Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik hoop morgen een zak goud te vinden en overmorgen met pensioen te gaan
Liever 10 uur ober.quote:
Goede ober. Leuk baantje flat?quote:
Snap ik volkomen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja want dat werken word ik nu al spuugzat
De mens is gemaakt om sigaretten te roken, te neuken, te vechten en vlees te eten. Niet om te werkenquote:
Waar zou 66 anders voor staan? Niet mijn politieke voorkeur in ieder gevalquote:
Dan ben ik niet de oudste hierquote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar zou 66 anders voor staan? Niet mijn politieke voorkeur in ieder geval
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders postenquote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zei toch al dat koentje de oudste was
Je had gelijkquote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zei toch al dat koentje de oudste was
Ja heb het schoteltje nog op de openhaard staan waar jou geboorte werd aangekondigdquote:Op maandag 22 april 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je dat moment nog bewust meegemaakt? Nog herinneringen? Dat de GOAT geboren werd moet toch wel indruk hebben gemaakt lijkt me
Jaaaquote:
Kijk, dat noem ik nou loyaliteit. Nooit vergeten waar je vandaan komt. Dankquote:Op maandag 22 april 2019 23:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja heb het schoteltje nog op de openhaard staan waar jou geboorte werd aangekondigd
Maakt niet uit op FOK.quote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders posten
quote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me jonger wil voelen moet ik elders posten
Ik heb altijd gelijkquote:
Nou, waren wel topics waar ze me heel graag continue in het ouwe lullen hoekje wilden gooienquote:
Is standaard bij vrouwen toch?quote:
Ach jaquote:Op maandag 22 april 2019 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, waren wel topics waar ze me heel graag continue in het ouwe lullen hoekje wilden gooien
Dus mijn vriendin heeft me al die tijd voorgelogen?quote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neuh, enkel @:Already_In_Use en ik hebben altijd gelijk..
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minderquote:
Hier doen we dat niet gelukkig, hier is iedereen gelijk welquote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minder
idd ja...snap wat je bedoeltquote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gebracht wordt, geintjes zijn leuk maar als je wordt uitgekotst om je leeftijd is het wat minder
Dat is wel zeer kut idd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bentquote:Op maandag 22 april 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hier doen we dat niet gelukkig, hier is iedereen gelijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |