"This is a suckers rally"quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat de bodem hier is. De meeste denken dat het nog lager gaat. Veel geloven er nog niet echt in. Maar steeds meer grote partijen zijn geïnteresseerd in bitcoin.
Het zou mij echt helemaal niets verbazen als een paar grote spelers tien duizenden coins hebben opgepakt in 2019.
We zijn sinds februari van een marketcap van 110 miljard naar een cap van 180 miljard gegaan... in 3 maanden tijd +64%quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef Kyran het volgende:
Blijft nog steeds een feit dat er geld wordt geschoven tussen alts / tether / btc. Komt niet echt veel nieuw geld bij en zolang dat niet gebeurt zie ik geen blijvende stijging ontstaan.
Ja. maar sinds begin april waar echte stijging begon is er nauwelijks iets bijgekomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zijn sinds februari van een marketcap van 110 miljard naar een cap van 180 miljard gegaan... in 3 maanden tijd +64%
Nah is deze keer niet nodig. Zit zon 2 miljard in Tether klaar om in te kopen en staat nog voor cash op exchanges enzo. Nieuw geld is niet nodig tot de 10k denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:14 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik zie de prijs weer eens verder stijgen, toch zie ik op Google Trends niet zo veel gebeuren...dat is over het algemeen een goede indicator.
Nouja de trend is toch meestal dat we eerst een stijging in BTC zien door geld uit stable coins, waarna het geld van alts naar BTC vloeit, en daarna pas nieuw fiat in BTC stroomt? Daarna vloeit BTC weer langzaam in de altsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja. maar sinds begin april waar echte stijging begon is er nauwelijks iets bijgekomen.
Hey korte termijn denker.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Zeg @:sunri5e ouwe cardano-shillert. ADA gaat lekker he! Al -33% deze maand
Klopt. Even afwachten dus of er nieuw geld gaat binnenkomen nu:)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja de trend is toch meestal dat we eerst een stijging in BTC zien door geld uit stable coins, waarna het geld van alts naar BTC vloeit, en daarna pas nieuw fiat in BTC stroomt? Daarna vloeit BTC weer langzaam in de alts
Bijna vakantiegeldquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt. Even afwachten dus of er nieuw geld gaat binnenkomen nu:)
Op een exchange of via Maker?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef TimKuik het volgende:
Beter die bounce, zit al een tijdje long op ETH sinds $170 met 3x leverage.
Hiero, op wat BTC in orders na.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen Bitcoin bezitten naast hun precious altcoins?
Ja, deze dombo hier!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die geen Bitcoin bezitten naast hun precious altcoins?
Mensen die daar traden zijn echt te hard op hun hoofd gevallen...quote:
Dit is een beetje zoals Apple, 8 jaar te laat komen met een streaming dienst, de Netflix killer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:27 schreef KapBak het volgende:
https://www.wsj.com/artic(...)s-system-11556837547
Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals Apple, 8 jaar te laat komen met een streaming dienst, de Netflix killer.
Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:51 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Bitcoin nog steeds als een alternatief voor goud. Of Bitcoin ooit een betaalmiddel zal worden weet ik niet,
Instagram is een ander publiek (make-up en kook-mutsen) en zou daar een heel klein deel weg kunnen snoepen van de huidige Ad markt (Google dominance +90%). Hebben we Apple pay nog (maar dat is maar 15% van de mobile markt aangezien ze het niet vrijgeven voor Android).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja, het zieke is natuurlijk wel dat Facebook gewoon X miljard mensen kan bereiken zonder problemen. Producten uit een Instagram post instant afrekenen? Geen probleem. Betaald krijgen voor advertenties bekijken? Ook geen probleem
Maar het zit niet in hetzelfde vaarwater als BTC.
En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:47 schreef LXIV het volgende:
Nog even en de 6 maanden grafiek in de OP is groen!
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:56 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit kan ik niet met elkaar rijmen. Goud is ook een betaalmiddel en Bitcoin ook.
Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Betekentquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar lees je ‘wettig’ en wat betekend ‘wettig’ als iedereen het accepteerd?
quote:
Het een enorm liquide asset. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goud is geen wettig betaalmiddel. Daarnaast accepteert, op de juwelier na, niemand het.
Zolang Baudet Crypto TAX zoals we met criminele bedrijven als Facebook naar 0,8% gooien voor crypto "voor de burger" hetzelfde doen, kom ik terug naar NLquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef KapBak het volgende:
[..]
En dan "Thierry for president" onder je post hebben staan.
-> https://www.dagelijksesta(...)euro-te-ondermijnen/
Hoe weet je dat tweede?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of cryptoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan is het dus een betaalmiddelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al kan iemand mij altijd betalen in Goud of crypto
Truequote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
En dan is het dus een betaalmiddel
Als ik op een festival of in het voetbalstadion ben zijn munten die ik koop ook een betaalmiddel maar geen wettig betaalmiddel.
Kan het nog slechter?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef ZetaOS het volgende:
We kennen PayPal allemaal als een slecht betaalmiddel voor verkopers.
Het is nu nog slechter geworden
180 dagen na aankoop kan de koper nog een dispute en claim indienen. Is stiekem een jaar geleden ingevoerd.quote:
wat hebben we geleerd?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat hebben we geleerd?
Vertrouw geen mensen met een systeem plafond in de keuken.
Lekker geloofwaardig he iedereen die dat roept met bijna 56% BTC dominancequote:
Haha ja dat zekerquote:Op maandag 6 mei 2019 10:58 schreef Piva het volgende:
Het zou wel mooi zijn als opeens het vetrouwen in alts weg is en binnen een aantal weken de hele markt terug naar bitcoin is gegaan.
De disbelieve gaat prachtig zijn!
Alle geld vloeit uit de alts.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle geld vloeit uit de alts.
Hoe ver wil je dat nog analyseren?
Nou, veel alts zijn weer terug bij waar ze aan het begin van dit jaar stonden.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Ik vraag me af hoe makkelijk de alts gaan bijtrekken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grote publiek zal zeker wel in alts gaan, want die hebben nog de x100 wat sommige coins haalden tijdens vorige bull run in hun kop zitten.
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.quote:
En wat heeft dit allemaal te maken met onderstaande quote waar jij op reageerde?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.
Je ziet toch duidelijk dat er in zijn geheel alleen maar geld verdwijnt uit de gehele markt?
En als die trend doorzet er helemaal geen nieuwe investeerders klaarstaan? Dat is toch obvious bullshit?
Alleen als er een perverse prikkel is van schofterige hoge rendementen dan is er kans op een flinke (nieuwe) bullmarkt.
Dit kan alleen gebeuren door een hele opeenstapeling van goed nieuws, nieuwe scams en explosieve koersen (aldanniet gemanipuleerd om deze te ontsteken).
Als dit niet gebeurd daalt de gehele markt tot BTC +\_ 2K en. 80% alts sterft.
Dat zijn de harde feiten.
Of jij bent diegene die niet kan lezen / nuchter kan nadenken of jij hebt een verkeerde quote gepakt.quote:Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
quote:
twitter:BlocktownCap twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 17:38:01Top exchanges have seen net outflow of BTC in April.In April:Bitfinex: $1.5B OUTBinance: $250M OUTBitstamp: $700M OUTBittrex: $60M OUTIs this bc of increased security concerns of funds on exchanges or are investors accumulating/transferring off-exchange to cold storage? https://t.co/ygY4IqbkPV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |