Naar alle waarschijnlijkheid heeft de NASA zich goed ingedekt tegen elke vorm van mogelijke verantwoordelijk en/of aansprakelijkheid voor psychische en/of lichamelijke problemen als gevolg van de test..quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordt
Weet ik nietquote:
Die is vast druk bezig met iemands zusjequote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik dacht eig dat jij een jong kalfje was
Je weet toch dat tweelingen de eeuwige jeugd hebben?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je leek jong op de fotos en stem
Ik hoorde vorige keer dat ik oud leekquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet toch dat tweelingen de eeuwige jeugd hebben?
Trustenquote:
Ik zou er gewoon niet naar luisteren hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige keer dat ik oud leek
Nee idd, zijn noobs die dat zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Ik zou er gewoon niet naar luisteren hoor.
Precies.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee idd, zijn noobs die dat zeggen
Oehoequote:
Jij weetquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn hun grijs en ben ik in topvorm![]()
Jij ook, dan rocken we die noobs samen
Prima hoorquote:
Nice.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prima hoorthat 70s show aan het kijken tussendoor
Hoestie daar?
In bed???/quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Wanneer ga je terug naar uh Rusland?
Lekker rustig hier. Beetje chillen in bed.
Ja.. muziek aan. Drankje erbij. Chippendales om me heen.quote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja.. muziek aan. Drankje erbij. Chippendales om me heen.
Over twee weken pas weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.
Wanneer ga je terug naar uh Rusland?
Lekker rustig hier. Beetje chillen in bed.
quote:
quote:
Een deja-vu naar...?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Juistem![]()
Gekke deja-vu ineens bij jouw post
Weet niet. Ineens dat gekke gevoel alsof ik dit al eerder heb meegemaakt, gezienquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een deja-vu naar...?
Je gaat in je vrije tijd graag met aapjes op stap?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet niet. Ineens dat gekke gevoel alsof ik dit al eerder heb meegemaakt, gezien![]()
Soms heb ik die, liever thuis, in het openbaar hendel ik het minder goed
Nee niet je gif, dat moment zelf. Alsof de tijd terug is gedraaid zegmaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je gaat in je vrije tijd graag met aapjes op stap?
Michael is that you....?
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |