Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Already_in_use youngsterGlibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"![]()
Dan ben jij net iets ouder als mij @moemoe Ik ben in oktober jarig.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
nouhouquote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je flipt vaak? Met die baby armpjes? Ga je dan heel boos kijken?![]()
![]()
Dit weet niemandquote:Glibber links, glibber rechts
Ouder dan ik *quote:Op maandag 22 april 2019 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Dan ben jij net iets ouder als mij @:moemoe Ik ben in oktober jarig.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, jonge godin van me.quote:Glibber links, glibber rechts
Alles is beter dan de "muziek" van die Nederlanders tegenwoordig.Glibber links, glibber rechts
Ik zal je komend weekend eens laten purrenquote:Glibber links, glibber rechts
Ah leukquote:Op maandag 22 april 2019 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Dan ben jij net iets ouder als mij @:moemoe Ik ben in oktober jarig..
Ik had al zo’n vermoeden dat we van dezelfde leeftijd waren, toch even navragen.
![]()
2337Glibber links, glibber rechts
Goed nummerquote:Op maandag 22 april 2019 23:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol die had ik 2 uur geleden nog opstaan.![]()
![]()
Ik dacht eig dat jij een jong kalfje wasquote:Op maandag 22 april 2019 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah leuk.
Ik had al zo’n vermoeden dat we van dezelfde leeftijd waren, toch even navragen.
![]()
![]()
Lol. Ja dat zou best kunnen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan was jij ong 13 toen ik uit m'n moeder werd geruktSometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Heb je dat moment nog bewust meegemaakt? Nog herinneringen? Dat de GOAT geboren werd moet toch wel indruk hebben gemaakt lijkt mequote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2019 23:39:00 ]![]()
3 Bij mijquote:Glibber links, glibber rechts
Ben je een geit? Huhquote:Op maandag 22 april 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je dat moment nog bewust meegemaakt? Nog herinneringen? Dat de GOAT geboren werd moet toch wel indruk hebben gemaakt lijkt meGlibber links, glibber rechts
Jijquote:Glibber links, glibber rechts
Dacht dat je een flat was.quote:Op maandag 22 april 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Greatest of all time. Ben je al te oud voor denkGlibber links, glibber rechts
Ja, jij gaat toch al bijna met pensioen?quote:Glibber links, glibber rechts
Tegenvaller.quote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet geboren als flatGlibber links, glibber rechts
Dat duurt nog ffquote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ja, jij gaat toch al bijna met pensioen?![]()
![]()
Ober 7 uur gaat de wekkerGlibber links, glibber rechts
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik hoop morgen een zak goud te vinden en overmorgen met pensioen te gaan![]()
![]()
Liever 10 uur ober.quote:Glibber links, glibber rechts
Goede ober. Leuk baantje flat?quote:Glibber links, glibber rechts
Snap ik volkomen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja want dat werken word ik nu al spuugzat![]()
De mens is gemaakt om sigaretten te roken, te neuken, te vechten en vlees te eten. Niet om te werkenquote:![]()
Waar zou 66 anders voor staan? Niet mijn politieke voorkeur in ieder gevalquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan ben ik niet de oudste hierquote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar zou 66 anders voor staan? Niet mijn politieke voorkeur in ieder geval![]()
![]()
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders postenquote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zei toch al dat koentje de oudste was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je had gelijkquote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zei toch al dat koentje de oudste was![]()
![]()
Ja heb het schoteltje nog op de openhaard staan waar jou geboorte werd aangekondigdquote:Op maandag 22 april 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je dat moment nog bewust meegemaakt? Nog herinneringen? Dat de GOAT geboren werd moet toch wel indruk hebben gemaakt lijkt me
Jaaaquote:Uw ADH vitamine Worst
Kijk, dat noem ik nou loyaliteit. Nooit vergeten waar je vandaan komt. Dankquote:Op maandag 22 april 2019 23:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja heb het schoteltje nog op de openhaard staan waar jou geboorte werd aangekondigd![]()
![]()
Maakt niet uit op FOK.quote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders posten![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders postentrue
Ik heb altijd gelijkquote:![]()
![]()
Nou, waren wel topics waar ze me heel graag continue in het ouwe lullen hoekje wilden gooienquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is standaard bij vrouwen toch?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ach jaquote:Op maandag 22 april 2019 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, waren wel topics waar ze me heel graag continue in het ouwe lullen hoekje wilden gooien![]()
![]()
Dus mijn vriendin heeft me al die tijd voorgelogen?quote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neuh, enkel @:Already_In_Use en ik hebben altijd gelijk..![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minderquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier doen we dat niet gelukkig, hier is iedereen gelijk welquote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minder![]()
idd ja...snap wat je bedoeltquote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minder![]()
![]()
Dat is wel zeer kut idd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minderOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bentquote:Op maandag 22 april 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hier doen we dat niet gelukkig, hier is iedereen gelijk wel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik rookte mijn eerste joint toen jou geboorte op tv aangekondigd werd. Weet het nog precies.quote:Op maandag 22 april 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou loyaliteit. Nooit vergeten waar je vandaan komt. Dank
Zelfs die worden hier met open armen ontvangenquote:Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bent
Op FOK! kan je toch niet als blindequote:Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bent![]()
Je eerste reactie was zo goedquote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik rookte mijn eerste joint toen jou geboorte op tv aangekondigd werd. Weet het nog precies.![]()
![]()
Kan wel met een braille toestenbord en een spraak programmatjequote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op FOK! kan je toch niet als blinde
quote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op FOK! kan je toch niet als blinde
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Okay ik kocht mijn eerste oogschaduw? Beter?quote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je eerste reactie was zo goed
True true, maar verwacht dat als je blind bent je eerste gedachten niet is om op FOK! te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan wel met een braille toestenbord en een spraak programmatje![]()
Maar alles ken![]()
Dat is goedquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay ik kocht mijn eerste oogschaduw? Beter?Als je het nog maar weet
![]()
Denk niet dat dat dan een van je prioriteiten is neequote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True true, maar verwacht dat als je blind bent je eerste gedachten niet is om op FOK! te gaan![]()
Maar alles ken
Hoe weet je dat morgen goed word?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Voor iedere doelgroep wel een hokje hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat dat dan een van je prioriteiten is nee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is wat je er zelf van maaktquote:
Lijkt me wel verstandig. 24 zonder slaap is niet goed voor je humeurquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. 24 zonder slaap is niet goed voor je humeur
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slapen is een van mijn favoriete hobby's. Jammer dat daar weinig werk in te vinden is
Dat zou wel een topbaan zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
Slapen is een van mijn favoriete hobby's. Jammer dat daar weinig werk in te vinden is![]()
![]()
Ik heb een gigantische hekel aan slapen. Ga na morgen ook weer gewoon terug naar m'n ritme van vorig jaar, gezien ik nog maar 1 dag werk
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel goed geld om dikke 2 maanden te slapenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/wetens(...)-te-liggen~ae0a7a07/
Konijn ben je al, moet kunnen
Denk niet dat je daar dan nog behoefte aan hebtquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
De vraag is of jezelf dan nog slaapt na je werk.
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordtquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel goed geld om dikke 2 maanden te slapen![]()
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar dan nog behoefte aan hebt![]()
![]()
Ik hoop van wel. Anders zou het wel heel zuur zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
popeopeopoepoepoepoepoepoepoepoepopeoepoepoepeopoepeopoepeopeopoepoepoepeopeopeopoepoepopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeopeoepoepoepeopopoepoepoepopeoepUw ADH vitamine Worst
Naar alle waarschijnlijkheid heeft de NASA zich goed ingedekt tegen elke vorm van mogelijke verantwoordelijk en/of aansprakelijkheid voor psychische en/of lichamelijke problemen als gevolg van de test..quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordt![]()
Weet ik nietquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Die is vast druk bezig met iemands zusjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelijk heeft ieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik dacht eig dat jij een jong kalfje was![]()
![]()
Je weet toch dat tweelingen de eeuwige jeugd hebben?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je leek jong op de fotos en stem![]()
Ik hoorde vorige keer dat ik oud leekquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet toch dat tweelingen de eeuwige jeugd hebben?![]()
![]()
Trustenquote:.
Ik zou er gewoon niet naar luisteren hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige keer dat ik oud leek.
![]()
Nee idd, zijn noobs die dat zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Ik zou er gewoon niet naar luisteren hoor.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee idd, zijn noobs die dat zeggen![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oehoequote:
Jij weetquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn hun grijs en ben ik in topvorm![]()
Jij ook, dan rocken we die noobs samen.
![]()
![]()
Prima hoorquote:that 70s show aan het kijken tussendoor
Hoestie daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nice.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima hoorthat 70s show aan het kijken tussendoor
Hoestie daar?
Wanneer ga je terug naar uh Rusland?
Lekker rustig hier. Beetje chillen in bed.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
In bed???/quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Lekker rustig hier. Beetje chillen in bed.![]()
Ja.. muziek aan. Drankje erbij. Chippendales om me heen.quote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja.. muziek aan. Drankje erbij. Chippendales om me heen.![]()
![]()
Over twee weken pas weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Lekker rustig hier. Beetje chillen in bed.
quote:quote:Een deja-vu naar...?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Juistem![]()
Gekke deja-vu ineens bij jouw post![]()
![]()
Weet niet. Ineens dat gekke gevoel alsof ik dit al eerder heb meegemaakt, gezienquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een deja-vu naar...?![]()
Soms heb ik die, liever thuis, in het openbaar hendel ik het minder goed![]()
![]()
Je gaat in je vrije tijd graag met aapjes op stap?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet niet. Ineens dat gekke gevoel alsof ik dit al eerder heb meegemaakt, gezien![]()
Soms heb ik die, liever thuis, in het openbaar hendel ik het minder goed
Michael is that you....?
![]()
![]()
![]()
Nee niet je gif, dat moment zelf. Alsof de tijd terug is gedraaid zegmaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je gaat in je vrije tijd graag met aapjes op stap?
Michael is that you....?
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ow relaxt. Lekker lang vakantie. Nog leuke plannen?quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ah zo!quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee niet je gif, dat moment zelf. Alsof de tijd terug is gedraaid zegmaar
Ik ben weer weg, toedels peepz.
![]()
Doei doeiquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik ben weer weg, toedels peepz.
![]()
![]()
Nee eigenlijk nog niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow relaxt. Lekker lang vakantie. Nog leuke plannen?
Ik heb wel een vermoeden
Nouja word ook wel een keer tijdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat zou minder mooi zijn iddquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het maar geen drijfzand blijkt te zijn![]()
aloabot komt over een paar uurtjes wel weer even langsquote:We graven hem wel weer op hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat zou minder mooi zijn idd![]()
Heeft die metaaldetector toch nog nutquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
aloabot komt over een paar uurtjes wel weer even langs
[..]
We graven hem wel weer op hoor![]()
nattekat gebruikt die nog wekelijks hoor om kwartjes op straat te vindenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft die metaaldetector toch nog nut![]()
Hij vindt niet veel danquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
nattekat gebruikt die nog wekelijks hoor om kwartjes op straat te vinden![]()
trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je doet toch wat voor je broer hequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij gooit ze zeker neer voordat hij de hoek omkomt?![]()
okequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ik ben prive detective
gaat uw vrouw vreemd bel mij
bent u een kilo goud kwijt bel mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gaan we doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:40 schreef devzero het volgende:
Flat en Mickey detective bureau. Gouden toekomst!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
Ik ben 10kg goud kwijt geraakt. Kunnen jullie dat vinden?![]()
mee eens ik boek alvast de reis.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Accepteren jullie bitcoin?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialen![]()
Even kijken hoeveel kwartjes ik nog hebquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen cash ben ik bang, iets met de belasting.![]()
![]()
Enkel papierquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Even kijken hoeveel kwartjes ik nog heb![]()
![]()
Paarse flappen maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:46 schreef devzero het volgende:
even de printer aanzetten, momentje. Briefjes van 35 of 55?![]()
![]()
je probeert de verkeerde mensen te bedonderen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of de stefordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je mag geen DMs hier neerzetten, maar die van hem kwam er op neer dat hij mijn benen zou breken en mijn zusje zou meenemen naar Twente.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mikey is wel de pitbull van het stel zegmaar![]()
Die moet ik niet die vent, heeft ons een keer bedrogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Marokkaans, dus zal wel Marokkaanse koning zijn.![]()
Was hij ook een lading goud kwijt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die moet ik niet die vent, heeft ons een keer bedrogen![]()
Ik zou aanraden om dan maar gewoon te betalen Dev, voor het echt uit de hand escaleertquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]