Ow relaxt. Lekker lang vakantie. Nog leuke plannen?quote:
Ah zo!quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee niet je gif, dat moment zelf. Alsof de tijd terug is gedraaid zegmaar
Doei doeiquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik ben weer weg, toedels peepz.
Nee eigenlijk nog niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow relaxt. Lekker lang vakantie. Nog leuke plannen?
Dat zou minder mooi zijn iddquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het maar geen drijfzand blijkt te zijn
aloabot komt over een paar uurtjes wel weer even langsquote:
We graven hem wel weer op hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat zou minder mooi zijn idd
Heeft die metaaldetector toch nog nutquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
aloabot komt over een paar uurtjes wel weer even langs
[..]
We graven hem wel weer op hoor
nattekat gebruikt die nog wekelijks hoor om kwartjes op straat te vindenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft die metaaldetector toch nog nut
Hij vindt niet veel danquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
nattekat gebruikt die nog wekelijks hoor om kwartjes op straat te vinden
Je doet toch wat voor je broer hequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij gooit ze zeker neer voordat hij de hoek omkomt?
okequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ik ben prive detective
gaat uw vrouw vreemd bel mij
bent u een kilo goud kwijt bel mij
gaan we doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:40 schreef devzero het volgende:
Flat en Mickey detective bureau. Gouden toekomst!
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:42 schreef devzero het volgende:
Ik ben 10kg goud kwijt geraakt. Kunnen jullie dat vinden?
mee eens ik boek alvast de reis.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialen
Accepteren jullie bitcoin?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar 10kg is wel veel dat zal duizenden uren werk worden, voorschot van 10.000 de man is wel nodig voor de materialen
Even kijken hoeveel kwartjes ik nog hebquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen cash ben ik bang, iets met de belasting.
Enkel papierquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Even kijken hoeveel kwartjes ik nog heb
Paarse flappen maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:46 schreef devzero het volgende:
even de printer aanzetten, momentje. Briefjes van 35 of 55?
je probeert de verkeerde mensen te bedonderen.quote:
Je mag geen DMs hier neerzetten, maar die van hem kwam er op neer dat hij mijn benen zou breken en mijn zusje zou meenemen naar Twente.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mikey is wel de pitbull van het stel zegmaar
Die moet ik niet die vent, heeft ons een keer bedrogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Marokkaans, dus zal wel Marokkaanse koning zijn.
Was hij ook een lading goud kwijt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die moet ik niet die vent, heeft ons een keer bedrogen
Ik zou aanraden om dan maar gewoon te betalen Dev, voor het echt uit de hand escaleertquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]