Ik rookte mijn eerste joint toen jou geboorte op tv aangekondigd werd. Weet het nog precies.quote:Op maandag 22 april 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou loyaliteit. Nooit vergeten waar je vandaan komt. Dank
Zelfs die worden hier met open armen ontvangenquote:Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bent
Op FOK! kan je toch niet als blindequote:Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je geen blinde travestiete transgender zwarte albino moslim bent
Je eerste reactie was zo goedquote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik rookte mijn eerste joint toen jou geboorte op tv aangekondigd werd. Weet het nog precies.
Kan wel met een braille toestenbord en een spraak programmatjequote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op FOK! kan je toch niet als blinde
quote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op FOK! kan je toch niet als blinde
Okay ik kocht mijn eerste oogschaduw? Beter?quote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je eerste reactie was zo goed
True true, maar verwacht dat als je blind bent je eerste gedachten niet is om op FOK! te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan wel met een braille toestenbord en een spraak programmatje
Dat is goedquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay ik kocht mijn eerste oogschaduw? Beter?
Denk niet dat dat dan een van je prioriteiten is neequote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True true, maar verwacht dat als je blind bent je eerste gedachten niet is om op FOK! te gaan![]()
Maar alles ken
Hoe weet je dat morgen goed word?quote:
Voor iedere doelgroep wel een hokje hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat dat dan een van je prioriteiten is nee
Het is wat je er zelf van maaktquote:
Lijkt me wel verstandig. 24 zonder slaap is niet goed voor je humeurquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. 24 zonder slaap is niet goed voor je humeur
Dat zou wel een topbaan zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
Slapen is een van mijn favoriete hobby's. Jammer dat daar weinig werk in te vinden is
Wel goed geld om dikke 2 maanden te slapenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/wetens(...)-te-liggen~ae0a7a07/
Konijn ben je al, moet kunnen
Denk niet dat je daar dan nog behoefte aan hebtquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
De vraag is of jezelf dan nog slaapt na je werk.
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordtquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel goed geld om dikke 2 maanden te slapen
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar dan nog behoefte aan hebt
Ik hoop van wel. Anders zou het wel heel zuur zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen ook wel aardige fysieke klachten bij komen kijken gok ik. Weet niet in hoeverre dat vergoed wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |