Marketcap ontloopt elkaar niet veel. Dus die ~50 miljard die erbij is gekomen blijft voorlopig staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een betrouwbare bron is.
Deze geeft ieder geval andere 24/u volumes aan: https://openmarketcap.com/
Hmm, vaag. Ik dacht serieus dat er maar een stijging van 20% was in MC, misschien dat ik verkeerd heb gekeken of andere data gebruikt. Moet ik even terugzoeken als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:22 schreef KapBak het volgende:
[..]
Market cap is sinds 21 januari met 50% gestegen (120 naar 180 miljard USD) en Bitcoin is toen vanaf 3600 USD naar 5700 USD gegaan (+58%). Dus je argumentatie klopt niet helemaal hier.
Cijfers zijn grofweg gepakt... maar totale market cap is echt wel flink gestegen ook.
Tja die cijfers hebben, ben ik bang, weinig te maken met de totale marktcapatilisatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Marketcap ontloopt elkaar niet veel. Dus die ~50 miljard die erbij is gekomen blijft voorlopig staan.
Skycoin op #9 ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een betrouwbare bron is.
Deze geeft ieder geval andere 24/u volumes aan: https://openmarketcap.com/
Funds are safuquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Emergency maintenance bij Binance waarbij deposits/withdrawals dicht zijn gegooid. CZ zegt dat er niks aan het handje is, maar wel 7000 BTC verdwenen uit Binance hot wallet.
Bron?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
Ach ja, we kijken niet op 30 miljoen meer of minder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Kyran het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ik volg je.![]()
Het klopt ook allemaal.
Het gaat me alleen om de suggestie in de denkwijze van de opmerking dat "nieuwe investeerders klaarstaan" om er (nieuw) geld in te pompen.
Alsof er hele bevolkingsgroepen fiat opsparen en op een moment wachten. Van dit alles is m.i. helemaal geen sprake. Tenzij er weer wat gebeurd, wat ik eerder al opnoemde.
Resumé:
In zijn geheel slinkt de markt in (usd) waarde. Dit slinken gaat nog harder als er minder cashflow is omdat crypto niet wordt gebackupt door assets. Als de uitcash dominantie te groot wordt moeten exchanges de poort vroegtijdig sluiten.
Dat een stijging van BTC uit de alts wordt getrokken is obvious.
Gaat er nog wat gebeuren of sterft de crypto munt (wat anders dan Cryptochain oplossingen) een langzame dood?
Binance en veiligquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:25 schreef metallicelmo het volgende:
Gelukkig maakt Binance miljarden dollars aan winst elk jaar dus die 40 miljoen hebben ze nog in de kantine liggen tussen de krentenbollen. Gewoon kijken wat er mis ging, lek dichten en de exchange is weer een stukje veiliger geworden. Je weet alleen nog niet of nu jouw persoonlijke informatie ook op straat ligt
twitter:cz_binance twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:29:47After speaking with various parties, including @JeremyRubin, @_prestwich, @bcmakes, @hasufl, @JihanWu and others, we decided NOT to pursue the re-org approach. Considerations being: reageer retweet
Dat het alleen al overwogen werd ...quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:09 schreef Piva het volgende:
twitter:cz_binance twitterde op woensdag 08-05-2019 om 07:29:47After speaking with various parties, including @:JeremyRubin, @:_prestwich, @:bcmakes, @:hasufl, @:JihanWu and others, we decided NOT to pursue the re-org approach. Considerations being: reageer retweet
van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat het alleen al overwogen werd ...
Jezus man wat niet grappig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:
[..]
van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:21 schreef KapBak het volgende:
[..]
van der Laan was er vrij snel bij om het te ontkrachten hoor. Tweet is onzin.
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |