wat hebben we geleerd?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat hebben we geleerd?
Vertrouw geen mensen met een systeem plafond in de keuken.
Lekker geloofwaardig he iedereen die dat roept met bijna 56% BTC dominancequote:
Haha ja dat zekerquote:Op maandag 6 mei 2019 10:58 schreef Piva het volgende:
Het zou wel mooi zijn als opeens het vetrouwen in alts weg is en binnen een aantal weken de hele markt terug naar bitcoin is gegaan.
De disbelieve gaat prachtig zijn!
Alle geld vloeit uit de alts.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle geld vloeit uit de alts.
Hoe ver wil je dat nog analyseren?
Nou, veel alts zijn weer terug bij waar ze aan het begin van dit jaar stonden.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef metallicelmo het volgende:
Het viel mij op dat altcoins de laatste tijd eigenlijk niet meer heel erg de Bitcoinprijs volgen of wel? Ik heb nou niet het idee dat tijdens de Bitcoin stijging van 3400 naar 5800 de altcoins het heel goed hebben gedaan op een aantal uitzonderingen na. Herkenbaar?
Ik vraag me af hoe makkelijk de alts gaan bijtrekken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het waarom kan wel interessant zijn. Het zegt in ieder geval dat het grote publiek en institutionele investeerders nog aan het afwachten zijn en dat er op dit moment nauwelijks nieuw geld de markt in vloeit. Als er wel weer nieuwe instappers komen kan het dan ook hard gaan. En dan trekken de alts hopelijk ook weer wat bij.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grote publiek zal zeker wel in alts gaan, want die hebben nog de x100 wat sommige coins haalden tijdens vorige bull run in hun kop zitten.
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zegt dit dat investeerders aan het afwachten zijn?
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.quote:
En wat heeft dit allemaal te maken met onderstaande quote waar jij op reageerde?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet meer nuchter wordt nagedacht en ook niet gelezen. Het wordt gewoon triest.
Je ziet toch duidelijk dat er in zijn geheel alleen maar geld verdwijnt uit de gehele markt?
En als die trend doorzet er helemaal geen nieuwe investeerders klaarstaan? Dat is toch obvious bullshit?
Alleen als er een perverse prikkel is van schofterige hoge rendementen dan is er kans op een flinke (nieuwe) bullmarkt.
Dit kan alleen gebeuren door een hele opeenstapeling van goed nieuws, nieuwe scams en explosieve koersen (aldanniet gemanipuleerd om deze te ontsteken).
Als dit niet gebeurd daalt de gehele markt tot BTC +\_ 2K en. 80% alts sterft.
Dat zijn de harde feiten.
Of jij bent diegene die niet kan lezen / nuchter kan nadenken of jij hebt een verkeerde quote gepakt.quote:Omdat er nog mondjesmaat vers (fiat)geld de markt inkomt. De stijging van BTC lijkt grotendeels uit alts gefinancierd te worden.
quote:
twitter:BlocktownCap twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 17:38:01Top exchanges have seen net outflow of BTC in April.In April:Bitfinex: $1.5B OUTBinance: $250M OUTBitstamp: $700M OUTBittrex: $60M OUTIs this bc of increased security concerns of funds on exchanges or are investors accumulating/transferring off-exchange to cold storage? https://t.co/ygY4IqbkPV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |