XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die is huilen.twitter:hlnoooo twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 11:25:43Warning to all $XRP holders.Ripple CTO @:JoelKatz recently selling his $XRP stack is the biggest warning sign one could ever get. This is the most bearish sign for $XRP I have ever witnessed since beginning of '17.https://t.co/aHqeaLbxv8I recommend everyone to get OUT NOW reageer retweet
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit is een denkfout die heel veel gemaakt wordt, mensen denken dat je "voorspelt"... zoals ik vaker hier gepost heb, je voorspelt niets, je reageert op de markt. Risk versus reward afwegen, zoals poker, op tijd losses cutten, winst outmaxen. Dat is wat je doet, er iets niets "voorspellends" aan, maar nog steeds blijft men dat als argument gebruiken, terwijl het gewoon niet van toepassing is.
Technical Analysis (TA) is bullshit. Tone Vays (TV) daarintegen is een baasquote:Op woensdag 24 april 2019 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit
[..]
Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging wordenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.
Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analysesquote:Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.
Maakt natuurlijk ook niks uit wie wat denkt, als ik er voordeel uit kan halen boeit het mij weinig wat persoon X vindt.
Omdat het vooral veel praatjes zijn van al die TA forecasters en weinig results. De meeste TA Chartlatan die je tegenkomt zijn vooral van mensen die leven van het geld wat ze verdienen om hun "kennis" te verkopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij
Post lekker in TA topic die ik heb aangemaakt. Die zal ik binnenkort even verder aanvullen. Mensen die interesse hebben kunnen dan kijken en de rest gewoon wegblijven. Ik ga daar ook wel streng modden, dus gewoon posten voor diegenen die het wel leuk vinden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analyses
Nee, die mogen het hier lezen en anders stikken ze maar in die bags van zequote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging worden
Beetje whitepaper schrijven, paar vage universiteiten aan je coin koppelen, hoppa top 5 gegarandeerd. Zelfs als je na bijna 5 jaar nog steeds geen product kan laten zienquote:Op woensdag 24 april 2019 13:02 schreef fathank het volgende:
Je moet gewoon je eigen bitcoin uitvinden dan kun je pas echt geld verdienen.
Fancy Wordpress website, een of andere kutcoin forken met een lege marketingtermen in een paar github-submits en gaan met die banaan
Ik reken 5% comissie voor degene die met dit idee aan de haal gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????quote:Op woensdag 24 april 2019 18:05 schreef Rossdale het volgende:
@:Dwaalboy Lekker man Ripple
Maar 44% in elkaar gedonderd deze maand
@:sunri5e Lekker man Cardano
Maar 31% in elkaar gedonderd deze maand
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Geen enkele. Ik was gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen van genoemde coins.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:39 schreef Blik het volgende:
[..]
+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?
Laat de persjes maar draaien!twitter:whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
nah niks aan de hand verderquote:Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Kyran het volgende:
Laat de persjes maar draaien!twitter:whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
Niet echt tegen jou bedoeld. Maar over het algemeen dat TAers in mijn ogen vooral leven van hun ideeën/visie verkopen en niet van het idee zelf.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:50 schreef Kyran het volgende:
Ik volg niemand blind en betalen voor informatie doe ik al helemaal niet. Al die argumenten hebben ook helemaal niks te maken of TA wel of niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |