Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals Apple, 8 jaar te laat komen met een streaming dienst, de Netflix killer.
Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:51 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin nog steeds als een alternatief voor goud. Of Bitcoin ooit een betaalmiddel zal worden weet ik niet,
Instagram is een ander publiek (make-up en kook-mutsen) en zou daar een heel klein deel weg kunnen snoepen van de huidige Ad markt (Google dominance +90%). Hebben we Apple pay nog (maar dat is maar 15% van de mobile markt aangezien ze het niet vrijgeven voor Android).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleem
Maar het zit niet in hetzelfde vaarwater als BTC.
En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:47 schreef LXIV het volgende:
Nog even en de 6 maanden grafiek in de OP is groen!
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:56 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.
Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Betekentquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?
quote:
Het een enorm liquide asset. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Zolang Baudet Crypto TAX zoals we met criminele bedrijven als Facebook naar 0,8% gooien voor crypto "voor de burger" hetzelfde doen, kom ik terug naar NLquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef KapBak het volgende:
[..]
En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.
-> https://www.dagelijksesta(...)euro-te-ondermijnen/
Hoe weet je dat tweede?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of cryptoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan is het dus een betaalmiddelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of crypto
Truequote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
En dan is het dus een betaalmiddel
Als ik op een festival of in het voetbalstadion ben zijn munten die ik koop ook een betaalmiddel maar geen wettig betaalmiddel.
Kan het nog slechter?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef ZetaOS het volgende:
We kennen PayPal allemaal als een slecht betaalmiddel voor verkopers.
Het is nu nog slechter geworden
180 dagen na aankoop kan de koper nog een dispute en claim indienen. Is stiekem een jaar geleden ingevoerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |