gewenst.

:7
Nette call _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 april 2019 @ 01:11:09 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:11:34 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_186452634
Universaahaha gaat ook lekker
pi_186459977
Hoe komt het trouwens dat er exchanges bestaan die Bitcoin aanbieden met 10 decimalen? ik dacht dat één satoshi 0.00000001 (8 getallen) was en niet 0.0000000001 (10 getallen)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 april 2019 @ 21:34:06 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186474062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er exchanges bestaan die Bitcoin aanbieden met 10 decimalen? ik dacht dat één satoshi 0.00000001 (8 getallen) was en niet 0.0000000001 (10 getallen)
Weet niet of er een beter antwoord is, maar op een exchange kunnen ze natuurlijk een Bitcoin zo klein maken als ze willen. Op hun interne systeem bedoel ik dan.
pi_186490602
wellicht interessant https://info.binance.com/en/research/marketresearch/cluster.html

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Weet niet of er een beter antwoord is, maar op een exchange kunnen ze natuurlijk een Bitcoin zo klein maken als ze willen. Op hun interne systeem bedoel ik dan.
Simpele spreadsheet in de database die Bitcoin gewoon wat meer/verder opdeelt.

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 02:52:51 ]
pi_186492830
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 02:22 schreef ZetaOS het volgende:
wellicht interessant https://info.binance.com/en/research/marketresearch/cluster.html
[..]

Simpele spreadsheet in de database die Bitcoin gewoon wat meer/verder opdeelt.
Ja dat is inderdaad waar ik op doelde.

Ik ga overigens een nieuwe laptop kopen, iemand nog tips? Budget is 800 tot 1200 euro ofzo.
  maandag 29 april 2019 @ 11:03:20 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_186493414
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 10:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad waar ik op doelde.

Ik ga overigens een nieuwe laptop kopen, iemand nog tips? Budget is 800 tot 1200 euro ofzo.
https://tweakers.net/revi(...)uide-april-2019.html
pi_186493467
Ik heb zelf een Asus Zenbook UX430UA, heerlijk apparaat
pi_186494555
Iemand nog tips / leuke dingen die je kan doen/zien in San Francisco?
  maandag 29 april 2019 @ 13:21:00 #97
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186495392
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand nog tips / leuke dingen die je kan doen/zien in San Francisco?
Dikke mensen tellen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186497792
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2019 13:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dikke mensen tellen?
Haha, dat kan je niet zeggen man, dat is fat shamining :P
Ik heb mensen bans zien krijgen daarvoor.
  maandag 29 april 2019 @ 19:36:43 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186501572
Ik ga mijn geluk eens proberen met traden op Idex. Lekker klooien met microcap coins.

Duurt dagen voordat orders gevuld worden door die lage volumes, maar trades van 30% of meer zijn van week tot week toch wel te halen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186507379
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga mijn geluk eens proberen met traden op Idex. Lekker klooien met microcap coins.

Duurt dagen voordat orders gevuld worden door die lage volumes, maar trades van 30% of meer zijn van week tot week toch wel te halen.
Soms moet je een gokje wagen, ik dacht ff DGTX te kopen vlak voor het weekend, die zouden eigenlijk morgen een exchange lanceren maar dat gaat voorlopig niet door.
  dinsdag 30 april 2019 @ 08:33:08 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186510685
Ik heb wat lowball orders op twee coins staan. Soms zie je op idex de prijs wel eens met 20-40% schommelen. Dus met een beetje geluk hit die wel.

Het zijn alleen wel kleine bedragen natuurlijk, want als je voor 5k wilt inkopen dan is direct het volledige orderboek leeg :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:55:34 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186520024


Die gast is zo triest _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186520162
Elon :')

Justin :')
pi_186520753
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Die gast is zo triest _O-
Het draadje dat volgt is ook leuk :P

Eigenlijk de elevator pitch van Buterin over Ethereum:

https://twitter.com/VitalikButerin/status/1123136930177118209
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:04:04 #105
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_186535267
Wat een rust hier c_/!
Hmz...
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:15:29 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186535496
Topic is dood, dus de crypto hype is ook dood?
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:24:25 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186535643
Trouwens, waar de fuck komt deze coin nou weer ineens vandaan :')

https://coinmarketcap.com/currencies/cosmos/

800 mil market cap _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186536242


"hardly a novel concept"

_O- _O-

Banken kunnen prima draaien op fractional reserve dus waarom Tether niet, zouden ze wel gedacht hebben.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2019 11:00:18 ]
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:24:37 #109
131603 Afwazig
Serious business
pi_186536741
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Die gast is zo triest _O-
Echt zon mongool inderdaad. Bizar dat tron nog zo hoog staat. Allemaal hype.
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:43:33 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186537078
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:58 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

"hardly a novel concept"

_O- _O-

Banken kunnen prima draaien op fractional reserve dus waarom Tether niet, zouden ze wel gedacht hebben.
Mwoah vind het nogal opgeblazen allemaal. Hun totale assets kunnen het dekken. Maar hier zullen ook dingen als kantoorgebouwen etc in zitten.

Mocht Bitfinex bankroet gaan dan is elke Tether gedekt, dat is bij banken niet het geval. Daar moet de staat bijspringen omdat ze leningen etc niet per direct kunnen terugvorderen.

Het feit dat ze hier nooit eerlijk over geweest zijn is natuurlijk wel foute boel.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186537792
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mwoah vind het nogal opgeblazen allemaal. Hun totale assets kunnen het dekken. Maar hier zullen ook dingen als kantoorgebouwen etc in zitten.

Mocht Bitfinex bankroet gaan dan is elke Tether gedekt, dat is bij banken niet het geval. Daar moet de staat bijspringen omdat ze leningen etc niet per direct kunnen terugvorderen.

Het feit dat ze hier nooit eerlijk over geweest zijn is natuurlijk wel foute boel.
Terher is totaal niet gedekt. _O-
Vakman pur sang
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:36:20 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186538221
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Terher is totaal niet gedekt. _O-
Dat is het dus wel, alleen niet met alleen liquide middelen wat lang werd beweerd door mensen. Bitfinex is hier nooit open over geweest.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186538242
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mwoah vind het nogal opgeblazen allemaal. Hun totale assets kunnen het dekken. Maar hier zullen ook dingen als kantoorgebouwen etc in zitten.

Mocht Bitfinex bankroet gaan dan is elke Tether gedekt, dat is bij banken niet het geval. Daar moet de staat bijspringen omdat ze leningen etc niet per direct kunnen terugvorderen.

Het feit dat ze hier nooit eerlijk over geweest zijn is natuurlijk wel foute boel.
Bwaah dat is nu de vraag. Wat zijn precies die "assets"? Als het zo goed als usd is (obligaties bv) prima, kantoorgebouwen is al wat problematischer. Als het aandelen Bitfinex zijn waar dus continue geld en assets heen en weer worden geschoven tussen bitfinex en usdt wordt het allemaal wel heel creatief boekhouden.

Maar goed er is veel FUD rondom wat ook totaal niet klopt en ironisch genoeg kan tether daar juist zelf kei hard van profiteren dus die vinden het ook allemaal wel best zo.
pi_186539740
Wat is die Elon Musk toch vaag of niet? Als gezicht van Tesla is dat toch slecht als je zulke dingen op je Twitter gooit? Laatst had hij ook al iets op Twitter gezet met Dogecoin en vage plaatjes. 26 miljoen volgers
  woensdag 1 mei 2019 @ 16:20:31 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_186542721
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:44 schreef metallicelmo het volgende:
Wat is die Elon Musk toch vaag of niet? Als gezicht van Tesla is dat toch slecht als je zulke dingen op je Twitter gooit? Laatst had hij ook al iets op Twitter gezet met Dogecoin en vage plaatjes. 26 miljoen volgers
Is toch juist geniaal man.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 mei 2019 @ 22:02:38 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186550627
Ik kan dat wel waarderen moet ik zeggen. Al dat correcte gedoe "boohoo hij is gezicht van Tesla, moet normaal doen" laat hem gewoon lol hebben joh :D Is ook maar een mens.
  donderdag 2 mei 2019 @ 18:37:35 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_186569380
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 16:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Is toch juist geniaal man.
Super ja :')
  donderdag 2 mei 2019 @ 18:37:59 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:49:29 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_186571176
quote:
Not a single fuck was given

-4%

:(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 21:55:53 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186575036
BTC doet het ook even netjes nu.
pi_186575187
Het is wel grappig om te zien dat bitcoin stabiel blijft na de stijging eerder terwijl er nu een flinke tether/bitfinex fud is. De bodem is wel bereikt nu denk ik, $100k here we come!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2019 22:04:32 ]
pi_186576324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Piva het volgende:
$100k here we come!
echt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 23:20:22 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186576974
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Piva het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat bitcoin stabiel blijft na de stijging eerder terwijl er nu een flinke tether/bitfinex fud is. De bodem is wel bereikt nu denk ik, $100k here we come!
Of niemand durft in Tether en al het geld gaat naar BTC.

Ik verwacht binnen 10 dagen sub 5k.
pi_186578004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Piva het volgende:
Het is wel grappig om te zien dat bitcoin stabiel blijft na de stijging eerder terwijl er nu een flinke tether/bitfinex fud is. De bodem is wel bereikt nu denk ik, $100k here we come!
Ik vind die lui die Bitfinex verdedigen met "MUHH de dollar is ook maar voor 1% gedekt" pas grappig.

Dan hebben we nu dus een asset (Tether) dat 74% gedekt is door iets wat met 1% gedekt is :')
pi_186578009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of niemand durft in Tether en al het geld gaat naar BTC.

Ik verwacht binnen 10 dagen sub 5k.
Oh nee. Over 10 dagen staat het zeker nog wel op 5k of hoger.

Laten we hier over 10 dagen op terugkomen :P
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:30:12 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186579827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of niemand durft in Tether en al het geld gaat naar BTC.

Ik verwacht binnen 10 dagen sub 5k.
Dat lees ik ook ja, dat whales niet kunnen uitcashen in tether maar alles in BTC moeten omzetten om hun geld van bitfinex af te trekken.

Klinkt niet heel erg aannemelijk, want waarom zou een whale miljoenen op een exchange laten staan... maargoed
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 09:08:53 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186580318
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh nee. Over 10 dagen staat het zeker nog wel op 5k of hoger.

Laten we hier over 10 dagen op terugkomen :P
Ben benieuwd :D Ik denk net onder.
pi_186580511
wen altseason
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 09:23:43 #129
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186580530
Als dominance <50% valt :D
pi_186580612
Pompen met die BTC :P
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:34:04 #131
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_186580709
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben benieuwd :D Ik denk net onder.
Kwam deze tegen op Reddit.



We blijven er dus boven!
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 09:37:18 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186580764
Ik denk dus dat die door support gaat vallen dit keer.
pi_186580921
moom
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:48:01 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186580935
Zo mijn eerste pure gok als TA-charlatan:



Cup and handle patroon vormt zich op de daily bij MITx. *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186580962
MITX? :{
pi_186580980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
MITX? :{
Niet Shiliano coinaldo volgen op twitter :')
pi_186580989
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dus dat die door support gaat vallen dit keer.
Bedankt alles verkocht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 10:01:37 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186581123
Hopen dat we even 6k aantikken nu dan maar, is dat ook meteen klaar.
pi_186581216
of 20k, hebben we dat ook gelijk gehad.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:09:00 #140
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186581234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
of 20k, hebben we dat ook gelijk gehad.
50k plz.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:14:02 #141
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_186581311
Ok ik zie de prijs weer eens verder stijgen, toch zie ik op Google Trends niet zo veel gebeuren...dat is over het algemeen een goede indicator.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:14:35 #142
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_186581316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:01 schreef Kyran het volgende:
Hopen dat we even 6k aantikken nu dan maar, is dat ook meteen klaar.
Inkoop moment gemist :D?
Hmz...
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:14:39 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186581317
Gewoon doorstoten tot nèt onder de 1 miljoen, gewoon om McAfee te pesten :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186581344
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:14 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Inkoop moment gemist :D?
_O-
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:17:58 #145
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186581374
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon doorstoten tot nèt onder de 1 miljoen, gewoon om McAfee te pesten :')

Dit interview is wel het kijken waard.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 10:18:01 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186581375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:14 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Inkoop moment gemist :D?
Nee hoor :) Van mij mag het stijgen en blijven stijgen.
pi_186581453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of niemand durft in Tether en al het geld gaat naar BTC.

Ik verwacht binnen 10 dagen sub 5k.
Als je uit Tether gaat en dus naar BTC kan je de BTC naar een willekeurige andere exchange overmaken en binnen een half uurtje wel weer in cash zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:20 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik vind die lui die Bitfinex verdedigen met "MUHH de dollar is ook maar voor 1% gedekt" pas grappig.

Dan hebben we nu dus een asset (Tether) dat 74% gedekt is door iets wat met 1% gedekt is :')
74% + Bitfinex exchange is heel wat meer dan dat de meeste mensen verwachten. De market vind het allemaal wel prima. Daarnaast maken hun ook gewoon winst op de peg zolang het minder dan $1 is.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2019 10:27:27 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 10:25:58 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186581506
@Piva klopt

Mensen overdrijven heel erg op CT op dit moment dat stijging alleen komt door Tether.
pi_186581605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:25 schreef Kyran het volgende:
@:Piva klopt

Mensen overdrijven heel erg op CT op dit moment dat stijging alleen komt door Tether.
Daarom denk ik dat de bodem hier is. De meeste denken dat het nog lager gaat. Veel geloven er nog niet echt in. Maar steeds meer grote partijen zijn geïnteresseerd in bitcoin.

Het zou mij echt helemaal niets verbazen als een paar grote spelers tien duizenden coins hebben opgepakt in 2019.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 10:32:20 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186581620
Denk dat bodem wel is bereikt, maar verwacht wel dipje naar laag 4 nog een keer. Ik zie BTC nog niet de 6k breken (in ieder geval niet langdurig).
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:41:53 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186581777
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Piva het volgende:

[..]

Daarom denk ik dat de bodem hier is. De meeste denken dat het nog lager gaat. Veel geloven er nog niet echt in. Maar steeds meer grote partijen zijn geïnteresseerd in bitcoin.

Het zou mij echt helemaal niets verbazen als een paar grote spelers tien duizenden coins hebben opgepakt in 2019.
"This is a suckers rally"
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:57:58 #152
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_186582037
Iedere keer als ie stijgt, daalt ie ook.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 11:06:23 #153
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186582182
Blijft nog steeds een feit dat er geld wordt geschoven tussen alts / tether / btc. Komt niet echt veel nieuw geld bij en zolang dat niet gebeurt zie ik geen blijvende stijging ontstaan.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:13:30 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186582323
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef Kyran het volgende:
Blijft nog steeds een feit dat er geld wordt geschoven tussen alts / tether / btc. Komt niet echt veel nieuw geld bij en zolang dat niet gebeurt zie ik geen blijvende stijging ontstaan.
We zijn sinds februari van een marketcap van 110 miljard naar een cap van 180 miljard gegaan... in 3 maanden tijd +64%
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 11:14:30 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186582341
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

We zijn sinds februari van een marketcap van 110 miljard naar een cap van 180 miljard gegaan... in 3 maanden tijd +64%
Ja. maar sinds begin april waar echte stijging begon is er nauwelijks iets bijgekomen.
pi_186582356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:14 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik zie de prijs weer eens verder stijgen, toch zie ik op Google Trends niet zo veel gebeuren...dat is over het algemeen een goede indicator.
Nah is deze keer niet nodig. Zit zon 2 miljard in Tether klaar om in te kopen en staat nog voor cash op exchanges enzo. Nieuw geld is niet nodig tot de 10k denk ik.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:16:07 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186582374
Zeg @Sunri5e ouwe cardano-shillert. ADA gaat lekker he! Al -33% deze maand _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:18:36 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186582417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja. maar sinds begin april waar echte stijging begon is er nauwelijks iets bijgekomen.
Nouja de trend is toch meestal dat we eerst een stijging in BTC zien door geld uit stable coins, waarna het geld van alts naar BTC vloeit, en daarna pas nieuw fiat in BTC stroomt? Daarna vloeit BTC weer langzaam in de alts
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:19:44 #159
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_186582436
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Zeg @:sunri5e ouwe cardano-shillert. ADA gaat lekker he! Al -33% deze maand _O_
Hey korte termijn denker.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:21:29 #160
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186582465
Haha die bounces van ETH, BCH, en LTC _O-

Koekoek
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 11:27:50 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186582575
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nouja de trend is toch meestal dat we eerst een stijging in BTC zien door geld uit stable coins, waarna het geld van alts naar BTC vloeit, en daarna pas nieuw fiat in BTC stroomt? Daarna vloeit BTC weer langzaam in de alts
Klopt. Even afwachten dus of er nieuw geld gaat binnenkomen nu:)
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:28:40 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186582590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt. Even afwachten dus of er nieuw geld gaat binnenkomen nu:)
Bijna vakantiegeld _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:34:27 #163
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186582681
Beter die bounce, zit al een tijdje long op ETH sinds $170 met 3x leverage.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186582731
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef TimKuik het volgende:
Beter die bounce, zit al een tijdje long op ETH sinds $170 met 3x leverage.
Op een exchange of via Maker?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:46:51 #165
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186582910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:37 schreef KapBak het volgende:

[..]

Op een exchange of via Maker?
Exchange.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186582923
Zijn er nog mensen hier die geen Bitcoin bezitten naast hun precious altcoins?
pi_186582936
Bitcoin 6100 op Bitfinex
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:51:46 #168
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186583009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen Bitcoin bezitten naast hun precious altcoins?
Hiero, op wat BTC in orders na.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186583011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen Bitcoin bezitten naast hun precious altcoins?
Ja, deze dombo hier!
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:53:48 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186583039
BTC blijft maar pompen _O-

Dit gaat zo'n gigantische dikke rode kaars worden he. Vanavond terug naar 5.2k?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186583046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin 6100 op Bitfinex
Bitfinex :')
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:06:17 #173
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186583219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bitfinex :')
Mensen die daar traden zijn echt te hard op hun hoofd gevallen...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186583669
quote:
Dit is een beetje zoals Apple, 8 jaar te laat komen met een streaming dienst, de Netflix killer. :{
pi_186583742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dit is een beetje zoals Apple, 8 jaar te laat komen met een streaming dienst, de Netflix killer. :{
Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleem :P

Maar het zit niet in hetzelfde vaarwater als BTC.
pi_186583917
Ik zie Bitcoin nog steeds als een alternatief voor goud. Of Bitcoin ooit een betaalmiddel zal worden weet ik niet, ik denk van niet. Is ook niet nodig daarvoor mogen ze wel iets anders bedenken wat beter en sneller werkt. Maargoed er zijn al tientallen coins die dat prima zouden kunnen... Een bedrijf als Facebook heeft wel het voordeel dat ze hun users bepaalde dingen kunnen voorschotelen, dat is natuurlijk de beste reclame, zeker als je het ook nog eerst zelf bouwt
pi_186584012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:51 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin nog steeds als een alternatief voor goud. Of Bitcoin ooit een betaalmiddel zal worden weet ik niet,
Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:10:08 #179
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_186584238
Ennn: Gaan we de 6000 halen vandaag???
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleem :P

Maar het zit niet in hetzelfde vaarwater als BTC.
Instagram is een ander publiek (make-up en kook-mutsen) en zou daar een heel klein deel weg kunnen snoepen van de huidige Ad markt (Google dominance +90%). Hebben we Apple pay nog (maar dat is maar 15% van de mobile markt aangezien ze het niet vrijgeven voor Android).

Facebook en betalen worden steeds meer mensen huiverig over met de recente berichtgevingen en juist in de"Westerse landen" verlaten steeds meer mensen Facebook. Blijft enkel over de groei in "Ontwikkelingslanden" wat voor adverteerders veel minder interessant is.

En dan heb je de Brave browser, die hetzelfde gaat doen en dat direct via de browser (laptop/mobiel) aanbiedt. Brendan Eich is niet gek! Hij spreekt de crypto-fans en AdBlock publiek aan door DNT-fingerprinting te gaan oplossen: Wie werkt samen met Duckduckgo, die een wetswijziging heeft ingediend recentelijk in de VS over het naleven van DNT (Do not Track)?

Veel mensen hebben een laptop en de meesten een Android mobiel, dus een open platform dient een breder publiek.
The best firms advertise the least...
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:47:30 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_186584842
Nog even en de 6 maanden grafiek in de OP is groen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_186586177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:47 schreef LXIV het volgende:
Nog even en de 6 maanden grafiek in de OP is groen!
En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.

-> https://www.dagelijksesta(...)euro-te-ondermijnen/
pi_186590639
Thierry :')
pi_186591169
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:23 schreef Xrenity het volgende:
Thierry :')
Baudet _O_
Vakman pur sang
  vrijdag 3 mei 2019 @ 20:03:52 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_186591372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:56 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
pi_186591453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?
Vakman pur sang
pi_186591974
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?
Betekent
Accepteert
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Baudet _O_
:')
pi_186592434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Het een enorm liquide asset. Daar gaat het om.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:17:39 #188
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_186594684
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.

-> https://www.dagelijksesta(...)euro-te-ondermijnen/
Zolang Baudet Crypto TAX zoals we met criminele bedrijven als Facebook naar 0,8% gooien voor crypto "voor de burger" hetzelfde doen, kom ik terug naar NL ^O^ .

In een paar jaar, nu is mijn focus op Portugal :)

[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 03-05-2019 22:24:59 ]
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 00:23:39 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186598014
Ok, stel mijn voorspelling iets bij. We blijven boven 5k, maar wel rond 5200.

Verwacht nog wel een poging om nogmaals $6000 aan te vallen, misschien doorbreken, maar grootste deel van mei laag in $5000 range.

Beetje TA, beetje gevoel, beetje fractals.
pi_186602953
quote:
Op vrijdag 3 mei 2019 20:34 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Betekent
Accepteert
[..]

:')
omg _O-
pi_186603652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Hoe weet je dat tweede?

Ik vind of iets wettig is of niet niet leidend voor wat een betaalmiddel is. Alles is de facto een betaalmiddel. Tevens als we definitie van wat de overheid zet volgen is Bitcoin in sommige staten van de VS al wel een betaalmiddel en in andere niet, dan loop je vast in juridisch geneuzel over verschillende jurisdicties etc.
pi_186604405
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of crypto
pi_186604778
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of crypto
En dan is het dus een betaalmiddel :P

Als ik op een festival of in het voetbalstadion ben zijn munten die ik koop ook een betaalmiddel maar geen wettig betaalmiddel.
pi_186605192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

En dan is het dus een betaalmiddel :P

Als ik op een festival of in het voetbalstadion ben zijn munten die ik koop ook een betaalmiddel maar geen wettig betaalmiddel.
True
pi_186605221
We kennen PayPal allemaal als een slecht betaalmiddel voor verkopers.
Het is nu nog slechter geworden

pi_186607199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef ZetaOS het volgende:
We kennen PayPal allemaal als een slecht betaalmiddel voor verkopers.
Het is nu nog slechter geworden

Kan het nog slechter? :o
pi_186614962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:18 schreef Piva het volgende:

[..]

Kan het nog slechter? :o
180 dagen na aankoop kan de koper nog een dispute en claim indienen. Is stiekem een jaar geleden ingevoerd.

Dus koper koop bijv een nieuwe laptop, start een claim na 175 dagen dat het niet goed is. Mag ie het op jouw kosten terugsturen :') Koper had een half jaartje een gratis laptop te leen en jij zit met een gebruikt item.
Of ze zeggen dat het niet ontvangen is, en succes dat dus uit te vechten.

En dan nog niet te spreken van lui die spullen kopen om onderdelen daarvan te swappen om hun eigen item te maken. Ja dat gebeurd echt...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2019 22:01:01 ]
pi_186620859
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 5 mei 2019 @ 21:47:07 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_186638019
SNTR zit ook in een dipje
pi_186639393
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

This is Carlos....

Matos.
wat hebben we geleerd?
Vertrouw geen mensen met een systeem plafond in de keuken.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 10:18:30 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186644328
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

wat hebben we geleerd?
Vertrouw geen mensen met een systeem plafond in de keuken.
_O-

Nog 1 BTC move en VET zit bijna op ATL van 101 sat, buy order op 103, come to daddddy.
pi_186644379
altseason soon

;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 10:28:09 #204
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186644452
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
altseason soon

;(
Lekker geloofwaardig he iedereen die dat roept met bijna 56% BTC dominance :D
pi_186644882
Het zou wel mooi zijn als opeens het vetrouwen in alts weg is en binnen een aantal weken de hele markt terug naar bitcoin is gegaan.

De disbelieve gaat prachtig zijn! _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 11:07:25 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186645457
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
pi_186645560
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:58 schreef Piva het volgende:
Het zou wel mooi zijn als opeens het vetrouwen in alts weg is en binnen een aantal weken de hele markt terug naar bitcoin is gegaan.

De disbelieve gaat prachtig zijn! _O_
Haha ja dat zeker
pi_186649522
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Alle geld vloeit uit de alts.
Hoe ver wil je dat nog analyseren?
Vakman pur sang
pi_186649852
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Alle geld vloeit uit de alts.
Hoe ver wil je dat nog analyseren?
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 15:12:32 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186650001
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Nou, veel alts zijn weer terug bij waar ze aan het begin van dit jaar stonden.

WAN ZIL en nog een paar anderen zijn omgekeerd price discovery aan het doen en ver onder ATL van begin dit jaar. VET is terug waar het begon. NEO en ADA zijn aan het doodbloeden etc. BTC LTC BNB zijn samen met een select groepje alts de best presterende op dit moment.

BTC trekt gewoon veel alts leeg. Er is wel wat nieuw geld binnengekomen dit jaar en die is eigenlijk via de alts richting BTC gegaan. BTC dominance stond rond 51% tot aan het einde van maart en nu zit het op 56%. Aangezien er afgelopen paar weken niet heel veel geld bij is gekomen kan dat alleen maar als alts doodbloeden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 15:16:27 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186650064
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Ik vraag me af hoe makkelijk de alts gaan bijtrekken om eerlijk te zijn.

Grote publiek zal zeker wel in alts gaan, want die hebben nog de x100 wat sommige coins haalden tijdens vorige bull run in hun kop zitten. Ik zie echter grote institutionele investeerders niet investeren in DOGE DENT NAV SNTR of zelfs ICX VET OMG. Die gaan in BTC LTC ETH zitten.

BTC dominance doorbreken om weer rond 50% uit te komen zoder er een alt season ontstaat gaat denk ik alleen maar moeilijker worden.
pi_186652047
https://www.coindesk.com/(...)f-asked-insider-says

Prima denk ik? Voegt wat mij betreft weinig toe maar ja :P
pi_186652592
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?
Vakman pur sang
pi_186652646
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Grote publiek zal zeker wel in alts gaan, want die hebben nog de x100 wat sommige coins haalden tijdens vorige bull run in hun kop zitten.
Dat denk ik ook ja.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 20:25:04 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186656385
Ok, wat mij nu wel opvalt is dat de alts niet meer overdreven lijken te reageren op BTC. Er lijkt iets te veranderen, maar wat ....

Vorige week kon BTC niet $30 omhoog/omlaag gaan zonder dat de alts er op reageerden en begonnen te bloeden. Nu is BTC vandaag van $5650 naar $5750 gegaan en gaan de alts mee omhoog.

Iets om in de gaten te houden en gewoon interessant om te volgen. Alt season is het nog LANG niet met een BTC dominantie van bijna 56%.

[ Bericht 0% gewijzigd door Evenstar op 06-05-2019 20:35:06 ]
pi_186656925
Misschien dat btc ervandoor gaat en de alts achterlaat
pi_186656967
Toen btc vorig jaar op dit getal stond, stonden de alts volgens mij hoger
pi_186658383
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
pi_186658664
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 21:43:30 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186658861
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon gelijk hoor :D
pi_186659047
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk hoor :D
Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.
Je ziet toch duidelijk dat er in zijn geheel alleen maar geld verdwijnt uit de gehele markt?
En als die trend doorzet er helemaal geen nieuwe investeerders klaarstaan? Dat is toch obvious bullshit?
Alleen als er een perverse prikkel is van schofterige hoge rendementen dan is er kans op een flinke (nieuwe) bullmarkt.
Dit kan alleen gebeuren door een hele opeenstapeling van goed nieuws, nieuwe scams en explosieve koersen (aldanniet gemanipuleerd om deze te ontsteken).
Als dit niet gebeurd daalt de gehele markt tot BTC +\_ 2K en. 80% alts sterft.
Dat zijn de harde feiten.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 21:59:20 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186659387
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.
Je ziet toch duidelijk dat er in zijn geheel alleen maar geld verdwijnt uit de gehele markt?
En als die trend doorzet er helemaal geen nieuwe investeerders klaarstaan? Dat is toch obvious bullshit?
Alleen als er een perverse prikkel is van schofterige hoge rendementen dan is er kans op een flinke (nieuwe) bullmarkt.
Dit kan alleen gebeuren door een hele opeenstapeling van goed nieuws, nieuwe scams en explosieve koersen (aldanniet gemanipuleerd om deze te ontsteken).
Als dit niet gebeurd daalt de gehele markt tot BTC +\_ 2K en. 80% alts sterft.
Dat zijn de harde feiten.
En wat heeft dit allemaal te maken met onderstaande quote waar jij op reageerde?

quote:
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
Of jij bent diegene die niet kan lezen / nuchter kan nadenken of jij hebt een verkeerde quote gepakt.

In vergelijking met begin dit jaar is market cap iets gestegen, maar er is dus inderdaad niet bijzonder veel geld binnengekomen. Hier zijn wij het over eens volgens mij. Toch?

Echter hebben wij wel BTC zien stijgen (en stijgt het nog steeds). We zijn van laag $3000 naar bijna $6000 gegaan. Dit is een feit, eens?

Er komt dus geen (of weinig) geld binnen, maar BTC stijgt, dit geld moet dus ergens vandaan komen. Toch? Volg je me nog?

Aangezien er geen nieuw geld binnenkomt is enige andere verklaring dat de stijgen van BTC gefinancierd wordt door het geld uit de alts te halen. Dit komt overeen met wat we zien. BTC gaat omhoog, alts gaan omlaag. Volg je me nog? Ik weet niet hoe ik het nog makkelijker kan uitleggen.

Wat jij hierboven zegt kan best kloppen, maar heeft niks te maken met je reactie of de quote die jij hebt gepakt.
pi_186661778
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:21 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja.
BlocktownCap twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 17:38:01 Top exchanges have seen net outflow of BTC in April.In April:Bitfinex: $1.5B OUTBinance: $250M OUTBitstamp: $700M OUTBittrex: $60M OUTIs this bc of increased security concerns of funds on exchanges or are investors accumulating/transferring off-exchange to cold storage? https://t.co/ygY4IqbkPV reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2019 23:35:37 ]
pi_186662405
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:

In vergelijking met begin dit jaar is market cap iets gestegen, maar er is dus inderdaad niet bijzonder veel geld binnengekomen. Hier zijn wij het over eens volgens mij. Toch?

Echter hebben wij wel BTC zien stijgen (en stijgt het nog steeds). We zijn van laag $3000 naar bijna $6000 gegaan. Dit is een feit, eens?
Market cap is sinds 21 januari met 50% gestegen (120 naar 180 miljard USD) en Bitcoin is toen vanaf 3600 USD naar 5700 USD gegaan (+58%). Dus je argumentatie klopt niet helemaal hier.

Cijfers zijn grofweg gepakt... maar totale market cap is echt wel flink gestegen ook.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:14:19 #227
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186666348
Ik zit in de afgelopen 3 maanden op +75% zonder eigenlijk iets te traden en ik heb geen BTC.

Prima als het zo blijft gaan. ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186666790
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:14 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit in de afgelopen 3 maanden op +75% zonder eigenlijk iets te traden en ik heb geen BTC.

Prima als het zo blijft gaan. ^O^
Tja dat is natuurlijk volstrekt anekdotisch :P
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:10:42 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186667451
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:14 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit in de afgelopen 3 maanden op +75% zonder eigenlijk iets te traden en ik heb geen BTC.

Prima als het zo blijft gaan. ^O^
Mja mijn OCE is ongeveer x4 gegaan bij listing, dus ik zit ook wel op zoiets. Ik heb op dit moment ook geen BTC
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:05:31 #230
62913 Blik
The one and Only!
pi_186668638
Ik ook, met de kanttekening dat ik zwaarder in vechain zit en die zit bijna op all time low qua sats (waarom snap ik echt niet, want de goed nieuws show uit die hoek is ongekend)
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:10:58 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186668722
Deze week eerst al die Cosmos token die uit het niets de top 15 op CMC inknalt en vandaag deze shitcoin :')

https://coinmarketcap.com/currencies/japan-content-token/

Nou de bullmarkt is begonnen hoor
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186670536
Zo door de $6K en een dikke short squeeze?
pi_186673681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Blik het volgende:
waarom snap ik echt niet
Omdat de markt wat tijd nodig had, maar nu echt ziet dat het een kutproject is.

*zoekt dekking*
pi_186673915
Goeie dag wel voor vrijwel alle crypto's. Ben benieuwd hoe we ervoor staan als de marketcap weer eens op 800 miljard staat. (als dat ooit nog gebeurd)
pi_186674180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef metallicelmo het volgende:
Ben benieuwd hoe we ervoor staan als de marketcap weer eens op 800 miljard staat.
Een stuk beter... :+
pi_186674247
Zit er iemand in Bitcoin gerelateerde producten op de traditionele aandelenmarkten in Amerika? bijvoorbeeld GBTC?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 16:30:06 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186674296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef metallicelmo het volgende:
Goeie dag wel voor vrijwel alle crypto's. Ben benieuwd hoe we ervoor staan als de marketcap weer eens op 800 miljard staat. (als dat ooit nog gebeurd)
Vet-dominance over 50%
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186674326
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Vet-dominance over 50%
Ik ben voor *O*
pi_186674526
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Vet-dominance over 50%
Lol
pi_186674591
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Vet-dominance over 50%
Dan zouden sommige hier (mijzelf inclusief) crypto ragequitten denk ik :P
pi_186674643
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:27 schreef metallicelmo het volgende:
Zit er iemand in Bitcoin gerelateerde producten op de traditionele aandelenmarkten in Amerika? bijvoorbeeld GBTC?
Toevallig pas nog een beetje mee getrade.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 16:48:29 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186674663
Die crash gaat niet meer komen :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186675381
Waves doet een mini pumpje na een tweet van Sasha :P
Meestal zakt het na een tweet.
pi_186675816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 16:45 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan zouden sommige hier (mijzelf inclusief) crypto ragequitten denk ik :P
:')
pi_186676495
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

En wat heeft dit allemaal te maken met onderstaande quote waar jij op reageerde?
[..]

Of jij bent diegene die niet kan lezen / nuchter kan nadenken of jij hebt een verkeerde quote gepakt.

In vergelijking met begin dit jaar is market cap iets gestegen, maar er is dus inderdaad niet bijzonder veel geld binnengekomen. Hier zijn wij het over eens volgens mij. Toch?

Echter hebben wij wel BTC zien stijgen (en stijgt het nog steeds). We zijn van laag $3000 naar bijna $6000 gegaan. Dit is een feit, eens?

Er komt dus geen (of weinig) geld binnen, maar BTC stijgt, dit geld moet dus ergens vandaan komen. Toch? Volg je me nog?

Aangezien er geen nieuw geld binnenkomt is enige andere verklaring dat de stijgen van BTC gefinancierd wordt door het geld uit de alts te halen. Dit komt overeen met wat we zien. BTC gaat omhoog, alts gaan omlaag. Volg je me nog? Ik weet niet hoe ik het nog makkelijker kan uitleggen.

Wat jij hierboven zegt kan best kloppen, maar heeft niks te maken met je reactie of de quote die jij hebt gepakt.
Jaja ik volg je. :')

Het klopt ook allemaal.
Het gaat me alleen om de suggestie in de denkwijze van de opmerking dat "nieuwe investeerders klaarstaan" om er (nieuw) geld in te pompen.
Alsof er hele bevolkingsgroepen fiat opsparen en op een moment wachten. Van dit alles is m.i. helemaal geen sprake. Tenzij er weer wat gebeurd, wat ik eerder al opnoemde.

Resumé:
In zijn geheel slinkt de markt in (usd) waarde. Dit slinken gaat nog harder als er minder cashflow is omdat crypto niet wordt gebackupt door assets. Als de uitcash dominantie te groot wordt moeten exchanges de poort vroegtijdig sluiten.

Dat een stijging van BTC uit de alts wordt getrokken is obvious.

Gaat er nog wat gebeuren of sterft de crypto munt (wat anders dan Cryptochain oplossingen) een langzame dood?
Vakman pur sang
pi_186676654
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja ik volg je. :')

Het klopt ook allemaal.
Het gaat me alleen om de suggestie in de denkwijze van de opmerking dat "nieuwe investeerders klaarstaan" om er (nieuw) geld in te pompen.
Alsof er hele bevolkingsgroepen fiat opsparen en op een moment wachten. Van dit alles is m.i. helemaal geen sprake. Tenzij er weer wat gebeurd, wat ik eerder al opnoemde.

Resumé:
In zijn geheel slinkt de markt in (usd) waarde. Dit slinken gaat nog harder als er minder cashflow is omdat crypto niet wordt gebackupt door assets. Als de uitcash dominantie te groot wordt moeten exchanges de poort vroegtijdig sluiten.

Dat een stijging van BTC uit de alts wordt getrokken is obvious.

Gaat er nog wat gebeuren of sterft de crypto munt (wat anders dan Cryptochain oplossingen) een langzame dood?
Blockchain gaat niet sterven hoor :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:31:43 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186676659
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja ik volg je. :')

Het klopt ook allemaal.
Het gaat me alleen om de suggestie in de denkwijze van de opmerking dat "nieuwe investeerders klaarstaan" om er (nieuw) geld in te pompen.
Alsof er hele bevolkingsgroepen fiat opsparen en op een moment wachten. Van dit alles is m.i. helemaal geen sprake. Tenzij er weer wat gebeurd, wat ik eerder al opnoemde.

Resumé:
In zijn geheel slinkt de markt in (usd) waarde. Dit slinken gaat nog harder als er minder cashflow is omdat crypto niet wordt gebackupt door assets. Als de uitcash dominantie te groot wordt moeten exchanges de poort vroegtijdig sluiten.

Dat een stijging van BTC uit de alts wordt getrokken is obvious.

Gaat er nog wat gebeuren of sterft de crypto munt (wat anders dan Cryptochain oplossingen) een langzame dood?
Afgelopen paar maanden is er zon 50 miljard bijgekomen Hans.

En exchanges hoeven de poorten niet te sluiten. Tenzij ze fractional banken natuurlijk.

Exchanges verdienen altijd poen, in welke markt dan ook.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186676694
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Afgelopen paar maanden is er zon 50 miljard bijgekomen Hans.
Volgens Coinmarketcap, dit is scheef en kan wel eens minder zijn
  dinsdag 7 mei 2019 @ 18:35:09 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186676709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Volgens Coinmarketcap, dit is scheef en kan wel eens minder zijn
Wat is er scheef aan en heb je een betere bron?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186677012
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat is er scheef aan en heb je een betere bron?
Ik denk niet dat er een betrouwbare bron is.
Deze geeft ieder geval andere 24/u volumes aan: https://openmarketcap.com/
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:26:04 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186678041
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er een betrouwbare bron is.
Deze geeft ieder geval andere 24/u volumes aan: https://openmarketcap.com/
Marketcap ontloopt elkaar niet veel. Dus die ~50 miljard die erbij is gekomen blijft voorlopig staan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 19:39:49 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186678460
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Market cap is sinds 21 januari met 50% gestegen (120 naar 180 miljard USD) en Bitcoin is toen vanaf 3600 USD naar 5700 USD gegaan (+58%). Dus je argumentatie klopt niet helemaal hier.

Cijfers zijn grofweg gepakt... maar totale market cap is echt wel flink gestegen ook.
Hmm, vaag. Ik dacht serieus dat er maar een stijging van 20% was in MC, misschien dat ik verkeerd heb gekeken of andere data gebruikt. Moet ik even terugzoeken als ik tijd heb.

Dat veranderd het wel een beetje, maar essentie blijft wel zelfde.
pi_186679954
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 19:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Marketcap ontloopt elkaar niet veel. Dus die ~50 miljard die erbij is gekomen blijft voorlopig staan.
Tja die cijfers hebben, ben ik bang, weinig te maken met de totale marktcapatilisatie.

Coinbase heeft in 2018 een omzet gedraaid van zo'n 500 miljoen dollar.
En hoeveel procent van het nieuwe geld vloeit via coinbase naar BTC?

https://www.google.nl/amp(...)oinbase-in-2018/amp/

We moeten hebben dat de omzet bij coinbase er zo uitziet:



[ Bericht 6% gewijzigd door Lospedrosa op 07-05-2019 21:15:18 ]
Vakman pur sang
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:08:34 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186681234
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er een betrouwbare bron is.
Deze geeft ieder geval andere 24/u volumes aan: https://openmarketcap.com/
Skycoin op #9 ja?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186681693
Als iemand de omzet cijfers in fiatgeld van coinbase kan vinden hoor ik het graag.
Daar zou je nou geweldige TA's op kunnen maken. _O_
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 22:01:29 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186682952
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 22:14:30 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186683451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
Funds are safu :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_186683710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
Vakman pur sang
pi_186686649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
Bron?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 23:56:48 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_186687052
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 23:36 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bron?
Twitter
pi_186687256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
Ach ja, we kijken niet op 30 miljoen meer of minder.
pi_186687394
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja ik volg je. :')

Het klopt ook allemaal.
Het gaat me alleen om de suggestie in de denkwijze van de opmerking dat "nieuwe investeerders klaarstaan" om er (nieuw) geld in te pompen.
Alsof er hele bevolkingsgroepen fiat opsparen en op een moment wachten. Van dit alles is m.i. helemaal geen sprake. Tenzij er weer wat gebeurd, wat ik eerder al opnoemde.

Resumé:
In zijn geheel slinkt de markt in (usd) waarde. Dit slinken gaat nog harder als er minder cashflow is omdat crypto niet wordt gebackupt door assets. Als de uitcash dominantie te groot wordt moeten exchanges de poort vroegtijdig sluiten.

Dat een stijging van BTC uit de alts wordt getrokken is obvious.

Gaat er nog wat gebeuren of sterft de crypto munt (wat anders dan Cryptochain oplossingen) een langzame dood?
:')
pi_186687506
  woensdag 8 mei 2019 @ 07:06:54 #264
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186689181
Binance hack, je kunt nog zo roepen dat je #safu bent maar dit is wel een scheurtje in het imperium wat ze opgebouwd hebben.

Zou illusions inmiddels ook door hebben dat al je geld op binance houden toch niet het aller snuggerste idee is?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186691290
Gelukkig maakt Binance miljarden dollars aan winst elk jaar dus die 40 miljoen hebben ze nog in de kantine liggen tussen de krentenbollen. Gewoon kijken wat er mis ging, lek dichten en de exchange is weer een stukje veiliger geworden. Je weet alleen nog niet of nu jouw persoonlijke informatie ook op straat ligt
pi_186692210
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 10:25 schreef metallicelmo het volgende:
Gelukkig maakt Binance miljarden dollars aan winst elk jaar dus die 40 miljoen hebben ze nog in de kantine liggen tussen de krentenbollen. Gewoon kijken wat er mis ging, lek dichten en de exchange is weer een stukje veiliger geworden. Je weet alleen nog niet of nu jouw persoonlijke informatie ook op straat ligt
Binance en veilig _O-
pi_186693005
cz_binance twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:29:47 After speaking with various parties, including @JeremyRubin, @_prestwich, @bcmakes, @hasufl, @JihanWu and others, we decided NOT to pursue the re-org approach. Considerations being: reageer retweet
:o
pi_186693171
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:09 schreef Piva het volgende:
cz_binance twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:29:47 After speaking with various parties, including @:JeremyRubin, @:_prestwich, @:bcmakes, @:hasufl, @:JihanWu and others, we decided NOT to pursue the re-org approach. Considerations being: reageer retweet
:o
Dat het alleen al overwogen werd ...
pi_186693191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat het alleen al overwogen werd ...
van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.
pi_186693402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.
Jezus man wat niet grappig.
  woensdag 8 mei 2019 @ 12:41:22 #271
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_186693479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.
:')
pi_186693673
quote:
13s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jezus man wat niet grappig.
Huh?

Ik doel op Wladimir van der Laan de maintainer van de Bitcoin Core code en over het algemeen de grote meneer achter Bitcoin code. Dat jij aan die oud burgemeester denkt kan ik echt niks aan doen.
pi_186693678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:41 schreef xzaz het volgende:

[..]

:')
Zie hierboven joh, stel je niet zo aan. Er zijn meer mensen met die naam.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 16:56:34 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186697571
Als je Binance gebruikt zou ik even password veranderen, nieuwe 2FA aanmaken en ook meteen je API's refreshen als je die gebruikt.
pi_186698231
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:56 schreef Kyran het volgende:
Als je Binance gebruikt zou ik even password veranderen, nieuwe 2FA aanmaken en ook meteen je API's refreshen als je die gebruikt.
ja kut man zo moet je elke week wel weer iets herstellen haha
pi_186698292
Vinden jullie dat Litecoin nog steeds dezelfde status heeft als een jaar of twee geleden? Men noemde Litecoin altijd het zilver en Bitcoin het goud van de cryptomarkt. Ik zie niet zoveel spannends gebeuren met die coin sinds Charlie Lee aankondigde al zijn coins te verkopen, wel toevallig op de top. Lucky mofo. Er zit een Litecoin halving aan te komen in augustus dus dat zou in theorie de prijs doen verhogen. Ik zit er zelf alleen niet in, behalve in 2013 toen verkocht ik nog 2000 Litecoins voor ¤1,50 per stuk want ze waren moon gegaan -O-
pi_186699007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh?

Ik doel op Wladimir van der Laan de maintainer van de Bitcoin Core code en over het algemeen de grote meneer achter Bitcoin code. Dat jij aan die oud burgemeester denkt kan ik echt niks aan doen.
Hoe weet jij nou aan wie ik denk?
pi_186699105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou aan wie ik denk?
Je zei dat het niet grappig was (ongepast was mijn interpretatie) toen dacht ik: huh hoe kan ik hier een grap mee bedoelen? Toen dacht ik oh wacht er is vrij recent een vrij bekende van der Laan overleden misschien denkt deze user dat ik daaraan refereer omdat ie te weinig kennis van zaken heeft op het gebied van crypto.

Was dat niet zo dan? Waarom was het zo niet grappig?
pi_186699555
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

Je zei dat het niet grappig was (ongepast was mijn interpretatie) toen dacht ik: huh hoe kan ik hier een grap mee bedoelen? Toen dacht ik oh wacht er is vrij recent een vrij bekende van der Laan overleden misschien denkt deze user dat ik daaraan refereer omdat ie te weinig kennis van zaken heeft op het gebied van crypto.

Was dat niet zo dan? Waarom was het zo niet grappig?
Zet dan ook het linkje naar zijn tweet erbij, zoals je dat normaal gesproken altijd doet. Dit riekt naar een niet grappig opzetje.
pi_186699782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zet dan ook het linkje naar zijn tweet erbij, zoals je dat normaal gesproken altijd doet. Dit riekt naar een niet grappig opzetje.
Hoe had dit ooit grappig kunnen zijn? Ik heb er gewoon niet bij stilgestaan dat lui niet zouden weten naar wie ik refereerde, dat jij daar een opzetje inziet vind ik apart.
pi_186701325
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 12:09 schreef Piva het volgende:
cz_binance twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:29:47 After speaking with various parties, including @:JeremyRubin, @:_prestwich, @:bcmakes, @:hasufl, @:JihanWu and others, we decided NOT to pursue the re-org approach. Considerations being: reageer retweet
:o
Jahoor :')
pi_186701369
pi_186702267
Wat een slechte show weer, zag laatst nog wel een aardig stukje marktonderzoek van Binance:

BinanceResearch twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 15:10:37 What does cluster analysis reveal about Bitcoin ($BTC), Ripple ($XRP) and other large digital assets? @Binance Research takes a closer look in a new, in-depth report - “Categorising Cryptoassets: A Return-Driven Cluster Analysis”https://t.co/pkfjC3BN0t reageer retweet
https://info.binance.com/en/research/marketresearch/cluster.html
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 9 mei 2019 @ 08:31:28 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186715340
*O* Delta notiticatie over Vechain *O*

Flashdump van 5% :') -O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186718917
Kut timing van binance hack ook, wilde net een deposit doen om meer Vet te kopen :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_186718938
Best wel ziek eigenlijk, de grootste exchange wordt gehackt en er wordt een serieus bedrag gestolen en toch tikken we de dag erna een nieuwe ATH van de afgelopen 6 maanden aan :P
pi_186718969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef KapBak het volgende:
Best wel ziek eigenlijk, de grootste exchange wordt gehackt en er wordt een serieus bedrag gestolen en toch tikken we de dag erna een nieuwe ATH van de afgelopen 6 maanden aan :P
Als er een hack gebeurt, wil je de BTC juist in je eigen wallet hebben :P
pi_186719022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als er een hack gebeurt, wil je de BTC juist in je eigen wallet hebben :P
Tja toch was de vorige hack ( https://www.theguardian.c(...)outh-korea-coincheck & https://www.theguardian.c(...)outh-korea-coincheck) een reden voor een gigantische drop :P

Blijft natuurlijk speculeren hoor maar ik vind het opmerkelijk :)
pi_186719041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tja toch was de vorige hack ( https://www.theguardian.c(...)outh-korea-coincheck & https://www.theguardian.c(...)outh-korea-coincheck) een reden voor een gigantische drop :P

Blijft natuurlijk speculeren hoor maar ik vind het opmerkelijk :)
Maar toen was er nog "vertrouwen" in Tether...

Uiteindelijk zit je het veiligst in BTC (of überhaupt crypto) in een eigen wallet.

Ik ben vroeger wel coins verloren door hacks, exchanges die verdwenen, etc. Maar nooit coins uit m'n wallets.
pi_186719087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar toen was er nog "vertrouwen" in Tether...

Uiteindelijk zit je het veiligst in BTC (of überhaupt crypto) in een eigen wallet.

Ik ben vroeger wel coins verloren door hacks, exchanges die verdwenen, etc. Maar nooit coins uit m'n wallets.
Oh dit betwist ik ook niet. Ik doel er meer op dat een hack in Binance in de zomer waarschijnlijk tot -15% in USD als gevolg had gehad en nu er gewoon een stijging is :P
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:34:14 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186719135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:19 schreef m.k het volgende:
Kut timing van binance hack ook, wilde net een deposit doen om meer Vet te kopen :'(
Je kunt altijd Oceanex.pro gebruiken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186719567
quote:
3s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je kunt altijd Oceanex.pro gebruiken
Goeie! net een account gemaakt ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_186719598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:06 schreef m.k het volgende:

[..]

Goeie! net een account gemaakt ^O^
Koop ook meteen wat SHA
pi_186719605
CryptoLogino twitterde op woensdag 08-05-2019 om 22:29:26 @cz_binance , I would be honored to hold a conversation regarding the showcase of Safe Haven's SafeKey product. #SHA #SafeKey #Binance @binance. https://t.co/2hIqAEFrGS reageer retweet
LoginoGod
pi_186719993
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Koop ook meteen wat SHA
Ken het alleen van naam, is het veelbelovend?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:59:11 #297
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_186722678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:34 schreef m.k het volgende:

[..]

Ken het alleen van naam, is het veelbelovend?
Ziet er uit als een CTRL+C CTRL+V shitcoin.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_186726916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:20 schreef KapBak het volgende:
Best wel ziek eigenlijk, de grootste exchange wordt gehackt en er wordt een serieus bedrag gestolen en toch tikken we de dag erna een nieuwe ATH van de afgelopen 6 maanden aan :P
Je zou bijna zeggen dat de bull run begonnen is -O-
pi_186727074
Altcoiners check deze link eens:

https://www.coingecko.com/en?view=all_time_high
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 20:22:59 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186728121
VET tikt even ATL aan :D
pi_186728317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:50 schreef Piva het volgende:
Altcoiners check deze link eens:

https://www.coingecko.com/en?view=all_time_high
K
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')