twitter:walter_wyckoff twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:46:21Can you spell "distribution"? $BTC https://t.co/jf7LydBkSz reageer retweet
Tegen de stroom in gaan werkt altijd het beste ja, maar dat blijft lastig. Ik had vandaag precies dezelfde gedachten dat het wel door naar 8000 zou gaan. Precies omdat iedereen denkt dat het niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit bovegenoemde baseer ik niet eens op TA, maar probeer vooral te denken vanuit market maker perspectief. Al sinds ik in crypto zit doet BTC ongeveer wat niemand verwacht.
Rond 3200 riep 90% dat we naar 1800 zouden gaan. Het werd 4000, 4200, 5000 etc. Nu zitten we op 5600 en roept iedereen 6000 en als we door 6000 gaan nog zelfs 8000 voor de zomer, dus zal vast weer tegenovergestelde gebeuren.
Bwah maanden van capitulatie, er is zeker veel nieuw geld (of geld wat veel eerder gecasht was is weer teruggekomen) ingekomen en weak hands zijn er uitgeschud. Eigenlijk geven alle indicatoren/analysis dit ook wel aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:00 schreef Kyran het volgende:
En wat ik ook blijf zeggen is dat er geen geld bij komt op dit moment (of in ieder geval niet genoeg). Er wordt dus alleen geld heen en weer geschoven tussen BTC, majors, minors en shitcoins. Altijd maar een handjevol alts die omhoog gaan en daarna weer keihard dalen. BNB is één van de weinige die echt omhoog is gegaan en dat aardig vast heeft weten te houden.
Geld wat ze de afgelopen maanden uit BTC hebben gehaald hebben ze in alts gestopt, alts gepumped, meer BTC verdiend, nu BTC pumpen en straks weer alles er keihard uithalen om weer goedkoperen in te kopen. Dat is wat ik verwacht.
Zolang ik marketcap niet omhoog zie gaan weiger ik te geloven dat bear market voorbij is.
Ik heb op dit moment maar een paar coins die ik hodl, voor de rest vooral aan het daytraden. Nou ja, laastste dagen niet meer, want dat is gewoon niet te doen met BTC die een mini bull aan het doen is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen enkel op 1 paard wedden. Ik heb een stuk of 10 coins waarvan er misschien maar 2 niet presteren de laatste tijd. Waarom zou je all in gaan en het risico lopen dat jouw coin als enige geen fuck doet...
Die is huilen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens Dwaalboy al een tijdje niet gezien. Zou ripple het misschien niet zo geweldig doen?
twitter:hlnoooo twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 11:25:43Warning to all $XRP holders.Ripple CTO @JoelKatz recently selling his $XRP stack is the biggest warning sign one could ever get. This is the most bearish sign for $XRP I have ever witnessed since beginning of '17.https://t.co/aHqeaLbxv8I recommend everyone to get OUT NOW reageer retweet
Beter je romige dukaten in 1 coin op je borst laten kletterenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom sommige mensen enkel op 1 paard wedden. Ik heb een stuk of 10 coins waarvan er misschien maar 2 niet presteren de laatste tijd. Waarom zou je all in gaan en het risico lopen dat jouw coin als enige geen fuck doet...
Ik heb alle mijn geld in NLG gestopt, NLG to the moon!!quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beter je romige dukaten in 1 coin op je borst laten kletteren
Net zo goed als de shitcoin van de Cardano-boysquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens Dwaalboy al een tijdje niet gezien. Zou ripple het misschien niet zo geweldig doen?
BTC vermoordt nu alle alt charts, maar over drie dagen roepen de TA-charlatans weer dat de lows van vandaag ineens supports zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:59 schreef KapBak het volgende:
Is het weer tijd voor TA discussie nummer 89?![]()
ZIN IN!!
In crypto werkt TA echt alleen maar als BTC normaal doetquote:Op woensdag 24 april 2019 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BTC vermoordt nu alle alt charts, maar over drie dagen roepen de TA-charlatans weer dat de lows van vandaag ineens supports zijn.
Nee het zijn gevolgen van een flucturende BTC en dus een random waarde waar die alts op eindigen, zit helegaar geen logica in.
Zo hoppa, nu weer even snel een driehoekje tekenen en roepen dat we moon gaan
Ik durf te wedden dat een willekeurige geblinddoekte gorilla of chimpansee van de Apenheul het statistisch niet slechter doet met voorspellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb toch iets meer vertrouwen in TA dan dat
Sorry, maar dat vind ik echt bullshit. Je kan met TA echt wel wat kansberekenen. Dat het niet altijd werkt wil niet zeggen dat het niet vaak genoeg werkt om er een voordeel uit te halen.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat een willekeurige geblinddoekte gorilla van de Apenheul het statistisch niet slechter doet met voorspellen.
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshitquote:Op woensdag 24 april 2019 12:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt bullshit.
quote:IT’S BULLSHIT!
It’s pure pseudo-science, guys. It has ZERO scientific validity. It’s something that was pulled out of thin air and promoted by “gurus” in an attempt to give it credibility. You know all those quacks selling crystals to cure cancer or pretending that there are vibrations that put you in harmony with the universe? Technical analysts are the Wall Street version of those guys, albeit maybe a little less dangerous (maybe).
[...]
Every analyst who actively promotes Technical Analysis as a way to earn a return higher than the market on a risk-adjusted basis is a moron. TA has never worked and never will. If you seriously think you can look at a chart and guess in which direction the product is moving with any degree of certainty higher than the average, you are wrong.
Ja dit is een denkfout die heel veel gemaakt wordt, mensen denken dat je "voorspelt"... zoals ik vaker hier gepost heb, je voorspelt niets, je reageert op de markt. Risk versus reward afwegen, zoals poker, op tijd losses cutten, winst outmaxen. Dat is wat je doet, er iets niets "voorspellends" aan, maar nog steeds blijft men dat als argument gebruiken, terwijl het gewoon niet van toepassing is.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit
[..]
XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die is huilen.twitter:hlnoooo twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 11:25:43Warning to all $XRP holders.Ripple CTO @:JoelKatz recently selling his $XRP stack is the biggest warning sign one could ever get. This is the most bearish sign for $XRP I have ever witnessed since beginning of '17.https://t.co/aHqeaLbxv8I recommend everyone to get OUT NOW reageer retweet
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit is een denkfout die heel veel gemaakt wordt, mensen denken dat je "voorspelt"... zoals ik vaker hier gepost heb, je voorspelt niets, je reageert op de markt. Risk versus reward afwegen, zoals poker, op tijd losses cutten, winst outmaxen. Dat is wat je doet, er iets niets "voorspellends" aan, maar nog steeds blijft men dat als argument gebruiken, terwijl het gewoon niet van toepassing is.
Technical Analysis (TA) is bullshit. Tone Vays (TV) daarintegen is een baasquote:Op woensdag 24 april 2019 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.fscomeau.com/why-technical-analysis-is-bullshit
[..]
Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging wordenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
XRP was nooit bedoeld als een coin die veel waard zou worden. De theorie: het zou een coin zijn waar een overvloed van is waarmee niet-liquide currency pairs goedkoper zouden kunnen worden verhandeld door XRP's grote liquiditeit. Stel dat bijv. (Djiboutaanse franc) DJT/AMD (Armeense dram) niet liquide is dan zou je door DJT>XRP>AMD voordeel kunnen halen. Probleempje: de USD (en EUR, JPY, GBP ) volstaat al prima. Weg nut van XRP.
Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analysesquote:Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij (zeg niet dat dit altijd het geval is, maar VAAK is dat wel zo). Ik was ook altijd best negatief tegenover TA, totdat ik mij er een beetje in ging verdiepen.
Maakt natuurlijk ook niks uit wie wat denkt, als ik er voordeel uit kan halen boeit het mij weinig wat persoon X vindt.
Omdat het vooral veel praatjes zijn van al die TA forecasters en weinig results. De meeste TA Chartlatan die je tegenkomt zijn vooral van mensen die leven van het geld wat ze verdienen om hun "kennis" te verkopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:15 schreef Kyran het volgende:
Dit ja. Veel mensen die niks met TA hebben hebben zich er ook geen minuut in verdiept volgens mij
Post lekker in TA topic die ik heb aangemaakt. Die zal ik binnenkort even verder aanvullen. Mensen die interesse hebben kunnen dan kijken en de rest gewoon wegblijven. Ik ga daar ook wel streng modden, dus gewoon posten voor diegenen die het wel leuk vinden.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Het maakt ook niet uit, maar ik neem dan ook niet meer de moeite om het hier te posten omdat het niet echt nut heeft, ik snap ook prima waarom Ed hier is weggegaan. Zonde, want die man heeft vaak prima analyses
Nee, die mogen het hier lezen en anders stikken ze maar in die bags van zequote:Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geef je dat ook even door aan de mensen die vonden dat het $500 per XRP waard ging worden
Beetje whitepaper schrijven, paar vage universiteiten aan je coin koppelen, hoppa top 5 gegarandeerd. Zelfs als je na bijna 5 jaar nog steeds geen product kan laten zienquote:Op woensdag 24 april 2019 13:02 schreef fathank het volgende:
Je moet gewoon je eigen bitcoin uitvinden dan kun je pas echt geld verdienen.
Fancy Wordpress website, een of andere kutcoin forken met een lege marketingtermen in een paar github-submits en gaan met die banaan
Ik reken 5% comissie voor degene die met dit idee aan de haal gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????quote:Op woensdag 24 april 2019 18:05 schreef Rossdale het volgende:
@:Dwaalboy Lekker man Ripple
Maar 44% in elkaar gedonderd deze maand
@:sunri5e Lekker man Cardano
Maar 31% in elkaar gedonderd deze maand
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Waves, U-u-u-u-u-u-u-universaaaa!!!! & Vechain?????
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Geen enkele. Ik was gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen van genoemde coins.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:39 schreef Blik het volgende:
[..]
+12%, wat is het punt dat je probeert te maken?
Laat de persjes maar draaien!twitter:whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
nah niks aan de hand verderquote:Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Kyran het volgende:
Laat de persjes maar draaien!twitter:whale_alert twitterde op woensdag 24-04-2019 om 20:44:06💰💰💰 300,000,000 USDT minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/kWuOOZWu5l reageer retweet
Niet echt tegen jou bedoeld. Maar over het algemeen dat TAers in mijn ogen vooral leven van hun ideeën/visie verkopen en niet van het idee zelf.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:50 schreef Kyran het volgende:
Ik volg niemand blind en betalen voor informatie doe ik al helemaal niet. Al die argumenten hebben ook helemaal niks te maken of TA wel of niet werkt.
De prijs van Ether staat niet in relatie met de prijs van gas.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zelfde geldt in zekere zin ook voor ETH. Dat was bedoeld als "olie" of "gas" om smart contracts te laten werken. Puur utilitair en bij voorkeur goedkoop, net als dat je met echte grondstoffen ook niet moet hebben dat het te duur is.
of: https://docs.ethhub.io/qu(...)-use-as-price-rises/twitter:aantonop twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:06:43@antiprosynth It's quite possible that I'm wrong about that. Thinking... reageer retweet
Helemaal mee eens hoor. Velen zijn totaal niet geschikt sowieso en zijn gewoon afzetters en moeten het hebben van de fees.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet echt tegen jou bedoeld. Maar over het algemeen dat TAers in mijn ogen vooral leven van hun ideeën/visie verkopen en niet van het idee zelf.
Vandaar ook dat ik vroeg naar resultaten, omdat je die eigenlijk weinig tot nooit tegen komt in het TA kamp.
Niet dat het helemaal niet interessant is of niet kan werken hoor. Zelf volg ik een aantal TAers en hun analayses zijn vaak heel erg netjes.
Heb je toch geen TA voor nodig? Gisteren zijn veel coins 10% of meer in elkaar geklapt. Je weet dat ze weer gaan herstellen, dus zodra de eerste tekenen van stabilisatie er zijn is het een goed inkoopmoment.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Velen zijn totaal niet geschikt sowieso en zijn gewoon afzetters en moeten het hebben van de fees.
Alleen jammer dat door die gasten het hele TA gebeuren een slechte naam krijgt. Ben absoluut geen TA-guru, kom net kijken. Ik vind het vooral interessant om even in te verdiepen.
Zolang je niet teveel verwacht kan je best leuke instapmomenten vinden door TA.
Ligt er aan of je tijdje wil holden of aan daytrading doet.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je toch geen TA voor nodig? Gisteren zijn veel coins 10% of meer in elkaar geklapt. Je weet dat ze weer gaan herstellen, dus zodra de eerste tekenen van stabilisatie er zijn is het een goed inkoopmoment.
Is het de absolute bodem? Vast niet, maar krabbelen de coins weer omhoog? Vast wel
De tering ...quote:Op donderdag 25 april 2019 14:23 schreef dimmak het volgende:
https://decryptmedia.com/6684/tron-liverpool-football-club-fc
TronJustin Sun
Het staat uiteraard wel in relatie, zowel direct als indirect.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef KapBak het volgende:
[..]
De prijs van Ether staat niet in relatie met de prijs van gas.
Zie hier Andreas die aangeeft dat hij deze onzin ook geloofde en twijfelt of het nu nog wel klopt.of: https://docs.ethhub.io/qu(...)-use-as-price-rises/twitter:aantonop twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:06:43@:antiprosynth It's quite possible that I'm wrong about that. Thinking... reageer retweet
Ja mooi hequote:Op donderdag 25 april 2019 14:23 schreef dimmak het volgende:
https://decryptmedia.com/6684/tron-liverpool-football-club-fc
TronJustin Sun
Dat is juist een slecht teken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij is Delta een beetje in de war soms. Ik heb nog ergens wat Mooncoin liggen, + 55,434.21% zegt ie
Hey, leuk dat je mijn coin hodl!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij is Delta een beetje in de war soms. Ik heb nog ergens wat Mooncoin liggen, + 55,434.21% zegt ie
twitter:runtheirstops twitterde op donderdag 25-04-2019 om 23:32:31$BTC https://t.co/l1J9g993H5 reageer retweet
Ahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:03 schreef Kyran het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="und" dir="ltr"><a href="https://twitter.com/search?q=%24BTC&src=ctag&ref_src=twsrc%5Etfw">$BTC</a> <a href="https://t.co/l1J9g993H5">pic.twitter.com/l1J9g993H5</a></p>— XC (@:runtheirstops) <a href="https://twitter.com/runtheirstops/status/1121527433906098176?ref_src=twsrc%5Etfw">April 25, 2019</a></blockquote> <script async data-src="https://platform.twitter.com/widgets.js" style="visibility:hidden;" charset="utf-8"></script>
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:42 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Au
Edit: Iemand die een lage buyorder had staan kreeg net gratis geld (of iemanden).
Ik las dus ergens dat dit met elkaar in verband staat. De funds van de Bitfinex hack uit 2016 zijn sinds gister on the move. Vervolgens komt dat nieuws naar boven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:03 schreef Kyran het volgende:
twitter:runtheirstops twitterde op donderdag 25-04-2019 om 23:32:31$BTC https://t.co/l1J9g993H5 reageer retweet
Accumulatie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
Mwoah nee, dat Tether geneuzel is ook maar nep. Het is al lang bekend dat niet alle tether is gebacked door dollars. Wel door totale assets.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Ben oprecht verbaasd hoe goed BTC het houdt op dit moment. Had al sub 5k verwacht na alle negativiteit.
Mijn TA had dit goed. En nu op naar de 6kquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef Kyran het volgende:
Direct klopt, maar de kosten van een handeling op de Ethereum blockchain in gas kunnen stijgen/dalen terwijl de USD prijs daalt/stijgt. Die correlatie is *niet* bewezen.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het staat uiteraard wel in relatie, zowel direct als indirect.
Direct: gas = een denominatie van ether. Dus als de fiat waarde van ether stijgt stijgt de fiat waarde van gas hetzelfde mee. Vervolgens kan de miner de minimale gasprijs aanpassen of de gebruiker kan minder gas meesturen met zijn transactie maar dat ijlt natuurlijk altijd wat na.
Indirect: grofweg kun je zeggen dat een stijgende fiat waarde van ether meer mensen aantrekt, wat weer zorgt voor meer on chain activiteit, wat weer zorgt voor een meer verhitte fee market waar gebruikers elkaar meer overbieden waardoor je dus een stijgende gasprijs krijgt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:30 schreef KapBak het volgende:
https://etherscan.io/chart/gasprice
https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/
Goeie correlatie
Mwoah dat vind ik nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:26 schreef Blik het volgende:
Gaat wel weer lekker de laatste dagen met de alts...
Van de 9 trades? Dat is dan slecht hé.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste grafiek is een uur eerder dan de 2e grafiek. Ik weet niet wie er bekend is met de telegram en hielke calls hier, maar dit is wel een leuke voor de TA-skeptici he. Deze man "gokt" in een tijdsbestek van 3 uur, ongeveer 3 trades goed. En ik kan ook screens posten van die anderen, indien gewenst.
Nee, dit was in de laatste 3 uur.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van de 9 trades? Dat is dan slecht hé.
Nette callquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste grafiek is een uur eerder dan de 2e grafiek. Ik weet niet wie er bekend is met de telegram en hielke calls hier, maar dit is wel een leuke voor de TA-skeptici he. Deze man "gokt" in een tijdsbestek van 3 uur, ongeveer 3 trades goed. En ik kan ook screens posten van die anderen, indien gewenst.
Weet niet of er een beter antwoord is, maar op een exchange kunnen ze natuurlijk een Bitcoin zo klein maken als ze willen. Op hun interne systeem bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:01 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er exchanges bestaan die Bitcoin aanbieden met 10 decimalen? ik dacht dat één satoshi 0.00000001 (8 getallen) was en niet 0.0000000001 (10 getallen)
Simpele spreadsheet in de database die Bitcoin gewoon wat meer/verder opdeelt.quote:Op zondag 28 april 2019 11:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Weet niet of er een beter antwoord is, maar op een exchange kunnen ze natuurlijk een Bitcoin zo klein maken als ze willen. Op hun interne systeem bedoel ik dan.
Ja dat is inderdaad waar ik op doelde.quote:Op maandag 29 april 2019 02:22 schreef ZetaOS het volgende:
wellicht interessant https://info.binance.com/en/research/marketresearch/cluster.html
[..]
Simpele spreadsheet in de database die Bitcoin gewoon wat meer/verder opdeelt.
https://tweakers.net/revi(...)uide-april-2019.htmlquote:Op maandag 29 april 2019 10:21 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad waar ik op doelde.
Ik ga overigens een nieuwe laptop kopen, iemand nog tips? Budget is 800 tot 1200 euro ofzo.
Dikke mensen tellen?quote:Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Iemand nog tips / leuke dingen die je kan doen/zien in San Francisco?
Haha, dat kan je niet zeggen man, dat is fat shaminingquote:
Soms moet je een gokje wagen, ik dacht ff DGTX te kopen vlak voor het weekend, die zouden eigenlijk morgen een exchange lanceren maar dat gaat voorlopig niet door.quote:Op maandag 29 april 2019 19:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga mijn geluk eens proberen met traden op Idex. Lekker klooien met microcap coins.
Duurt dagen voordat orders gevuld worden door die lage volumes, maar trades van 30% of meer zijn van week tot week toch wel te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |